Honda CR-Z se loučí limitovanou edicí Final Label

Hybridní kupé Honda CR-Z mělo být budoucností sportovních aut. V době krize se zdálo jako dobrý nápad a svůj okruh fanoušků si CR-Z určitě našlo. Jenže do sportovního auta mu chyběl především výkon. I když CR-Z jezdilo dobře, jezdilo pomalu. Nezachránil to ani příplatkový kompresor. A zákazníci stejně začali chtít hlavně SUV a crossovery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z nebyl velký prodejní trhák, ale rozhodně to bylo zajímavé auto. Nyní se loučí limitovanou edicí Final Label. Liší se několika detaily a upomínkovou plaketou

Limitovaná edice Final Label je určena výhradně pro Japonsko, takže si musíte nechat zajít chuť. Pod kapotou se ale stejně nic nemění, kombinovaný výkon atmosférické patnáctistovky a elektromotorů je jen 97 kW (132 k) a točivý moment 172 Nm.

10 novodobých automobilových propadáků

10 novodobých automobilových propadáků

Poslední edice Hondy CR-Z má standardně manuální převodovku, což je v případě hybridního pohonu velká vzácnost. Běžně se hybridy kombinují s automatem, nejčastěji s CVT. Ostatně, to jste mohli mít u CR-Z také a rovněž u edice Final Label je tento automat za příplatek.

O nástupci Hondy CR-Z se sice spekuluje, údajně by měl být založen na nové generaci Civicu, ale ve hře je také několik crossoverů. A jak známe vkus zákazníků, Honda tentokrát vsadí spíše na jistotu ve formě kompaktního SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků