Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Nová generace již tradičního SUV od Hondy dorazila na český trh. Na výběr je jeden motor, dvě převodovky a dva typy pohonu.

Honda CR-V je u nás samozřejmě všeobecně známým a poměrně kupovaným vozem. V rámci vlny sportovně užitkových aut vás možná ale jedna statistika překvapí. Od uvedení první generace modelu v roce 1995 je totiž CR-V světově nejlépe prodávaným SUV.

Cena již páté generace, které se v prodeji na českém trhu objeví v říjnu tohoto roku, začíná na 669.900 korun za verzi Comfort s poháněnou přední nápravou a s manuální převodovkou. Motor je vždy na výběr jediný. A sice patnáctistovka VTEC TURBO o výkonu 127 kilowattů s manuální a 142 kW s bezestupňovou převodovkou.

Dieselová Honda Civic je už v Česku k mání i s devítistupňovým automatem

Dieselová Honda Civic je už v Česku k mání i s devítistupňovým automatem

Výbavové stupně jsou celkem čtyři. Variantu Comfort můžete mít pouze se zmíněnou konfigurací, tedy jako předokolku s manuálem. V základní výbavě nechybí například inteligentní adaptivní tempomat, automatická klimatizace, vyhřívaná přední sedadla, autorádio se základním pětipalcovým displejem osm reproduktorů, LED světlomety či sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Ve standardu je vždy také dojezdové kolo.

Verzi Elegance lze také koupit jako předokolku s manuálem od 749.900 korun. Za pohon všech kol se připlácí padesát tisíc, dalších 55 dáte ještě za bezestupňovou převodovku CVT. Navíc za to máte už plný multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou, 9 reproduktorů, dešťový senzor, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, přední mlhovky či osmnáctipalcová kola.

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Linii Lifestyle už pořídíte výhradně jako čtyřkolku. S manuální převodovkou je k mání od 879.900 korun. Jako u jediné verze si můžete připlatit za sedmimístné provedení. Částku 45 tisíc korun neudáte ani u nejvyšší výbavy. Navíc oproti Elegance máte ve standardu detekci mrtvého úhlu s varováním při vyjíždění, kožené čalounění, střešní ližiny či přisvěcování do zatáček LED mlhovkami.

Vrcholem je Executive s cenovkou od 969.900 korun. Navíc dostanete head-up displej, vyhřívaná zadní sedadla a volant, panoramatické otevíratelné střešní okno, bezdotykové otevírání pátých dveří či devatenáctipalcová kola.

Honda CR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 VTEC TURBO 4x2 1.5 VTEC TURBO 4x4 1.5 VTEC TURBO 4x4
Převodovka 6M 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 127/5600 127/5600 142/5600
Točivý moment [N.m/min] 220/1900-5000 243/2000-5000 243/2000-5000
Maximální rychlost [km/h] 211 208 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,2 9,8 9,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,3 6,6 7,1
Cena Comfort [Kč] 669.900 - -
Cena Elegance [Kč] 749.900 799.900 854.900
Cena Lifestyle [Kč] - 879.900 934.900
Cena Executive [Kč] - 969.900 1.024.900
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků