Honda HR-V dostane pořádný motor! Verze Sport má 180 benzinových koní

Honda plánuje rozšířit nabídku variant modelu HR-V a zanedlouho tak uvede do prodeje i novou výkonnější verzi označenou Sport.

Nová Honda HR-V Sport se bude snažit rozšířit poměrně skromnou nabídku motorizací japonského SUV, ale také v rámci výbavy přinese řadu designových prvků, v základu rozsáhlejší komfortní výbavu a dokonce upravený podvozek a řízení pro zlepšení jízdních vlastností.

Hlavní novinkou je tedy očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo, který HR-V zajistí pěkných 132 kW (180 koní) a doplní tak stávající benzinovou patnáctistovku o výkonu 96 kW (130 koní). Stejně jako u slabšího motoru bude možná volba buď manuální šestistupňové převodovky, nebo za příplatek bezstupňového automatu CVT.

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

Podvozek bude u varianty Sport vybaven takzvanými „Performance“ tlumiči, díky nimž se má HR-V v zatáčkách chovat stabilněji a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostane model i variabilní elektrický posilovač řízení.

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odliší řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardní verze, a přední i zadní nárazník a také prahy se dočkají trochu ostřejších nástavců. Zadní svítilny vyniknou lehce „kouřovým“ efektem a specifická budou pro Sport i černá 18palcová litá kola.

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Uvnitř lze čekat nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, řadu opět černě lakovaných dílů, černé stropnice, možnost červeného koženého čalounění, infotainment vybavený navigací, standardně dvouzónovou klimatizaci, tempomat a další maličkosti. Přesnou specifikaci modelu Sport se ještě dozvíme.

Uvedení na trh Evropy totiž Honda plánuje až na jaro 2019. Cenovku nové verze Sport proto zatím neznáme.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků