Honda CR-V verzi N1 a s motorem 2.2 i-CTDi (doplněno)

Atraktivitu modelu po provedeném faceliftu jistě zvýší nejen uvedení naftového motoru 2.2 i-CTDi s výkonem 103 kW (od února), který vyniká kultivovaným chodem, ale rovněž možnost přestavby na náklaďák, tedy vůz kategorie N1. Díky tomu si můžete od 20. ledna odečíst DPH z kupní ceny; přestavba (pevná přepážka + zaslepení zadních oken) stojí 25 tisíc korun vč. daně.

Základní cena modelu 2.2 i-CTDi bude činit 859 000 Kč a ve výbavě Executive 899 000 Kč. Přehled základní výbavy najdete ve starším článku, výbava Executive dostane navíc např. kožený interiér, el. ovládané střešní okno, alarm či el. sklápěná vnější zpětná zrcátka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků