Honda CR-Z v evropské verzi již v Ženevě, známe pár podrobností

Nejžhavější novinka japonské Hondy, CR-Z, hodlá v té nejmodernější formě kráčet ve stopách takřka legendární Hondy CR-X, která si získala oblibu zejména u mladší generace. Zda se to podaří i tomuto modernímu a prý i zábavnému hybridu můžeme zatím jen stěží odhadnout, nicméně podobné úvahy nechme teď stranou a podívejme se na odlišnosti mezi americkou a evropskou verzí. Varianta pro starý kontinent se totiž poprvé představí veřejnosti na březnovém ženevském autosalonu a překvapí hned několika prvky.

Nepochybně nejdůležitějším rozdílem je fakt, že evropská CR-Z bude disponovat dvěma zadními „nouzovými“ sedadly. Na nich se sice usadí maximálně tak dítě a to i tak bez kdovíjakého pohodlí, představitelé automobilky ale považují ovšem tento krok za velmi důležitý. Zvyšuje prý potenciál tohoto vozu a využívat jej tedy budou moci i mladé méně početné rodiny, nebo zkrátka každý, kdo se bojí koupě dvoumístného vozu. Dalším prvkem jsou přední světlomety s integrovaným LED blokem pro denní svícení, konverze na evropskou verzi zahrnovala i další změny u světlometů, tak aby odpovídaly zdejším standardům.

Z pohledu dalších prvků vozu můžeme říct, že zůstalo vše při „starém“ a v showroomech se CR-Z objeví v průběhu tohoto léta. Ceny budou oznámeny již za měsíc v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Poevropštěná Honda CR-Z
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků