Honda CR-V: občanský vůz 4x4 (kompaktní test)

8 komentářů

Ivo Krásný
19. prosince • 14:05

Zdravím všechny Hondaře, může prosím někdo poradit , jak odstranit zápach z topení ,než se pořádně prohřeje??? Děkuji Ivo

Mirko
3. listopadu • 18:41

Hmm, pěkné auto, ale k "dokonalému" SUV mu ještě pár věciček chybí: turbodieselový motor, xenonové světlomety a vyhřívané přední sedačky (možná i hlavové airbagy). Nikdo neříká, že to musí být jako VW Touareg, ale aspoň nějakou příplatkovou výbavu by to mít mohlo. Pak by to stálo za hřích.  

 

Clayton
3. listopadu • 0:31

"....Pokud jde o jízdní vlastnosti v terénu, pak díky světlé výšce a zmíněném Real time 4WD dosahuje celkem obstojné úrovně...."

Jizdní vlastnosti CRV v terénu stojí obecně za ...(sakra, jak to říct slušně). Za takto špatné vlastnosti může především onen zmiňovaný Real Time 4WD, což je asi nejhorší (možná ale i nejlevnější) řešení pohonu 4x4. Pokud auto připíná pohon zadní nápravy automaticky až při prokluzu, je to pozdě a prodleva je znát. Navíc tenhle princip funguje tak, že jakmile si myslí, že už je trakce OK, zase ten zadek vypne, takže se v tom lepším případě pohybujeme přískokem vpřed. V tom horším případě se zahrabeme a nepohybujeme se tedy nikam. Na druhou stranu je pravda, že většině uživatelů pro občasnou cestu na chatu nebo do hor asi tenhle systém úplně stačí a cokoliv jiného by zbytečně prodražovalo cenu auta. Nicméně, funkčně obdobný systém (i když technicky jinak vyřešený) má např. Ford u modelu Explorer. Ten ale umožňuje z automatického režimu manuální přepnutí na režim, kdy je točivý moment rozdělován rovnoměrně na kola obou náprav. Jojo, ale nejlepší řešení 4x4 je stejně Torsen .

michal
2. ledna • 12:02

System rt 4 wd mam na shuttlu rv 91 a pracuje to naprosto solehlivě.Nejde poznat kdy zapne a kdy vypne.Hondu mam na ježdeni kolem komina a na dřevo do lesa a je neuvěřitelne co to auto vyjede a uveze.

michal
2. ledna • 12:02

System rt 4 wd mam na shuttlu rv 91 a pracuje to naprosto solehlivě.Nejde poznat kdy zapne a kdy vypne.Hondu mam na ježdeni kolem komina a na dřevo do lesa a je neuvěřitelne co to auto vyjede a uveze.

Jarda
3. listopadu • 18:06

Jenze ono nejde o Offroad, ale o SUV, tam je to jedno. Aspon na tom CR-V nenajdete tak hezky napis 4x4 jako na Octavii :)). Co si asi rikaji u Subaru? :)

Ruda
8. listopadu • 0:58

Jenze SUV by se od osobniho automobilu mel lisit prave alespon funkcnim 4x4 a vyssi svetlou vyskou (oboji CR-V nesplnuje - viz. vyborne umisteny stredovy tlumic vyfuku v bodu zlomu). A Subaru uz take vzdy nepouziva viskozni spojku, ale spinany system.

Z
8. listopadu • 16:34

U ceho Subaru nema full-time 4WD? (krome starych Legacy pro "chudsi" zeme)

Doporučujeme

Články odjinud