Honda dokončuje vývoj ostřejšího Civicu Type-R, nabídne 240 koní

Konkurence v segmentu „hot hatchů“ stále přitvrzuje a Honda se i přes své „zelené“ ekologické úmysly musela zamyslet i nad tím, co nabídne sportovněji založeným řidičům. A ke spolupráci si přivzala divizi Mugen.

Připravovaná novinka, jejíž vývoj by už neměl mít daleko od konce, bude prý disponovat dvoulitrem VTEC s výkonem kolem 240 koní a chybět nebude ani veškeré nezbytné sportovní prvky. Jelikož tento model má přímo vycházet ze současného Type-R očekáváme, že po vzhledové stránce se bude lišit jen v detailech. Honda ovšem naznačila, že u tohoto vozu chce vyzdvihnout možnosti individualizace, a tak bude k dispozici zřejmě široká škála různých stylingových prvků.
„Vyšlechtěný Type-R“ by se měl poprvé představit zhruba na podzim letošního roku a stane se tak zřejmě na frankfurtském autosalonu. Prvotní informace o ceně jsou však vskutku optimistické, ta by se totiž měla pohybovat kolem hodnoty 35 000 liber (zhruba 1,1 milionu Kč). S takovou cenou by se z Type-R asi prodejní hit nestal...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Civic Type-R

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 23 635 km
Cena: 300 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: 13 870 km
Cena: 540 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků