Honda CR-V už pozná aj ceny slovenské

Nová generácia Hondy CR-V dorazila aj na slovenský trh a importér už stihol zverejniť jej ceny. Najlacnejší model s dvojlitrovým benzínovým agregátom 2,0 l (110 kW/150 k) dostanete od 1 077 000 Sk, nafťák 2,2 i-CTDi (103 kW/140 k) vás vyjde 1 142 000 Sk, čo je o 65 000 Sk viac. Za automatickú prevodovku u benzínového motoru si Honda účtuje 39 000 Sk.

  • 2,0 Elegance – 1 077 000 Sk
  • 2,0 Elegance AT – 1 116 000 Sk
  • 2,2 i-CTDi Elegance – 1 142 000 Sk
  • 2,2 i-CTDi Executive – 1 233 000 Sk
  • 2,2 i-CTDi Top Executive – 1 428 000 Sk

Výbava Elegance obsahuje napríklad: ABS, stabilizačný systém, čelné, bočné a okenné airbagy, centrálne zamykanie na DO, el. ovládané okná, el. ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá, tempomat, automatickú duálnu klimatizáciu atď.

Výbava Executive obsahuje naviac: xenónové svetlomety, alarm, el. nastaviteľné sedadlo vodiča, panoramatickú strechu, tmavé zadné bočné okná, kožený interiér, vyhrievané sedadlá.

Výbava Top Executive obsahuje naviac: navigáciu s parkovacou kamerou, Bluetooth handsfree sadu, adaptívny tempomat.

Nevýhodou je vcelku striktné rozvrhnutie výbav a nemožnosť priplatiť si za jednotlivé prvky osobitne.

 
2,0 i-VTEC
2,2 i-CTDi
MT6
AT5
MT6
Výkon (kW/k)
110/150
110/150
103/140
Točivý moment (Nm)
192
192
340
 
Zrýchlenie 0-100 km/h (s)
10,2
12,2
10,3
Max. rýchlosť (km/h)
190
177
187
 
Kombinovaná spotreba (l/100 km)
8,1
8,2
6,5

Tip: Predstavenie novej Hondy CR-V si môžete prečítať tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-V

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků