Honda CR-Z: facelift představen již v Malajsii

Oficiálním místem premiéry modernizovaného provedení hybridního sportovního modelu Honda CR-Z se má stát nadcházející autosalon v Paříži, ale již nyní můžeme být konkrétnější.

Poslední autosalony v Moskvě nebo Šanghaji dokazují, že pozornost světových automobilových výrobců se od klasických autosalonů v Evropě a USA začíná obracet blíže bujícím východním trhům. Již před několika dny jsme vám ukázali prvních několik snímků detailů modernizovaného provedení sportovního hybridního kupé Honda CR-Z, jež se s předstihem před Paříží nakonec ukázalo již v indonéské Jakartě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z ve svém modernizovaném provedení na autosalonu v Jakartě

Z tamního, teprve včera otevřeného mezinárodního autosalonu pocházejí první kvalitní celkové obrázky faceliftu modelu Honda CR-Z. Na první pohled si všimneme nového předního nárazníku, upravené masky chladiče, přepracovaných hlavních svítilen s vestavěnými zdroji LED pro denní svícení a sedmnáctipalcových litých ráfků nového vzhledu.

Honda CR-Z: technika pod drobnohledem

Honda CR-Z: technika pod drobnohledem

Interiér se změnil údajně pouze nepatrně, takže za zmínku stojí snad jen upravený přístrojový štít a tlačítko Plus Sport, jež má řidiči přinést ostřejší reakce pohonné soustavy na pokyny plynového pedálu. O tom, zda se úpravy dotkly také pohonné soustavy zatím informace nemáme a počkáme si na ně zřejmě až do Paříže.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tyto detaily se objevily již před několika dny

Připomeňme, že benzínový motor má objem 1,5 l, nejvyšší výkon činí 113 koní (83 kW) a dosahuje točivého momentu 145 Nm, jenž vrcholí až při 4 800 ot./min., přičemž při 1 000 ot./min. dává 108 Nm. Použití kompaktního elektromotoru však v rámci soustavy IMA a v kombinaci s manuálně řazenou převodovkou zajistilo slušný celkový točivý moment 174 Nm dostupný v rozmezí od 1 000 do 1 750 ot./min., výkon celého ústrojí pak dosahuje výkonu 122 koní (90 kW) při 6 000 ot./min.
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků