Honda CR-V verzi N1 a s motorem 2.2 i-CTDi (doplněno)

Atraktivitu modelu po provedeném faceliftu jistě zvýší nejen uvedení naftového motoru 2.2 i-CTDi s výkonem 103 kW (od února), který vyniká kultivovaným chodem, ale rovněž možnost přestavby na náklaďák, tedy vůz kategorie N1. Díky tomu si můžete od 20. ledna odečíst DPH z kupní ceny; přestavba (pevná přepážka + zaslepení zadních oken) stojí 25 tisíc korun vč. daně.

Základní cena modelu 2.2 i-CTDi bude činit 859 000 Kč a ve výbavě Executive 899 000 Kč. Přehled základní výbavy najdete ve starším článku, výbava Executive dostane navíc např. kožený interiér, el. ovládané střešní okno, alarm či el. sklápěná vnější zpětná zrcátka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků