Honda CR-Z se loučí limitovanou edicí Final Label

Hybridní kupé Honda CR-Z mělo být budoucností sportovních aut. V době krize se zdálo jako dobrý nápad a svůj okruh fanoušků si CR-Z určitě našlo. Jenže do sportovního auta mu chyběl především výkon. I když CR-Z jezdilo dobře, jezdilo pomalu. Nezachránil to ani příplatkový kompresor. A zákazníci stejně začali chtít hlavně SUV a crossovery.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z nebyl velký prodejní trhák, ale rozhodně to bylo zajímavé auto. Nyní se loučí limitovanou edicí Final Label. Liší se několika detaily a upomínkovou plaketou

Limitovaná edice Final Label je určena výhradně pro Japonsko, takže si musíte nechat zajít chuť. Pod kapotou se ale stejně nic nemění, kombinovaný výkon atmosférické patnáctistovky a elektromotorů je jen 97 kW (132 k) a točivý moment 172 Nm.

10 novodobých automobilových propadáků

10 novodobých automobilových propadáků

Poslední edice Hondy CR-Z má standardně manuální převodovku, což je v případě hybridního pohonu velká vzácnost. Běžně se hybridy kombinují s automatem, nejčastěji s CVT. Ostatně, to jste mohli mít u CR-Z také a rovněž u edice Final Label je tento automat za příplatek.

O nástupci Hondy CR-Z se sice spekuluje, údajně by měl být založen na nové generaci Civicu, ale ve hře je také několik crossoverů. A jak známe vkus zákazníků, Honda tentokrát vsadí spíše na jistotu ve formě kompaktního SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků