Honda CR-Z by mohla dostat nástupce už v roce 2017

Honda CR-Z by mohla dostat nástupce už v roce 2017

Současná Honda CR-Z skončila po nepříliš lichotivých obchodních výsledcích. Koncept hybridního ostrého hatchbacku nebyl špatný po období ekonomické krize, ale pro zájemce o kompaktní sportovní kupé bylo auto přeci jen příliš pomalé a upravená varianta s kompresorem přišla pozdě.

Honda si tak prodejní výsledky modelu CR-Z za rámeček nedá. Přesto se prý připravuje nástupce, který by měl místo z Jazzu vycházet z připravované desáté generace Civicu. Mělo by jít tedy o dynamičtější alternativu k pětidveřovému modelu Honda Civic, informuje australský magazín Motoring.

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Platforma nového Civicu prý bude zkrácena o 10 cm a nová Honda Civic CR-Z, jak by se mohla jmenovat, dostane motor z nového Civicu Type-R, ale zřejmě se sníženým výkonem, aby vrcholné verzi nekradla zákazníky.

Nové CR-Z si půjčí designové prvky z ostrého Civicu Type-R a také z úplně nové Hondy NSX. Honda sice plánuje použít motor 2.0 Turbo s manuálem, ale pro domácí japonský trh zřejmě zůstane v nabídce i hybrid s automatem kvůli lidem, kteří chtějí design CR-Z, ale nechtějí řadit a nejde jim tolik o dynamiku.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků