Honda CR-V jako kabriolet? Střechu uřízla přímo automobilka

Líbilo by se vám CR-V bez střechy?

Pokud pomineme pravověrné off-roady, s nápadem na SUV bez střechy přišel už Nissan v případě Murana a o poznání vážněji a úspěšněji také Range Rover u Evoque. Nyní svůj kabriolet v tomto segmentu ukazuje i Honda. Toto CR-V odcházející generace je ale pouze první z aprílových žertů, kterými nás příští dny budou automobilky zasypávat.

Pro pouhý žertík na sociálních sítích si u Hondy nelámali hlavu se skládacím mechanismem střechy a přepracovanou zádí. Tu raději ani neukazují, zato odloženými díly přiznávají, že střechu prostě uřízly. Odhadujeme, že po přejetí první nerovnosti by se bez výztuh auto tak rozkmitalo, div by se celé nerozpadlo. To potvrzuje i automobilka, která tvrdí, že tuhost karoserie byla v podstatě o 100 procent snížena.

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Honda CR-V naživo: Nová generace si konečně našla cestu i do Evropy

Možná ale překvapí, že jednou to s kabrioletem CR-V někdo myslel skutečně vážně. A sice finská karosárna Valmet. V roce 1998 stvořili o dost propracovanější model vycházející z tehdejší generace.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

dnes | Milan Lažanský | 29 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků