Honda CR-Z Mugen RR na nových snímcích

Jméno Mugen se na Goodwoodu objevilo v souvislosti se značkou Honda hned několikrát, ale za zmínku stojí koncept CR-Z RR.

Na začátku července se na letošním ročníku tradičního Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu v oddělení Moving Motor Show představilo hned několik vozů z dílen firmy Mugen, anglického ladiče japonských vozů Honda, a točily se hlavně kolem hybridního dvoudveřového vozu Honda CR-Z. Zatímco „krotší“ verze Honda CR-Z Mugen vznikla přímo v ateliérech britské společnosti Mugen, vysloveně agresivní koncept CR-Z Mugen RR je dílem samotného japonského ústředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K tomuto vozu vám nyní přinášíme nové studiové snímky a několik technických podrobností. Honda CR-Z Mugen RR disponuje celou škálou speciálních dílů, jež naznačují schopnosti japonských designérů, ale také prvky, s nimiž bychom se mohli v blízké budoucnosti setkat v oficiální nabídce příslušenství. Řada z nich je vyrobena z uhlíkových kompozitů a patří mezi ně především přední kapota, boční dveře a výklopná záď. Dále je třeba zmínit soustavu kompozitních plátů kryjících pro zlepšení aerodynamických vlastností v plné délce celý podvozek, výfukovou soustavu se dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, sportovní pérování a přední blatníky s odvětráváním motorového prostoru.

Tip 1: Vzpomeňme na poslední Hondu Civic Type R Mugen s naladěním na 201 koní
Tip 2: Náš test sériového modelu Honda CR-Z najdete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připravenost modelu Honda CR-Z Mugen RR ke sportovním jízdním výkonům naznačují také speciální, kované osmnáctipalcové ráfky, čtyřpístkové, oranžově lakované brzdiče a karoserie v oranžovém odstínu Valencia Orange Pearl. Také interiér je laděn v kombinaci oranžové kůže a černé Alcantary a na palubní desce, dveřních panelech a středové konzoli najdeme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů. Klíčovým prvkem vnitřní výbavy se ale stává informační systém s displejem na středové konzoli, jenž je schopen s pomocí signálů od satelitní navigace zaznamenávat a analyzovat řadu údajů včetně odezev pohonné jednotky a podvozku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků