Většinou pokud se servis nedělá podle výrobce ale zkracujou se intervaly výměn a lidi se k těm autům chovají jako by bylo jejich včetně správného používání motoru tak s auty nejsou problémy.
kdyby radějc valili štvorkolu než ňákej nesupersport
V stupani to daleko za sebou necha obycajny dvojliter v nafte.
co? kde dneska potkas nepreplnovanou dvoulitrovou naftu abys ji v kopci predjel atmosferickym benzinem vytocenym do cervena? sraz veteránů?
52od
Posledny poriadny motor bol ten klasicky atmo dvojliter. Nechcem, dakujem.
Honda se svyma motorama v Evrope je pro smich. Usmrkanou mrdku co ma 180 koni a nazyvaji to sportovnim motorem, ach jo.
A přitom HRV potřebuje 1,5 turbo 96 kW, jelo by to a nesypalo by se to.
To jakože usmrkaná 1,5 s 180 koňmi je pořádný motor? No tak jsme se alespoň zasmáli.
Ty nové turbené motory od Hondy jsou pěknej průšvih. Vůbec to nekupujte. http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/...
zlaté 2,5 atmo..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.