Honda CR-Z přijde také v ostré, ryze benzínové verzi

Zájemce o sportovně střiženou Hondu CR-Z je zatím odkázán výhradně na hybridní pohonnou soustavu, která v nabízeném provedení poskytuje pouze omezené možnosti pro skutečně sportovní jízdu. To se má ale brzy změnit, neboť Honda pracuje na přípravě typu CR-Z opatřeného zcela novým řadovým zážehovým čtyřválcem s objemem 1,6 l a přeplňováním.

Tato jednotka najde svoji cestu také pod kapoty modelů Civic a Accord a má být prvním výrazným krokem Hondy na poli downsizingu. Podle zákulisních informací má být novinka dostupná ve dvou výkonových verzích s hranicemi zhruba 160 a 200 koní, takže pokryje stávající, atmosféricky plněné dvoulitry.

Za pozornost stojí studie CR-Z Hybrid R, kterou Honda představila na letošním veletrhu SEMA v Las Vegas, která však byla opatřena hybridní soustavou, přičemž standardní čtyřválec 1,5 l dostal přeplňování. Právě od ní by si budoucí „nehybridní” CR-Z mohla vypůjčit pár vzhledových a technických prvků...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z Hybrid R

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků