Honda CR-V verzi N1 a s motorem 2.2 i-CTDi (doplněno)

Atraktivitu modelu po provedeném faceliftu jistě zvýší nejen uvedení naftového motoru 2.2 i-CTDi s výkonem 103 kW (od února), který vyniká kultivovaným chodem, ale rovněž možnost přestavby na náklaďák, tedy vůz kategorie N1. Díky tomu si můžete od 20. ledna odečíst DPH z kupní ceny; přestavba (pevná přepážka + zaslepení zadních oken) stojí 25 tisíc korun vč. daně.

Základní cena modelu 2.2 i-CTDi bude činit 859 000 Kč a ve výbavě Executive 899 000 Kč. Přehled základní výbavy najdete ve starším článku, výbava Executive dostane navíc např. kožený interiér, el. ovládané střešní okno, alarm či el. sklápěná vnější zpětná zrcátka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků