Honda CR-V už pozná aj ceny slovenské

Nová generácia Hondy CR-V dorazila aj na slovenský trh a importér už stihol zverejniť jej ceny. Najlacnejší model s dvojlitrovým benzínovým agregátom 2,0 l (110 kW/150 k) dostanete od 1 077 000 Sk, nafťák 2,2 i-CTDi (103 kW/140 k) vás vyjde 1 142 000 Sk, čo je o 65 000 Sk viac. Za automatickú prevodovku u benzínového motoru si Honda účtuje 39 000 Sk.

  • 2,0 Elegance – 1 077 000 Sk
  • 2,0 Elegance AT – 1 116 000 Sk
  • 2,2 i-CTDi Elegance – 1 142 000 Sk
  • 2,2 i-CTDi Executive – 1 233 000 Sk
  • 2,2 i-CTDi Top Executive – 1 428 000 Sk

Výbava Elegance obsahuje napríklad: ABS, stabilizačný systém, čelné, bočné a okenné airbagy, centrálne zamykanie na DO, el. ovládané okná, el. ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá, tempomat, automatickú duálnu klimatizáciu atď.

Výbava Executive obsahuje naviac: xenónové svetlomety, alarm, el. nastaviteľné sedadlo vodiča, panoramatickú strechu, tmavé zadné bočné okná, kožený interiér, vyhrievané sedadlá.

Výbava Top Executive obsahuje naviac: navigáciu s parkovacou kamerou, Bluetooth handsfree sadu, adaptívny tempomat.

Nevýhodou je vcelku striktné rozvrhnutie výbav a nemožnosť priplatiť si za jednotlivé prvky osobitne.

 
2,0 i-VTEC
2,2 i-CTDi
MT6
AT5
MT6
Výkon (kW/k)
110/150
110/150
103/140
Točivý moment (Nm)
192
192
340
 
Zrýchlenie 0-100 km/h (s)
10,2
12,2
10,3
Max. rýchlosť (km/h)
190
177
187
 
Kombinovaná spotreba (l/100 km)
8,1
8,2
6,5

Tip: Predstavenie novej Hondy CR-V si môžete prečítať tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-V

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků