Honda CR-Z bude ještě výkonnější, má mít až 200 koní

Honda CR-Z bude ještě výkonnější, má mít až 200 koní

O sportovně laděném hybridním modelu od Hondy se toho napsalo už mnoho. Vůz automobilka suverénním způsobem začala prodávat na domácím trhu, kde si Honda CR-Z rychle získala velkou popularitu a vypadá to tak, že o zákazníky toto hybridní kupé nouzi mít určitě nebude. A to se ještě prodeje nezačaly v Evropě a především Americe, kde se očekává největší „řež”.

I přesto chce jít automobilka v tomto ohledu ještě dál a světovým trhům nabídnou i výkonnější verzi s odkazem, že CR-Z je navržen primárně pro zábavu a potěšení z jízdy. Jen si připomeňme, že v současnosti je CR-Z poháněna 1,5 litrovým čtyřválcem V-TEC s výkonem 122 koní, který plně spolupracuje s hybridním systémem IMA, celkové dynamice bylo ovšem podřízena nejen elektronika motoru, ale i šestistupňová manuální převodovka.

V brzké budoucnosti by se měla na trzích objevit i další verze, která by podle předběžných informací měla disponovat dokonce 2,5 litrovým šestiválcem, což ovšem prozatím považujeme za velice nepravděpodobné. Místo 1,5-ky zaujme zřejmě některý ze silnějších čtyřválců, jehož výkonnostní hodnoty se budou pohybovat kolem hranice 200 koní. Samozřejmě úpravám se přizpůsobí nutně i hybridní systém, který by se v budoucnu měl objevit i v novém Accordu. Spekulací je ovšem mnohém víc, mluví se dokonce i o tom, že Honda přinese na trh zcela nové výkonnější kupé, což by ovšem z finančního a strategického hlediska nemusel být právě dobrý krok.

Tip: Přečtěte si naše představení Hondy CR-Z.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda CR-Z

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků