Honda CR-V pozná, když se vám někdo chystá udělat „myšku“

Honda CR-V pozná, když se vám někdo chystá udělat „myšku“

V otázce používání systému pro udržování rychlosti, tzv. tempomatu, a jeho přínosu pro bezpečnost nepanuje v redakci tak úplně shoda. SUV Honda CR-V dostane jako první model značky předvídající adaptivní tempomat, který rozpozná, že se vám někdo chystá hodit myšku přímo před auto. Systém má zvýšit bezpečnost a také pohodlí cestujících, neboť má aplikovat brzdy citlivěji a plynuleji než konvenční adaptivní tempomat.

Kdo jezdí po D1 středním pruhem, je lenoch a nezdvořák komentář

Kdo jezdí po D1 středním pruhem, je lenoch a nezdvořák komentář

Novinku najdete v příplatkové výbavě Hondy CR-V modelového roku 2015 pod zkratkou I-ACC (Intelligent Adaptive Cruise Control). Ke své funkci využívá informace z radaru a kamery, kterými sleduje ostatní auta na silnici. V principu jde o to, že systém vedle svého pruhu sleduje i dva okolní pruhy.

Honda tvrdí, že systém vyvíjela delší dobu na evropských silnicích pečlivým sledováním jízdního stylu evropských řidičů. Inteligentní adaptivní tempomat prý dokáže předpovědět nebezpečný manévr s odstupem až pěti sekund před tím, než k němu dojde.

10 nejčastějších chyb při řízení auta, které způsobují nehody

10 nejčastějších chyb při řízení auta, které způsobují nehody

Adaptivní tempomat tak jemně aplikuje brzdy a informuje na displeji řidiče, proč tak učinil, pak začne brzdit intenzivněji, pokud je to potřeba. Jsou to přesně ty situace, kdy jedete v levém pruhu kolem 130 km/h a před vámi jede někdo za kamionem osmdesát a vy si říkáte: „Hele, jak mi to tam pošle...“ A než se nadějete, máte dotyčne auto před nárazníkem.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků