Honda CR-Z v evropské verzi již v Ženevě, známe pár podrobností

Nejžhavější novinka japonské Hondy, CR-Z, hodlá v té nejmodernější formě kráčet ve stopách takřka legendární Hondy CR-X, která si získala oblibu zejména u mladší generace. Zda se to podaří i tomuto modernímu a prý i zábavnému hybridu můžeme zatím jen stěží odhadnout, nicméně podobné úvahy nechme teď stranou a podívejme se na odlišnosti mezi americkou a evropskou verzí. Varianta pro starý kontinent se totiž poprvé představí veřejnosti na březnovém ženevském autosalonu a překvapí hned několika prvky.

Nepochybně nejdůležitějším rozdílem je fakt, že evropská CR-Z bude disponovat dvěma zadními „nouzovými“ sedadly. Na nich se sice usadí maximálně tak dítě a to i tak bez kdovíjakého pohodlí, představitelé automobilky ale považují ovšem tento krok za velmi důležitý. Zvyšuje prý potenciál tohoto vozu a využívat jej tedy budou moci i mladé méně početné rodiny, nebo zkrátka každý, kdo se bojí koupě dvoumístného vozu. Dalším prvkem jsou přední světlomety s integrovaným LED blokem pro denní svícení, konverze na evropskou verzi zahrnovala i další změny u světlometů, tak aby odpovídaly zdejším standardům.

Z pohledu dalších prvků vozu můžeme říct, že zůstalo vše při „starém“ a v showroomech se CR-Z objeví v průběhu tohoto léta. Ceny budou oznámeny již za měsíc v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Poevropštěná Honda CR-Z
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků