Honda CR-Z se loučí limitovanou edicí Final Label

Hybridní kupé Honda CR-Z mělo být budoucností sportovních aut. V době krize se zdálo jako dobrý nápad a svůj okruh fanoušků si CR-Z určitě našlo. Jenže do sportovního auta mu chyběl především výkon. I když CR-Z jezdilo dobře, jezdilo pomalu. Nezachránil to ani příplatkový kompresor. A zákazníci stejně začali chtít hlavně SUV a crossovery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z nebyl velký prodejní trhák, ale rozhodně to bylo zajímavé auto. Nyní se loučí limitovanou edicí Final Label. Liší se několika detaily a upomínkovou plaketou

Limitovaná edice Final Label je určena výhradně pro Japonsko, takže si musíte nechat zajít chuť. Pod kapotou se ale stejně nic nemění, kombinovaný výkon atmosférické patnáctistovky a elektromotorů je jen 97 kW (132 k) a točivý moment 172 Nm.

10 novodobých automobilových propadáků

10 novodobých automobilových propadáků

Poslední edice Hondy CR-Z má standardně manuální převodovku, což je v případě hybridního pohonu velká vzácnost. Běžně se hybridy kombinují s automatem, nejčastěji s CVT. Ostatně, to jste mohli mít u CR-Z také a rovněž u edice Final Label je tento automat za příplatek.

O nástupci Hondy CR-Z se sice spekuluje, údajně by měl být založen na nové generaci Civicu, ale ve hře je také několik crossoverů. A jak známe vkus zákazníků, Honda tentokrát vsadí spíše na jistotu ve formě kompaktního SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků