Honda CR-Z Mugen RR na nových snímcích

Jméno Mugen se na Goodwoodu objevilo v souvislosti se značkou Honda hned několikrát, ale za zmínku stojí koncept CR-Z RR.

Na začátku července se na letošním ročníku tradičního Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu v oddělení Moving Motor Show představilo hned několik vozů z dílen firmy Mugen, anglického ladiče japonských vozů Honda, a točily se hlavně kolem hybridního dvoudveřového vozu Honda CR-Z. Zatímco „krotší“ verze Honda CR-Z Mugen vznikla přímo v ateliérech britské společnosti Mugen, vysloveně agresivní koncept CR-Z Mugen RR je dílem samotného japonského ústředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K tomuto vozu vám nyní přinášíme nové studiové snímky a několik technických podrobností. Honda CR-Z Mugen RR disponuje celou škálou speciálních dílů, jež naznačují schopnosti japonských designérů, ale také prvky, s nimiž bychom se mohli v blízké budoucnosti setkat v oficiální nabídce příslušenství. Řada z nich je vyrobena z uhlíkových kompozitů a patří mezi ně především přední kapota, boční dveře a výklopná záď. Dále je třeba zmínit soustavu kompozitních plátů kryjících pro zlepšení aerodynamických vlastností v plné délce celý podvozek, výfukovou soustavu se dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, sportovní pérování a přední blatníky s odvětráváním motorového prostoru.

Tip 1: Vzpomeňme na poslední Hondu Civic Type R Mugen s naladěním na 201 koní
Tip 2: Náš test sériového modelu Honda CR-Z najdete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připravenost modelu Honda CR-Z Mugen RR ke sportovním jízdním výkonům naznačují také speciální, kované osmnáctipalcové ráfky, čtyřpístkové, oranžově lakované brzdiče a karoserie v oranžovém odstínu Valencia Orange Pearl. Také interiér je laděn v kombinaci oranžové kůže a černé Alcantary a na palubní desce, dveřních panelech a středové konzoli najdeme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů. Klíčovým prvkem vnitřní výbavy se ale stává informační systém s displejem na středové konzoli, jenž je schopen s pomocí signálů od satelitní navigace zaznamenávat a analyzovat řadu údajů včetně odezev pohonné jednotky a podvozku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky