Honda CR-Z bude ještě výkonnější, má mít až 200 koní

O sportovně laděném hybridním modelu od Hondy se toho napsalo už mnoho. Vůz automobilka suverénním způsobem začala prodávat na domácím trhu, kde si Honda CR-Z rychle získala velkou popularitu a vypadá to tak, že o zákazníky toto hybridní kupé nouzi mít určitě nebude. A to se ještě prodeje nezačaly v Evropě a především Americe, kde se očekává největší „řež”.

I přesto chce jít automobilka v tomto ohledu ještě dál a světovým trhům nabídnou i výkonnější verzi s odkazem, že CR-Z je navržen primárně pro zábavu a potěšení z jízdy. Jen si připomeňme, že v současnosti je CR-Z poháněna 1,5 litrovým čtyřválcem V-TEC s výkonem 122 koní, který plně spolupracuje s hybridním systémem IMA, celkové dynamice bylo ovšem podřízena nejen elektronika motoru, ale i šestistupňová manuální převodovka.

V brzké budoucnosti by se měla na trzích objevit i další verze, která by podle předběžných informací měla disponovat dokonce 2,5 litrovým šestiválcem, což ovšem prozatím považujeme za velice nepravděpodobné. Místo 1,5-ky zaujme zřejmě některý ze silnějších čtyřválců, jehož výkonnostní hodnoty se budou pohybovat kolem hranice 200 koní. Samozřejmě úpravám se přizpůsobí nutně i hybridní systém, který by se v budoucnu měl objevit i v novém Accordu. Spekulací je ovšem mnohém víc, mluví se dokonce i o tom, že Honda přinese na trh zcela nové výkonnější kupé, což by ovšem z finančního a strategického hlediska nemusel být právě dobrý krok.

Tip: Přečtěte si naše představení Hondy CR-Z.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda CR-Z

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků