Honda CR-Z v evropské verzi již v Ženevě, známe pár podrobností

Nejžhavější novinka japonské Hondy, CR-Z, hodlá v té nejmodernější formě kráčet ve stopách takřka legendární Hondy CR-X, která si získala oblibu zejména u mladší generace. Zda se to podaří i tomuto modernímu a prý i zábavnému hybridu můžeme zatím jen stěží odhadnout, nicméně podobné úvahy nechme teď stranou a podívejme se na odlišnosti mezi americkou a evropskou verzí. Varianta pro starý kontinent se totiž poprvé představí veřejnosti na březnovém ženevském autosalonu a překvapí hned několika prvky.

Nepochybně nejdůležitějším rozdílem je fakt, že evropská CR-Z bude disponovat dvěma zadními „nouzovými“ sedadly. Na nich se sice usadí maximálně tak dítě a to i tak bez kdovíjakého pohodlí, představitelé automobilky ale považují ovšem tento krok za velmi důležitý. Zvyšuje prý potenciál tohoto vozu a využívat jej tedy budou moci i mladé méně početné rodiny, nebo zkrátka každý, kdo se bojí koupě dvoumístného vozu. Dalším prvkem jsou přední světlomety s integrovaným LED blokem pro denní svícení, konverze na evropskou verzi zahrnovala i další změny u světlometů, tak aby odpovídaly zdejším standardům.

Z pohledu dalších prvků vozu můžeme říct, že zůstalo vše při „starém“ a v showroomech se CR-Z objeví v průběhu tohoto léta. Ceny budou oznámeny již za měsíc v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Poevropštěná Honda CR-Z
Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků