Honda CR-Z se loučí limitovanou edicí Final Label

Hybridní kupé Honda CR-Z mělo být budoucností sportovních aut. V době krize se zdálo jako dobrý nápad a svůj okruh fanoušků si CR-Z určitě našlo. Jenže do sportovního auta mu chyběl především výkon. I když CR-Z jezdilo dobře, jezdilo pomalu. Nezachránil to ani příplatkový kompresor. A zákazníci stejně začali chtít hlavně SUV a crossovery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z nebyl velký prodejní trhák, ale rozhodně to bylo zajímavé auto. Nyní se loučí limitovanou edicí Final Label. Liší se několika detaily a upomínkovou plaketou

Limitovaná edice Final Label je určena výhradně pro Japonsko, takže si musíte nechat zajít chuť. Pod kapotou se ale stejně nic nemění, kombinovaný výkon atmosférické patnáctistovky a elektromotorů je jen 97 kW (132 k) a točivý moment 172 Nm.

10 novodobých automobilových propadáků

10 novodobých automobilových propadáků

Poslední edice Hondy CR-Z má standardně manuální převodovku, což je v případě hybridního pohonu velká vzácnost. Běžně se hybridy kombinují s automatem, nejčastěji s CVT. Ostatně, to jste mohli mít u CR-Z také a rovněž u edice Final Label je tento automat za příplatek.

O nástupci Hondy CR-Z se sice spekuluje, údajně by měl být založen na nové generaci Civicu, ale ve hře je také několik crossoverů. A jak známe vkus zákazníků, Honda tentokrát vsadí spíše na jistotu ve formě kompaktního SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků