Honda HR-V dostane pořádný motor! Verze Sport má 180 benzinových koní

Honda plánuje rozšířit nabídku variant modelu HR-V a zanedlouho tak uvede do prodeje i novou výkonnější verzi označenou Sport.

Nová Honda HR-V Sport se bude snažit rozšířit poměrně skromnou nabídku motorizací japonského SUV, ale také v rámci výbavy přinese řadu designových prvků, v základu rozsáhlejší komfortní výbavu a dokonce upravený podvozek a řízení pro zlepšení jízdních vlastností.

Hlavní novinkou je tedy očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo, který HR-V zajistí pěkných 132 kW (180 koní) a doplní tak stávající benzinovou patnáctistovku o výkonu 96 kW (130 koní). Stejně jako u slabšího motoru bude možná volba buď manuální šestistupňové převodovky, nebo za příplatek bezstupňového automatu CVT.

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

TEST Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: Kdo potřebuje diesel?

Podvozek bude u varianty Sport vybaven takzvanými „Performance“ tlumiči, díky nimž se má HR-V v zatáčkách chovat stabilněji a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostane model i variabilní elektrický posilovač řízení.

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odliší řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardní verze, a přední i zadní nárazník a také prahy se dočkají trochu ostřejších nástavců. Zadní svítilny vyniknou lehce „kouřovým“ efektem a specifická budou pro Sport i černá 18palcová litá kola.

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Honda uvádí nový elektromobil na základě HR-V. U nás ho však nečekejte

Uvnitř lze čekat nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, řadu opět černě lakovaných dílů, černé stropnice, možnost červeného koženého čalounění, infotainment vybavený navigací, standardně dvouzónovou klimatizaci, tempomat a další maličkosti. Přesnou specifikaci modelu Sport se ještě dozvíme.

Uvedení na trh Evropy totiž Honda plánuje až na jaro 2019. Cenovku nové verze Sport proto zatím neznáme.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků