Honda FR-V v novém roce s novou technikou

Jak automobilka Honda loni slíbila, tak letos splnila. Rodinné šestimístné MPV Honda FR-V se dočkalo nového čtyřválce o objemu 1,8 litru, který nahrazuje starší agregáty 1,7 a 2,0 litru.

Tip: Test Hondy FR-V s motorem 2,2 i-CTDi naleznete zde.

Čtyřválec o objemu 1,8 l nabídne výkon 103 kW (140 k) při 6 300 ot./min. a točivý moment 174 Nm při 4 300 ot./min. I díky variabilnímu časování ventilů i-VTEC zrychlí FR-V s tímto motorem na stovku za 10,6 s v případě manuální 6stupňové převodovky a za 12,5 s v případě 5stupňového automatu.

Maximální rychlost je u manuálu 190 km/h a u automatu 185 km/h. Kombinovaná spotřeba se bude pohybovat okolo 7,5 l na 100 km u manuálu, resp. 8,1 l u automatu.

Naftu zastupuje i nadále čtyřválec 2,2 l, který může být nově volitelně vybaven i filtrem pevných částic.

Honda FR-V s benzínovým čtyřválcem bude nabízena pouze v jediné výbavě Comfort. Cena za tuto verzi byla stanovena na 619 000 Kč ve verzi s manuální převodovkou a na 649 000 Kč ve verzi s automatem.

Ve výbavě, kterou nelze téměř ničím doplnit, pak mj. naleznete stabilizační systém VSA, 6 airbagů, všechna okna v elektrice, palubní počítač, tempomat, automatickou klimatizaci, autorádio s CD a mnoho dalšího.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků