Honda CR-Z: facelift představen již v Malajsii

Oficiálním místem premiéry modernizovaného provedení hybridního sportovního modelu Honda CR-Z se má stát nadcházející autosalon v Paříži, ale již nyní můžeme být konkrétnější.

Poslední autosalony v Moskvě nebo Šanghaji dokazují, že pozornost světových automobilových výrobců se od klasických autosalonů v Evropě a USA začíná obracet blíže bujícím východním trhům. Již před několika dny jsme vám ukázali prvních několik snímků detailů modernizovaného provedení sportovního hybridního kupé Honda CR-Z, jež se s předstihem před Paříží nakonec ukázalo již v indonéské Jakartě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z ve svém modernizovaném provedení na autosalonu v Jakartě

Z tamního, teprve včera otevřeného mezinárodního autosalonu pocházejí první kvalitní celkové obrázky faceliftu modelu Honda CR-Z. Na první pohled si všimneme nového předního nárazníku, upravené masky chladiče, přepracovaných hlavních svítilen s vestavěnými zdroji LED pro denní svícení a sedmnáctipalcových litých ráfků nového vzhledu.

Honda CR-Z: technika pod drobnohledem

Honda CR-Z: technika pod drobnohledem

Interiér se změnil údajně pouze nepatrně, takže za zmínku stojí snad jen upravený přístrojový štít a tlačítko Plus Sport, jež má řidiči přinést ostřejší reakce pohonné soustavy na pokyny plynového pedálu. O tom, zda se úpravy dotkly také pohonné soustavy zatím informace nemáme a počkáme si na ně zřejmě až do Paříže.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tyto detaily se objevily již před několika dny

Připomeňme, že benzínový motor má objem 1,5 l, nejvyšší výkon činí 113 koní (83 kW) a dosahuje točivého momentu 145 Nm, jenž vrcholí až při 4 800 ot./min., přičemž při 1 000 ot./min. dává 108 Nm. Použití kompaktního elektromotoru však v rámci soustavy IMA a v kombinaci s manuálně řazenou převodovkou zajistilo slušný celkový točivý moment 174 Nm dostupný v rozmezí od 1 000 do 1 750 ot./min., výkon celého ústrojí pak dosahuje výkonu 122 koní (90 kW) při 6 000 ot./min.
 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků