Honda CR-Z: unikly další snímky produkční verze z oficiální brožury a videa (nové foto a specifikace)

Připravovaná hybridní Honda CR-Z, která chce poněkud svérázně navázat na legendární model CR-X, dosud ukrývala mnoho tajemství a vytvářela kolem sebe řadu nejasností. Na světlo světa ovšem začaly postupně pronikat snímky z oficiální brožury, kterou už má několik prodejců k dispozici, nebo z natáčení prvního promo videa. Ve výsledku se tak dostáváme k zajímavým, i když ne příliš kvalitním snímkům. Díky nim si ale i přesto dokážeme utvořit představu, jak bude japonská novinka vypadat ve své produkční verzi, čím hodlá zaujmout a co naopak může v blízké budoucnosti negativně ovlivnit její prodeje. 

Jistě nebude od věci, když si už při této příležitosti zmíníme několik prakticky defintivních specifikací. Moderní nástupce Hondy CR-X bude disponovat 1,5 litrovým benzínovým motorem a menším elektromotorem s výkonem 10 kW a točivým momentem 78 Nm, jenž bude hlavnímu agregátu pomáhat při rozjezdech či jízdě v hustějším městském provozu. Zmíněný čtyřválec pak bude disponovat výkonem 84 kW a maximálním točivým momentem 145 Nm při 4 800 ot./min. což by vzhledem k rozměrům a hmotnosti tohoto vozu mělo podle automobilky postačovat i pro dynamičtější jízdu.

Fakt, že automobilka se uvedením tohoto modelu bude snažit ukázat, že i hybrid může být zábavný a jízda s ním přímo požitkem, podporuje i spekulace, že Honda bude tento model nabízet i se šestistupňovou manuální převodovkou. K dispozici ovšem bude také převodovka CVT, jako třeba u modelu Insight. Na druhé straně, avizované zrychlení z nuly na 100 km/h za 9,7 sekund pak naznačuje, že s dynamickou jízdou to až tak horké přece jen nebude. Vůz se ale poklidné jízdě odvděčí nízkou spotřebou zhruba na úrovní 4 l/100 km.

Všemožným šokujícím odhalením a spekulacím bude však již brzy konec, oficiální uvedení totiž už klepe na dveře. V Japonsku se má CR-Z začít prodávat již příští měsíc, zatímco zbytek světa si bude muset počkat ještě několik měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Fotografie z oficiální brožury
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázek
Záběry z natáčení propagačních materiálů

bazar

Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 226 350 km
Cena: 40 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků