Honda HR-V dostane pořádný motor! Verze Sport má 180 benzinových koní

Honda plánuje rozšířit nabídku variant modelu HR-V a zanedlouho tak uvede do prodeje i novou výkonnější verzi označenou Sport.

Nová Honda HR-V Sport se bude snažit rozšířit poměrně skromnou nabídku motorizací japonského SUV, ale také v rámci výbavy přinese řadu designových prvků, v základu rozsáhlejší komfortní výbavu a dokonce upravený podvozek a řízení pro zlepšení jízdních vlastností.

Hlavní novinkou je tedy očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo, který HR-V zajistí pěkných 132 kW (180 koní) a doplní tak stávající benzinovou patnáctistovku o výkonu 96 kW (130 koní). Stejně jako u slabšího motoru bude možná volba buď manuální šestistupňové převodovky, nebo za příplatek bezstupňového automatu CVT.

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

Podvozek bude u varianty Sport vybaven takzvanými „Performance“ tlumiči, díky nimž se má HR-V v zatáčkách chovat stabilněji a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostane model i variabilní elektrický posilovač řízení.

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odliší řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardní verze, a přední i zadní nárazník a také prahy se dočkají trochu ostřejších nástavců. Zadní svítilny vyniknou lehce „kouřovým“ efektem a specifická budou pro Sport i černá 18palcová litá kola.

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Uvnitř lze čekat nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, řadu opět černě lakovaných dílů, černé stropnice, možnost červeného koženého čalounění, infotainment vybavený navigací, standardně dvouzónovou klimatizaci, tempomat a další maličkosti. Přesnou specifikaci modelu Sport se ještě dozvíme.

Uvedení na trh Evropy totiž Honda plánuje až na jaro 2019. Cenovku nové verze Sport proto zatím neznáme.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků