Evropská verze se od té americké příliš neliší /Honda CR-V

Evropská verze se od té americké příliš neliší /Honda CR-V

Auto působí výrazně širším dojmem /Honda CR-V

Auto působí výrazně širším dojmem /Honda CR-V

Přední sloupky jsou poměrně hodně skloněné vzad /Honda CR-V

Přední sloupky jsou poměrně hodně skloněné vzad /Honda CR-V

Kabina působí přehledným dojmem /Honda CR-V

Kabina působí přehledným dojmem /Honda CR-V

Do prodloužené zadní části se vejde i třetí řada sedaček /Honda CR-V

Do prodloužené zadní části se vejde i třetí řada sedaček /Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

 | Honda CR-V

| Honda CR-V

Auto působí výrazně širším dojmem /Honda CR-V
Přední sloupky jsou poměrně hodně skloněné vzad /Honda CR-V
Kabina působí přehledným dojmem /Honda CR-V
Do prodloužené zadní části se vejde i třetí řada sedaček /Honda CR-V
15
Fotogalerie

Honda CR-V má české ceny. Základní výbava je neobvykle bohatá

Nová generace již tradičního SUV od Hondy dorazila na český trh. Na výběr je jeden motor, dvě převodovky a dva typy pohonu.

Honda CR-V je u nás samozřejmě všeobecně známým a poměrně kupovaným vozem. V rámci vlny sportovně užitkových aut vás možná ale jedna statistika překvapí. Od uvedení první generace modelu v roce 1995 je totiž CR-V světově nejlépe prodávaným SUV.

Cena již páté generace, které se v prodeji na českém trhu objeví v říjnu tohoto roku, začíná na 669.900 korun za verzi Comfort s poháněnou přední nápravou a s manuální převodovkou. Motor je vždy na výběr jediný. A sice patnáctistovka VTEC TURBO o výkonu 127 kilowattů s manuální a 142 kW s bezestupňovou převodovkou.

Výbavové stupně jsou celkem čtyři. Variantu Comfort můžete mít pouze se zmíněnou konfigurací, tedy jako předokolku s manuálem. V základní výbavě nechybí například inteligentní adaptivní tempomat, automatická klimatizace, vyhřívaná přední sedadla, autorádio se základním pětipalcovým displejem osm reproduktorů, LED světlomety či sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Ve standardu je vždy také dojezdové kolo.

Verzi Elegance lze také koupit jako předokolku s manuálem od 749.900 korun. Za pohon všech kol se připlácí padesát tisíc, dalších 55 dáte ještě za bezestupňovou převodovku CVT. Navíc za to máte už plný multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou, 9 reproduktorů, dešťový senzor, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, přední mlhovky či osmnáctipalcová kola.

Linii Lifestyle už pořídíte výhradně jako čtyřkolku. S manuální převodovkou je k mání od 879.900 korun. Jako u jediné verze si můžete připlatit za sedmimístné provedení. Částku 45 tisíc korun neudáte ani u nejvyšší výbavy. Navíc oproti Elegance máte ve standardu detekci mrtvého úhlu s varováním při vyjíždění, kožené čalounění, střešní ližiny či přisvěcování do zatáček LED mlhovkami.

Vrcholem je Executive s cenovkou od 969.900 korun. Navíc dostanete head-up displej, vyhřívaná zadní sedadla a volant, panoramatické otevíratelné střešní okno, bezdotykové otevírání pátých dveří či devatenáctipalcová kola.

Honda CR-V - technická data a ceny
Motor 1.5 VTEC TURBO 4x2 1.5 VTEC TURBO 4x4 1.5 VTEC TURBO 4x4
Převodovka 6M 6M CVT
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 127/5600 127/5600 142/5600
Točivý moment [N.m/min] 220/1900-5000 243/2000-5000 243/2000-5000
Maximální rychlost [km/h] 211 208 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,2 9,8 9,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,3 6,6 7,1
Cena Comfort [Kč] 669.900 - -
Cena Elegance [Kč] 749.900 799.900 854.900
Cena Lifestyle [Kč] - 879.900 934.900
Cena Executive [Kč] - 969.900 1.024.900

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud