Honda CR-Z: unikly další snímky produkční verze z oficiální brožury a videa (nové foto a specifikace)

Připravovaná hybridní Honda CR-Z, která chce poněkud svérázně navázat na legendární model CR-X, dosud ukrývala mnoho tajemství a vytvářela kolem sebe řadu nejasností. Na světlo světa ovšem začaly postupně pronikat snímky z oficiální brožury, kterou už má několik prodejců k dispozici, nebo z natáčení prvního promo videa. Ve výsledku se tak dostáváme k zajímavým, i když ne příliš kvalitním snímkům. Díky nim si ale i přesto dokážeme utvořit představu, jak bude japonská novinka vypadat ve své produkční verzi, čím hodlá zaujmout a co naopak může v blízké budoucnosti negativně ovlivnit její prodeje. 

Jistě nebude od věci, když si už při této příležitosti zmíníme několik prakticky defintivních specifikací. Moderní nástupce Hondy CR-X bude disponovat 1,5 litrovým benzínovým motorem a menším elektromotorem s výkonem 10 kW a točivým momentem 78 Nm, jenž bude hlavnímu agregátu pomáhat při rozjezdech či jízdě v hustějším městském provozu. Zmíněný čtyřválec pak bude disponovat výkonem 84 kW a maximálním točivým momentem 145 Nm při 4 800 ot./min. což by vzhledem k rozměrům a hmotnosti tohoto vozu mělo podle automobilky postačovat i pro dynamičtější jízdu.

Fakt, že automobilka se uvedením tohoto modelu bude snažit ukázat, že i hybrid může být zábavný a jízda s ním přímo požitkem, podporuje i spekulace, že Honda bude tento model nabízet i se šestistupňovou manuální převodovkou. K dispozici ovšem bude také převodovka CVT, jako třeba u modelu Insight. Na druhé straně, avizované zrychlení z nuly na 100 km/h za 9,7 sekund pak naznačuje, že s dynamickou jízdou to až tak horké přece jen nebude. Vůz se ale poklidné jízdě odvděčí nízkou spotřebou zhruba na úrovní 4 l/100 km.

Všemožným šokujícím odhalením a spekulacím bude však již brzy konec, oficiální uvedení totiž už klepe na dveře. V Japonsku se má CR-Z začít prodávat již příští měsíc, zatímco zbytek světa si bude muset počkat ještě několik měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Fotografie z oficiální brožury
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázek
Záběry z natáčení propagačních materiálů
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků