Honda CR-Z Mugen RR na nových snímcích

Jméno Mugen se na Goodwoodu objevilo v souvislosti se značkou Honda hned několikrát, ale za zmínku stojí koncept CR-Z RR.

Na začátku července se na letošním ročníku tradičního Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu v oddělení Moving Motor Show představilo hned několik vozů z dílen firmy Mugen, anglického ladiče japonských vozů Honda, a točily se hlavně kolem hybridního dvoudveřového vozu Honda CR-Z. Zatímco „krotší“ verze Honda CR-Z Mugen vznikla přímo v ateliérech britské společnosti Mugen, vysloveně agresivní koncept CR-Z Mugen RR je dílem samotného japonského ústředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K tomuto vozu vám nyní přinášíme nové studiové snímky a několik technických podrobností. Honda CR-Z Mugen RR disponuje celou škálou speciálních dílů, jež naznačují schopnosti japonských designérů, ale také prvky, s nimiž bychom se mohli v blízké budoucnosti setkat v oficiální nabídce příslušenství. Řada z nich je vyrobena z uhlíkových kompozitů a patří mezi ně především přední kapota, boční dveře a výklopná záď. Dále je třeba zmínit soustavu kompozitních plátů kryjících pro zlepšení aerodynamických vlastností v plné délce celý podvozek, výfukovou soustavu se dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, sportovní pérování a přední blatníky s odvětráváním motorového prostoru.

Tip 1: Vzpomeňme na poslední Hondu Civic Type R Mugen s naladěním na 201 koní
Tip 2: Náš test sériového modelu Honda CR-Z najdete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připravenost modelu Honda CR-Z Mugen RR ke sportovním jízdním výkonům naznačují také speciální, kované osmnáctipalcové ráfky, čtyřpístkové, oranžově lakované brzdiče a karoserie v oranžovém odstínu Valencia Orange Pearl. Také interiér je laděn v kombinaci oranžové kůže a černé Alcantary a na palubní desce, dveřních panelech a středové konzoli najdeme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů. Klíčovým prvkem vnitřní výbavy se ale stává informační systém s displejem na středové konzoli, jenž je schopen s pomocí signálů od satelitní navigace zaznamenávat a analyzovat řadu údajů včetně odezev pohonné jednotky a podvozku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků