Honda CR-Z Mugen: ostřeji s „dvorním” tuningem

O nové Hondě CR-Z se toho napsalo už dost. Má jít o zábavný hybrid pro mladé, nástupce kdysi oblíbené mrštné Hondy CRX a světlou budoucnost automobilky s velkým H ve znaku. Konstatování, co z toho a do jaké míry je pravda, necháme až na první testování, zatím stále můžeme vycházet pouze z tiskových materiálů předkládaných automobilkou. Jistě ale nemůžeme modelu CR-Z upřít svěží design (v porovnání s těmi ostatními hybridy) a vcelku zajímavá řešení, které, jak jsme zmínili již pár řádků výše, perfektně fungují prozatím pouze na papíře.

Nyní se ale nevěnujme spekulacím a teoriím o tom, co vlastně CR-Z bude a zda má vůbec šanci prosadit se na evropském trhu, ale podívejme se, co si pro tento model připravil oddaný úpravce Mugen. Ten již dříve přislíbil, že tomuto sportovně laděnému hybridu dodá šmrnc a dynamičnost. A nabízených doplňků je opravdu dostatek a zákazník si jej může na svůj vůz navolit dle vlastního uvážení.

K dispozici je třeba nová maska chladiče s denním LED svícením, trojúhelníkové koncovky výfuku, pět různých typů litých kol, nebo karbonový rámeček pro „espézetku”. Stejně jako u zevnějšku, široká paleta doplňků je k dispozici i pro interiér. Z množství můžeme jmenovat třeba obložení středového panelu, hliníkové pedály, speciální koberečky, nebo různé karbonové krytky.

Firma samozřejmě nezůstala pouze u vzhledu a nabízí i jemné vylepšení jízdních vlastností a to zejména přes tužší tlumiče, úpravu katalyzátoru, nebo silnější brzdy. Všechny nabízené doplňky si samozřejmě můžete prohlédnout v rozsáhlé galerii níže. Nezbývá než jenom uznat, že uvědomělá japonská mládež se na tomto voze bude moci směle „vyřádit“ a to vše ještě pod pokličkou domnělé ekologičnosti...

Tip: Přečtěte si více o nové Hondě CR-Z.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z s doplňky od Mugenu
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 65 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků