Honda CR-Z přijde také v ostré, ryze benzínové verzi

Zájemce o sportovně střiženou Hondu CR-Z je zatím odkázán výhradně na hybridní pohonnou soustavu, která v nabízeném provedení poskytuje pouze omezené možnosti pro skutečně sportovní jízdu. To se má ale brzy změnit, neboť Honda pracuje na přípravě typu CR-Z opatřeného zcela novým řadovým zážehovým čtyřválcem s objemem 1,6 l a přeplňováním.

Tato jednotka najde svoji cestu také pod kapoty modelů Civic a Accord a má být prvním výrazným krokem Hondy na poli downsizingu. Podle zákulisních informací má být novinka dostupná ve dvou výkonových verzích s hranicemi zhruba 160 a 200 koní, takže pokryje stávající, atmosféricky plněné dvoulitry.

Za pozornost stojí studie CR-Z Hybrid R, kterou Honda představila na letošním veletrhu SEMA v Las Vegas, která však byla opatřena hybridní soustavou, přičemž standardní čtyřválec 1,5 l dostal přeplňování. Právě od ní by si budoucí „nehybridní” CR-Z mohla vypůjčit pár vzhledových a technických prvků...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z Hybrid R
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků