Honda CR-V jako kabriolet? Střechu uřízla přímo automobilka

Líbilo by se vám CR-V bez střechy?

Pokud pomineme pravověrné off-roady, s nápadem na SUV bez střechy přišel už Nissan v případě Murana a o poznání vážněji a úspěšněji také Range Rover u Evoque. Nyní svůj kabriolet v tomto segmentu ukazuje i Honda. Toto CR-V odcházející generace je ale pouze první z aprílových žertů, kterými nás příští dny budou automobilky zasypávat.

Pro pouhý žertík na sociálních sítích si u Hondy nelámali hlavu se skládacím mechanismem střechy a přepracovanou zádí. Tu raději ani neukazují, zato odloženými díly přiznávají, že střechu prostě uřízly. Odhadujeme, že po přejetí první nerovnosti by se bez výztuh auto tak rozkmitalo, div by se celé nerozpadlo. To potvrzuje i automobilka, která tvrdí, že tuhost karoserie byla v podstatě o 100 procent snížena.

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Možná ale překvapí, že jednou to s kabrioletem CR-V někdo myslel skutečně vážně. A sice finská karosárna Valmet. V roce 1998 stvořili o dost propracovanější model vycházející z tehdejší generace.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků