Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Nová generace již tradičního SUV od Hondy dorazila na český trh. Na výběr je jeden motor, dvě převodovky a dva typy pohonu.

Honda CR-V je u nás samozřejmě všeobecně známým a poměrně kupovaným vozem. V rámci vlny sportovně užitkových aut vás možná ale jedna statistika překvapí. Od uvedení první generace modelu v roce 1995 je totiž CR-V světově nejlépe prodávaným SUV.

Cena již páté generace, které se v prodeji na českém trhu objeví v říjnu tohoto roku, začíná na 669.900 korun za verzi Comfort s poháněnou přední nápravou a s manuální převodovkou. Motor je vždy na výběr jediný. A sice patnáctistovka VTEC TURBO o výkonu 127 kilowattů s manuální a 142 kW s bezestupňovou převodovkou.

Dieselová Honda Civic je už v Česku k mání i s devítistupňovým automatem

Dieselová Honda Civic je už v Česku k mání i s devítistupňovým automatem

Výbavové stupně jsou celkem čtyři. Variantu Comfort můžete mít pouze se zmíněnou konfigurací, tedy jako předokolku s manuálem. V základní výbavě nechybí například inteligentní adaptivní tempomat, automatická klimatizace, vyhřívaná přední sedadla, autorádio se základním pětipalcovým displejem osm reproduktorů, LED světlomety či sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Ve standardu je vždy také dojezdové kolo.

Verzi Elegance lze také koupit jako předokolku s manuálem od 749.900 korun. Za pohon všech kol se připlácí padesát tisíc, dalších 55 dáte ještě za bezestupňovou převodovku CVT. Navíc za to máte už plný multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou, 9 reproduktorů, dešťový senzor, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, přední mlhovky či osmnáctipalcová kola.

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Linii Lifestyle už pořídíte výhradně jako čtyřkolku. S manuální převodovkou je k mání od 879.900 korun. Jako u jediné verze si můžete připlatit za sedmimístné provedení. Částku 45 tisíc korun neudáte ani u nejvyšší výbavy. Navíc oproti Elegance máte ve standardu detekci mrtvého úhlu s varováním při vyjíždění, kožené čalounění, střešní ližiny či přisvěcování do zatáček LED mlhovkami.

Vrcholem je Executive s cenovkou od 969.900 korun. Navíc dostanete head-up displej, vyhřívaná zadní sedadla a volant, panoramatické otevíratelné střešní okno, bezdotykové otevírání pátých dveří či devatenáctipalcová kola.

Honda CR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 VTEC TURBO 4x2 1.5 VTEC TURBO 4x4 1.5 VTEC TURBO 4x4
Převodovka 6M 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 127/5600 127/5600 142/5600
Točivý moment [N.m/min] 220/1900-5000 243/2000-5000 243/2000-5000
Maximální rychlost [km/h] 211 208 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,2 9,8 9,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,3 6,6 7,1
Cena Comfort [Kč] 669.900 - -
Cena Elegance [Kč] 749.900 799.900 854.900
Cena Lifestyle [Kč] - 879.900 934.900
Cena Executive [Kč] - 969.900 1.024.900
~/PubSystem.Controls.Run.GenericDataView/RelatedArticlesByTag.ascx
System.NullReferenceException
Object reference not set to an instance of an object.
App_Code.19yrhe2l
at PubSystem.CNCUtils.GetAutoCzArticles(Int32 count) at ASP.pubsystem_controls_run_genericdataview_relatedarticlesbytag_ascx.SetControls() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.LoadData() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků