Honda CR-Z: výkonnější verze Si nebude, čistě elektrická varianta také ne

Tato zpráva zřejmě nepotěší příznivce Hondy, ale její nejnovější model CR-Z se nedočká tak rychlého rozvoje, jak se původně očekávalo. Nedávno jsme vás přitom informovali o tom, že CR-Z bude brzy k dispozici v silnější, cca dvousetkoňové verzi Si, krom toho se nesly světem spekulace na téma „CR-Z EV”, tedy ryze elektrické varianty vozu.

Obě tyto možnosti ale před pár dny popřel John Mendel, výkonný viceprezident pro obchod amerického zastoupení automobilky. Podle něj se CR-Z Si nedočká vstupu na trh tento rok a dokonce ani není v plánu takový model vyrábět. Ryzí elektromobil na bázi CR-Z pak popřel zcela, o něčem takovém prý automobilka zatím ani neuvažuje.

Je samozřejmě možné, že jde o cílenou desinformaci, která má zmást konkurenty, pokud jsou ale vyjádření Johna Mendela pravdivá, pak jde o překvapení. Honda CR-Z totiž velmi úspěšně vstoupila na japonský trh a 24. srpna vtrhne do amerických dealerství, kde je též napjatě očekávána (vůz zná i své české ceny, ale zde se žádné šílenství nečeká...). Posun zejména k silnější verzi, která by lépe odpovídala zacílení vozu a charakteru jeho předchůdce CR-X, by tak byl logickým vyústěním současné situace. Jenže se tak podle všeho nestane.

Uvidíme, jak se zájem o CR-Z bude vyvíjet nadále, do té doby můžete třeba studovat náš detailní technický rozbor vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z s doplňky od Mugenu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků