Honda CR-Z Hybrid coupé se objeví nejprve v Evropě a Japonsku

Japonská automobilka Honda již v minulém roce avizovala mohutnou „hybridní ofenzivu“. Tu koneckonců připomínala i výstavní plocha na Frankfurtském autosalonu, kde automobilka představila celou svou historii vývoje hybridních agregátů.

V tomtéž roce stihla na domácí půdě představit i hybridní koncept s názvem CR-Z, který má být nástupcem úspěšného hatchbacku CR-X. Nové ekologické coupé má být nejen šetrné k životnímu prostředí, ale i dynamické a stylové. Je tedy jasné, že vůz má oslovit zejména mladší lidi.
 
V uplynulých dnech automobilka avizovala, že vývoj sériové verze je stále v plném proudu. Potěšením pro některé fanoušky může být i vyhlášení, že automobilka se hodlá víc zaměřit na evropský trh, protože chápe, že v oblasti prodejů hybridních vozů je pro ni klíčový.
 

Honda CR-Z se v japonských a evropských showroomech představí nejdříve koncem příštího roku a to jak ve verzi s benzinovým agregátem, tak i ve verzi s hybridním motorem. Cena základní verze by neměla přesáhnout hodnotu 25 000 Eur (cca. 620 000 Kč). Pokud se však rozhodnete pro plnou výbavu, číslo na cenovce vzroste o přibližně 3 000 Eur.

Klepněte pro větší obrázek 
Honda CR-Z Hybrid Concept


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků