Honda CR-V Hybrid dorazila do Česka. Náhrada dieselu nevyjde lacino

28 komentářů

Kostohryz
25. října • 8:34

Japonsky Karoq! Proč není toto zmíněno v titulku?!

Johnny
25. října • 7:52

Proč píšete pořád že je zde CVT převodovka? Žádná zde není.

Beno
25. října • 11:25

Asi protože to píše Honda, nicméně dle mého chápání je mezi spalovákem a kolama pevný převod přes spojku (mód jízda po dálnici)

Johnny
25. října • 12:42

Přesně tak, převod je přes spojku.

Pigliatti
24. října • 20:47

Jak jste si mohli dovolit nezminit, ze se jedna o japonsky Kodiaq?! Jak tohle vasemu chlebodarci vysvetlite?

komik
24. října • 23:19

Protože Kodiaq je třída sama pro sebe :-D. Eště by se ukázalo že to stojí v podstatě stejně jako Kodiaq na slabším dieselu (110kw) tak by nemohli psát, že je to drahé...

tom
25. října • 6:56

Teda chlapi, vim, ze trollite, ale sedeli jste v tom? To crv je uvnitr o dost mensi, hlavne na zadnich sedadlech. A peotoze jsem nekolikrat videl eozborku minulw verze tak muzu rict, ze ta japonska kvalita uz je taky je povest...

KuliHrach
25. října • 10:53

V danem segmentu neni nic tak vrzajiciho jako Kodiaq. Takze s tou kvalitou jste se moc netrefil.

prhometeus
25. října • 8:30

tak predstav si sedel som v oboch.. A kludne ti poviem že kecas.. Alebo rovno - vymyšlaš si. Su zrovnatelné a myslím že v honde je vzadu dokonca o chlp viac miesta.. Dalsie otazky ?

fero
25. října • 9:36

jop. keca!

renda4
25. října • 7:06

Jenomže česká pověst nikdy nebyla a nebude B-]

E15
24. října • 20:13

Hodil by se srovnávací test s RAV 4 (ideálně tou novou). Pořád mi připadá, že Toyota to má ve své jednoduchosti nejpromyšlenější. Moc teda nechápu to lpění Toyoty na NiMh bateriích, když všichni ostatní (jako třeba tato Honda) mají lionky, ale třeba pro to mají nějaký důvod... ale jaký? Napadá mě cena a recyklovatelnost (tedy ekologičnost), ale tyto důvody mi nepřipadají dostatečně pádné :-)

Joe Doe
25. října • 8:51

Europska verzia Prius Plus ma Li-ion baterie.Z hladiska sposobu, akym funguje klasicky HSD, vratane manazmentu vyuzivania kapacity baterie a cyklovania, je NiMH na tento ucel asi vhodnejsia - najma pri usili udrzat cenu na prijatelnej urovni pri modeloch ako Auris ci Yaris.

Marek71
25. října • 14:14

Myslím ale, že NiMH používají i v Lexusech (RX, IS, GS...) kde o tu cenu už ani tak nejde.Jinak dotaz... je to tak, že hybridní systém Lexus a Toyota je úplně stejný? Myslím tím princip, jednoduchost, spolehlivost a nenáročnost na servis. Nebo jsou tam nějaké rozdíly? Uvažuji o Lexusu a když už, tak asi hybrid, ideálně 450h (RX, GS).

pegas64
25. října • 14:39

Je rovnaky. Rozdiel je vo vykonnejsom spalovaku a pri LS/LC je predradena 4st prevodovka za ucelom sportovej jazdy (Multi Stage Hybrid System).
Hlavny rozdiel voci Toyote je vo vyssej kvalite vyroby, materialov, pevnejsom sasi, lepsom odhlucneni, atd. Plus, Lexus sa vyraba priamo v Japonsku.
Vacsina Lexov pouziva spolahlive a ekologicke NiMh. Top modely LS/LC maju Li-Ion.

MV.
25. října • 15:09

Rozdil toy vs lex je krásně videt na současné rav4 hybrid a lexus 300h. Hmotnost o vic nez 100kg vyssi u lexusu, výztuhy a odhlucneni nevazi malo... Ale zas je to bezpecnejsi a vyrazne tissi vuz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
25. října • 15:15

Jasně, tyto rozdíly ve zpracování a odhlučnění jsou mi jasné, proto taky koukám na Lexus a ne Toyotu.

Kuk Vykuk
29. října • 10:48

Toyotí hybridy jsou dělaný na spotřebu, Lexusí jsou na výkon.

Marek71
25. října • 14:47

Super, díky.

Kuk Vykuk
25. října • 1:37

Toyota dává lionky do Priusu Pluska a do pluginu.
Lionky bejvali z 97 % recyklovatelné, ale teď už budou skoro 100%
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S... ...

Assasin
24. října • 20:03

Je to ranec ale ty prachy za to stoji. Bohuzel Honda v EU nabizi pekne auto pouze toto CR-V. A ja SUV tuuuze nerad. Tak zatim G30 a uvidime co prinese budoucnost. Mohli by nasledovat Toyotu a jeji Camry.

nathan
25. října • 12:45

Hybridy si kupují hlavně přiteplené homoklády.

Kuk Vykuk
29. října • 10:45

Homoklády jako ty si kupujou jedině gay auto roku a tím je Mustang :-PB-]
http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasn... ...

prhometeus
29. října • 6:47

na panica z učnovky si drsnýýýýýýýýýyý

Joe Doe
25. října • 23:51

Hybridy ovladli Le Mans a Formulu 1.

.
26. října • 7:55

1. Nauč se jazyk, píše se hybridY ovládlY
2. Ovládly, protože jsou nařízené předpisy FIA, kdyby byla volná soutěž koncepcí, tak si ani neškrtnou.

Marek71
26. října • 8:14

Je to psané slovensky a je to tak správně. Příště se nesnaž poučovat o nečem, o čem nemáš páru, protože se akorát ztrapňuješ :-D

Assasin
25. října • 14:02

Svým příspěvkem si dokázal, že TY (a nikdo jiný) jsi tvrďák nejhrubšího zrna.

Doporučujeme

Články odjinud