Honda HR-V dostane pořádný motor! Verze Sport má 180 benzinových koní

Honda plánuje rozšířit nabídku variant modelu HR-V a zanedlouho tak uvede do prodeje i novou výkonnější verzi označenou Sport.

Nová Honda HR-V Sport se bude snažit rozšířit poměrně skromnou nabídku motorizací japonského SUV, ale také v rámci výbavy přinese řadu designových prvků, v základu rozsáhlejší komfortní výbavu a dokonce upravený podvozek a řízení pro zlepšení jízdních vlastností.

Hlavní novinkou je tedy očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo, který HR-V zajistí pěkných 132 kW (180 koní) a doplní tak stávající benzinovou patnáctistovku o výkonu 96 kW (130 koní). Stejně jako u slabšího motoru bude možná volba buď manuální šestistupňové převodovky, nebo za příplatek bezstupňového automatu CVT.

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

Podvozek bude u varianty Sport vybaven takzvanými „Performance“ tlumiči, díky nimž se má HR-V v zatáčkách chovat stabilněji a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostane model i variabilní elektrický posilovač řízení.

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odliší řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardní verze, a přední i zadní nárazník a také prahy se dočkají trochu ostřejších nástavců. Zadní svítilny vyniknou lehce „kouřovým“ efektem a specifická budou pro Sport i černá 18palcová litá kola.

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Uvnitř lze čekat nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, řadu opět černě lakovaných dílů, černé stropnice, možnost červeného koženého čalounění, infotainment vybavený navigací, standardně dvouzónovou klimatizaci, tempomat a další maličkosti. Přesnou specifikaci modelu Sport se ještě dozvíme.

Uvedení na trh Evropy totiž Honda plánuje až na jaro 2019. Cenovku nové verze Sport proto zatím neznáme.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 85 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků