Honda CR-Z: vysněný hybrid pro mladé na prvním videu

Ztělesnění sportovního hybridu pro mladé v podobě Hondy CR-Z se představilo teprve minulý týden na detroitském autosalonu a automobilka už naplno začala boj o zákazníka. Model, jehož cílem má být především mladší generace, to rozhodně nebude mít lehké, tedy na evropském trhu určitě ne. Nyní ale máme k dispozici první videoprezentaci, kde hraje hlavní roli kromě samotného auta i vedoucí projektu Norio Tomobe, který vysvětluje, proč vlastně CR-Z vznikla a na jakých základech.

Zároveň přiznává, že po dobu vývoje společnost koupila k testovacím účelům několik vozidel podobné kategorie, mezi nimiž nechybělo třeba Mini, VW Scirocco nebo Lotus Elise. Největší výzvou u navrhování CR-Z bylo přijít s co nejlepšími jízdními vlastnostmi, které by se daly sloučit s ekologickou filosofií společnosti. Jak se to vývojářům povedlo, ale budeme mít možnost vyzkoušet nejdříve v létě. 

Tip: Bližší představení Hondy CR-Z naleznete zde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků