Elektrická Honda e vstupuje na český trh. Je drahá, ale také maximálně vybavená

.  |  13. 01. 2020 16:24

Miniautíčko, s minibaterkou, s minidojezdem za mega, no nekup to. Jako fór dobrý, jako auto nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Lišák  |  13. 01. 2020 16:37

Jj, možná by měl Hondě někdo prozradit sladké tajemství, že se nepíše rok 2010, ale 2020.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 01. 2020 17:14

Důvod? Už jste v ní seděl? Někteří již jo.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 01. 2020 17:20

Je to hi-tech auto do mesta. Ne kazdy potrebuje prevazet vzduch nebo rizky s konzervami v holatku jako skodovkari.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 01. 2020 17:30

Hi-tech s 35kWh baterkou a dojezdem 200km? Tys ještě větší srandista než Honda. Vůbec nejde o velikost, klidně ať je to malé a klidně ať to má dojezd 200km, ale pak to nemá v kontextu konkurence větší cenu než 500tczk a ne dvojnásobek.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 01. 2020 20:22

Jste stale nepochopil neni to o baterii a dojezdu, neni to auto pro chudaky, co vidi jen dojezd a kufr za nejnizsi cenu. Je to auto uplne o necem jinem, hi-tech technika za vyssi cenu. Dojdete se podivat a uvidi se pak nazor. Ale je pochopitelne, ze pro chudsi regiony to auto nebude, resp. u nas se asi bude vyskytovat minimum techto i na prodejnach. Pro Hondu neni cilem u tohoto auta vyrabet elektro vozitko pro masy s podobnym dojezdem jako konkurence a nizkou cenou

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2020 20:35

Nekdo si do mesta poridi image kolo za 100 tisic, nekdo e-Hondu za milion a nekdo klasickeho SUV mastodonta za 2.5 milionu. Kazdy ma nejaky duvod, nejake potreby. Proc lidi radeji neresi, co se deje s 'verejnymi' penezi?

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 01. 2020 21:10

EV jsou vždy o baterii a dojezdu a čím jsou dražší, tak nároky na dojezd, dynamiku, rychlost nabíjení jsou větší. Tato Honda je předražená a žádné hi-tech nenabízí. Baterka malá, výkon skromný, dynamika mdlá, dojezd zoufalý, nabíjení 60kW v době kdy se staví 150kW stanice legrační, domácí nabíjení jenom z jedné fáze jak za krále Klacka. Stále šermuješ hi-tech, tak jmenuj alespoň jednu technologii, která je na tom autě hi-tech, jediné "high" je cena a slušný design, technika na úrovni EV z časů před mnoha roky. No a jestli si Honda myslí, že bude prodávat deset let starou techniku za peníze skoro jako Tesla Model 3 se skutečnou hi-tech, tak se šeredně mýlí, prodá prd a vořech a řeči typu, že vlastně nechce prodávat jsou jenom zakrýváním prostého faktu technického zaostávání Hondy v této oblasti. Prostě v EV Hondě ujel vlak a nyní stojí na prázdném peróně a snaží se zakrýt svou neschopnost marketingovými řečmi, že tohle je něco nobl. Není. Kdyby chtěla dělat něco fajnového a skutečně hi-tech, tak musí konkurovat Modelu S nebo Taycanu, ale od toho je asi tak stejně daleko jako Rumuni od letu na Měsíc.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  14. 01. 2020 08:19

Jako dá se koketovat s nastolenou myšlenkou, že to auto bude pro určité vrstvy "in". Napadá mě dávný příklad NewBeetla (1.generace), všichni pracháči to paničkám a milenkám kupovali (i když ve vnitř to byla zrůdka).
V reálu jsou ale lidi obecně bohatší, takže i pracháči si mohou leccos dovolit, takže možná budou paničkám kupovat rovnou ID3, ale taky nemusí.... nechme to na nich...
Pro plebs je to samozřejmě nepraktické a předražené, o tom žádná....

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  14. 01. 2020 10:13

Pro plebs je to předražené a pro pracháče malé a nepohodlné kvůli malé baterce.

Odpovědět  |   | 
ludviq fen choven  |  14. 01. 2020 11:05

Podle meho nazoru to tedy zadne "in" auto pro "jiste spolecenske vrstvy" neni.

Jen ten, kdo poridi "elektromobil" zcela bez motoru za miliardy, je super prachaty. Kdokoliv, kdo resi, zda v aute motor vubec je, je jen cuckar, ktery si na bohateho jen hraje.

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  13. 01. 2020 22:16

A co je ta high tech technika?

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 01. 2020 18:06

Škodovku nemám, ale ani tak bych takovouto debilitu nenapsal.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 01. 2020 20:13

Jojo jasne, skodovkari jsou znami prevazeci vzduchu a konzerv do Chorvatska

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 01. 2020 11:41

Nejaky pruzkum nebo jine podloteni tvrzeni?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  13. 01. 2020 19:44

Honda Jazz je lacnejsia o 22 000 eur.Aj keby sa honda e nabijala zadarmo,rozdiel v cene sa nevrati ani za 20 rokov...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 01. 2020 07:33

Nemusíš nám každý den připomínat, že jsi socka, Ďoďo...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 01. 2020 09:11

Tato Honda není cílená na zákazníky Jazzu... si myslím. Parametry a cenou je to něco jako aktuální elektrické Mini, obě jsou to městská auta na efekt. Akorát, že zákazníci Mini jsou ochotni utrácet za malé auto takové prachy, už z časů spalovacích aut.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 01. 2020 13:47

Opravdu myslíš, že to zdejší diskusní osazenstvo dovede pochopit?

Odpovědět  |   | 

To naprosto není pravda. Hlavně pro právnické osoby. Parkování na ulicích v Praze stojí od 2. auta společnosti 1500 € ročně! Okolo deseti tisíc € ušetří státní dotace. A najednou ta auta vycházejí stejně po 5 letech, ha!

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 01. 2020 08:01

To je za minimega.

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 01. 2020 17:22

Jojo, stát to 300 tis. tak se trh s elektro možná rozjede.... takhle zase trochu PR, že elektro nespí a hurá

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 01. 2020 17:44

Auto jako takové hraje více na styl, než na užitek a praktickou hodnotu. U nás to moc velký trhák nebude, na to tu jsou lepší.
Co mě ovšem pobavilo, to je asistent pro vycouvání z parkovacího místa. U auta pod čtyři metry délky a s takhle přehlednou karoserií? No do řiti, to je moc...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2020 18:38

Lidi nezvladaji kolikrat ani nakupni voziky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 01. 2020 20:45

Na nákupní vozíky třeba v Globusu abys měl řidičák "C", při těch rozměrech.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  13. 01. 2020 23:57

Dost to vypovídá o cílové skupině, na kterou s tímhle modelem Honda míří. Nedivil bych se, kdyby snem Hondy bylo oslovit mileniály, kteří dosud žádné auto nevlastnili a mají minimální zkušenosti s řízením, takže se jim bude hodit každý asistent. V bohatších městech si tuhle Hondu dokážu představit jako fešácké auto pro městské autopůjčovny, car sharingy, nebo jak se jim dnes aktuálně říká.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  13. 01. 2020 17:57

Mi se to autíčko hodně líbí a chtěl bych ho, ale ne za 900 tisíc. Ani to srovnání s BMW i3, které stojí o 143 tisíc víc, mi moc nedává smysl. Kdo si kupuje BMW tak nějak očekává, že si kupuje premiovku a nebude to levné.

Já tady vidím malého zástupce B segmentu typu Peugeot 208 - od 295 tisíc, Fabia - od 265 tisíc. I kdybych zůstal u Hondy, tak Jazz vidím za 375 tisíc. Tohle je někde na trojnásobku průměru základu v téhle kategorii aut. Nedaří se mi ale najít přínos tohohle drakonického cenového rozdílu.

Já nemám problém si koupit BIO vejce za 10Kč pro ten pocit, že díky mě může nějaká slepice hopsat na farmě na dvorku místo života v kleci, ale když v tom začnou lítat vysoké statisíce, tak na tyhle odpustky nehraji a hledám v tom nějakou logiku, kterou ale nevidím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 01. 2020 20:47

V čem ti tak vadí srovnání s i3, která není vzhledově a výbavou kdovíjak prémiová? Ta Honda se jí minimálně vyrovná. Díváš se na to auto optikou socky, která hledá cenu "již od", ale to auto prostě není "již od". To mám větší problém s těmi biovejci, protože celé "bio" je akorát jeden velký podvod.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2020 21:00

Ale kecy. Cesi jsou vycuranci a dokazi zneuzit/znevazit i puvodne bohuliby napad/oznaceni 'cistejsi/zdravejsi/ferovejsi' produkce v souladu s udrzitelnym rozvojem.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 01. 2020 22:05

Ale to je problém všech EV, tato Honda nijak nevybočuje. Podívejte se, kolik stojí elektrická 208/Corsa, Renault Zoe, atd. A to neříkám i3, elektrické Mini... I když tihle dva si tu cenovku obhájí spíš.

Odpovědět  |   | 
Ze by zas....  |  14. 01. 2020 15:14

A kolik stoji elektricke citigo?

Honda moc hezka, ale cenove uplne mimo, napriklad na ZOE se davaly nedavno nejake drasticke slevy i v CR, protoze ho "prekvapive" nikdo nechce.

Tyto male EV vozitka do mesta davaji perfektni smysl, ale bohuzel ne za 500 (to mozna) 700 natoz za 900k.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 01. 2020 22:22

Ano, Citigo a eUp je výjimka, jinak je to všechno v elektrice drahé.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  14. 01. 2020 16:56

Jenomže třeba zrovna to elektrické Mini stojí 882 700 Kč, což je o cca 17 míň, než tahle Honda. 17 tisíc je v kontextu těchto cen nepodstatný detail, ale je tady jde spíš o vnímání značky. Honda je pro mě taková normální značka s auty za normální ceny pro běžné lidi. Novodobé Mini si naopak na tohle nikdy nehrálo. Byla to spíš drahá nepraktická retro designovka od BMW s odpovídající cenovkou.

Samozřejmě může to být o tom, že automobilky typu BMW vydělávají spíš na svých vlajkových lodích se současně ekologickopoliticky nekorektními velkými motory a tak se jim zatím vyplatí mít ve flotile "levné" elekromobily, ať jím průměrné emise umožní prodávat věci typu X7, ve kterých jsou peníze a to pak vytváří tyhle cenové paradoxy.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 01. 2020 22:21

Ano, vždyť jsem to i psal, že i3 i Mini si tu cenu obhájí, tyto auta nejsou levná ani jako spalovak.

Odpovědět  |   | 
MM  |  13. 01. 2020 18:40

Za 300tis bych to vzal hned.

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 01. 2020 22:17

a obedy za 30 a novy dom na okraji prahy za 5mil, ci? :)

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  13. 01. 2020 18:55

"Za vaše peníze vám toho dá docela dost."
Tak s tím bych těžce nesouhlasil.
S tou výbavou i výkonovými parametry by to auto mělo stát maximálně 500 tis, a to jen proto, že je na elektřinu. Dojezd 200 km a maximální rychlost 145 km/h? Za 900 tisíc? To je opravdu směšný.
Jak nemám rád přepočítávání na Fabie, tak si myslím, že kdo si koupí Fábku v plný palbě, udělá daleko líp. A když už bych chtěl fakt elektromobil, to si radši připlatím a koupím základní verzi Tesly 3, která je přeci jen o dost použitelnější auto, ne vozítko.

Vzhledem k cenovce bych očekával alespoň 150 kW výkon motoru, zrychlení pod 7 s, a maximálku alespoň 200 km/h. Baterii minimálně 50 kWh. Výbava celkem okej.

Jen přemýšlím ještě nad jednou věcí: baterie je chlazená čím? Aby němělo to auto stejný problém , jako Nissan Leaf. Stejně tak by mě zajímal výkon palubní nabíječky a maximální dobíjecí výkon u rychlonabíječek.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 01. 2020 19:20

Parametry baterky a nabíjení jsou následující:
Battery Capacity 35.5 kWh
Battery Useable 32.0 kWh
Charge Port Type 2 Charge Power 6.6 kW
Fastcharge Port CCS Fastcharge Power (max) 60 kW DC

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 01. 2020 19:42

Ještě doplnění, baterka by měla být chlazená vodou. Jinak je asi škoda, že s touto nesmyslnou cenovkou neumí třífázové nabíjení, což je asi nejčastější způsob pro městské ježdění kolem komína, protože to jednofázové je bída s nouzí.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  13. 01. 2020 20:23

Díky za doplnění. :)
No, žádná velká sláva to není. I když, je fakt, že tý baterce zase tolik to pomalé nabíjení vadit nebude.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 01. 2020 06:30

To je auto čisto do mesta a podľa toho sú nastavené aj parametry.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  14. 01. 2020 20:50

Ale to je přeci vadný argument.

Auto za takový peníze nemůže mít tak směšný dojezd, tak směšnou maximálku, a přitom být tak drahý.

Mně vůbec nevadí, že je to automobil do města. Ale je nesmysl, aby stálo tolik, vzhledem k tomu, jak málo toho nabízí.

Plně podporuju elektromobilitu, ale vem si, k čemu ti tohle auto bude. Použitelný dojezd je maximálně 200 km( tj. v zimě počítám tak do 160 km). Co s tím autem budeš dělat za 5-8 let? Pokud už jako nový má tak mizerný dojezd, nechci vidět, co s tím udělá pár let používání. Za 900 tis.
Před 6-7 lety bych tohle bral, dneska je to výsměch.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 01. 2020 21:06

Tak ešte raz. Je to auto do mesta.
Čiže nejaká maximalka a dojazd ta trápiť nemusí, pretože sú viac ako dostatočne.

Keď chceš niečo univerzálne kúp si niečo iné.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 01. 2020 12:58

Tak este raz, on to nerozporuje, ale rozporuje argument auto do mesta za tuhle cenu OK.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  15. 01. 2020 17:39

Prečo by nemohlo? Ponuka niekto niečo rovnaké?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  13. 01. 2020 20:12

Za tuto cenu - podle mě u nás neprodejné. EV auta jsou nesmysl. Ekonomický. A v konečném důsledku i ekologicky moc smysl nedávají.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  13. 01. 2020 22:08

Telkace miesto spatakov su uz v zaklade?! Cena fajn. No nemam na to a fakt je to image ako prakticke auto. Ale paci sa mi. Konecne nieco zaujimave na cesty, hoc ich tu bude menej ako Tesiel.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 01. 2020 22:58

Čtu tady v diskuzi různé srovnání a nestačím se divit. Absolutně nechápu jak někdo vůbec může srovnávat Hondu s nějakou Teslou, ale i např. s BMW. Pak je tady vidět, kdo má o technice a autech nějakou znalost.. Kvalitu produktů Honda bohužel lze srovnávat tak maximálně s Toyotou, s ničím jiným. Honda nikdy nebude levná, buď chceš kvalitu /rozuměj především spolehlivost/ nebo si kup BMW, MB, Teslu, Audi a ostatní "špičkové" vozy..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 01. 2020 07:20

Srovnávat může, protože těch elektrických aut je málo, ještě méně se jich prodává a všechny mají podobný technický zálad, všechny se dlouho dobíjejí a málo ujedou apod. Tesla nemá kvalitu ani jednoho z vyjmenovaných vozů. Dílenským zpracováním je na úrovni Dacie. A kdyby ty prémie byly tak špičkové, tak by to nebyly natolik ztrátové a průserove investice, jak se ukazuje.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  14. 01. 2020 14:54

sak nie je tak davno co vyhlasil ... ze to auto je pri kupe hotove na 90%, zvysok si musis vyskusat ci je ok a tych 10% bud budes tolerovat alebo postupne reklamovat ako sa zacnu objavovat...

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  14. 01. 2020 20:53

Srovnání Tesly s Dacií ve mě vyvolává otázku, co sis šlehnul. Buď vyměň prášky nebo doktora.

Stejně jako ten nad tebou, který říká, že Honda dělá kvalitnější auta než Mercedes. :D
Dost dobrej matroš...

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 01. 2020 22:21

kvalita a luxus su rozdielne parametre :)

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  14. 01. 2020 14:52

mozem zrovnavat aj s LIAZkou, napriklad. ked hodnotim dizajn, pripadne ked hodnotim trh a jeho ponuku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 01. 2020 13:01

Tohle mozna platilo pred 15 az 20 lety. Dneska ani omylem. Spolehlivost hondy nevybocuje ani jednim amerem z prumeru. Muzu rict jako clovek, co ma kolem sebe 4 ruzne hondy.

Odpovědět  |   | 
nextart  |  17. 01. 2020 10:13

Tohle platí stále. Stále je ve spolehlivosti mnohem dále než evropská konkurence a nejen ve spolehlivosti, ale také v jednání se zákazníkem, servisem atd. Můžu říct jako člověk co má dvě Hondy (dohromady měl 3 Hondy a Toyotu...)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 01. 2020 06:10

Podľa mna podarene auto pre fanúšikov technológií.

https://youtu.be/TWVNPHU1MWk...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 01. 2020 07:21

Myslíš zastaralých a překonaných? Páč baterková auta nejsou nic nového.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 01. 2020 07:39

Ale nelži.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 01. 2020 11:08

No, sám jsem zvědav, kolik kusů se podaří udat Věřím, že technicky to bude vychytané a spolehlivé. Ale ta cena na „městské vozítko" je opravdu krapet nad hranicí snesitelnosti.
A když se podíváme, jak se prodávalo hybridní CR-Z (nebo dokonce Insight)....Tenhle model to taky bude mít hodně těžké a ani bych se nedivil, že půjde brzdy cenově dolů. A tak jsou to první vlaštovky a zkouší se, co se unese. Za pár let bude takové auto stát max. 350tis

Bohužel si ale myslím, že se elektroauta protlačují vysokým tempem a sám sem zvědav, jak to skončí. Nejsme na to připraveni, sítě nejsou připraveny, bezpečnost (článků) je taky pořád probírána, dojezdy...A jak budou nabíjet lidi v bytovkách? A ekologie, o tom snad už ani mluvit nemusíme. Nevím, ale podle mě se nasadilo velké ECO tempo a nedopadne to úplně dobře

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 01. 2020 15:40

Já bych si na stylové auto do města (Honda e) za stylovou cenu (900 k) představoval stylový výkon, který tam teď není (115 kW). A aspoň o něco málo větší dojezd. Za 900 k to je louda pomalý.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  14. 01. 2020 16:52

Pomalé, ale Aj tak s tým natries na semaforoch 90% aut v meste.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 01. 2020 18:54

Protože 90 procent aut se rozjíždí jak s hnojem. Kdyby využili všechny koně co tam mají (a ne 8 dvojspřeží jak výjimečně vidím), tak je Honda e v průměru.

Odpovědět  |   | 
japonci a chybí elektroni  |  14. 01. 2020 18:18

Proč v zemi v tak vyspělé zemi chybí to co například v tesle ?? Japonský trabant,taky měl
svoje nezastupitelné místo.

Odpovědět  |   | 

Vždy se pobavím hloupostí lidí, kteří ač si nezjistili vše, hned vědí, že to drahé nebo předražené. To už se nedivím, že volby dopadají jako dopadají.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A