Honda CR-V Hybrid dorazila do Česka. Náhrada dieselu nevyjde lacino

Assasin  |  24. 10. 2018 20:03

Je to ranec ale ty prachy za to stoji. Bohuzel Honda v EU nabizi pekne auto pouze toto CR-V. A ja SUV tuuuze nerad. Tak zatim G30 a uvidime co prinese budoucnost. Mohli by nasledovat Toyotu a jeji Camry.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  25. 10. 2018 12:45

Hybridy si kupují hlavně přiteplené homoklády.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  25. 10. 2018 14:02

Svým příspěvkem si dokázal, že TY (a nikdo jiný) jsi tvrďák nejhrubšího zrna.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 23:51

Hybridy ovladli Le Mans a Formulu 1.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 10. 2018 07:55

1. Nauč se jazyk, píše se hybridY ovládlY
2. Ovládly, protože jsou nařízené předpisy FIA, kdyby byla volná soutěž koncepcí, tak si ani neškrtnou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 10. 2018 08:14

Je to psané slovensky a je to tak správně. Příště se nesnaž poučovat o nečem, o čem nemáš páru, protože se akorát ztrapňuješ

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  29. 10. 2018 06:47

na panica z učnovky si drsnýýýýýýýýýyý

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:45

Homoklády jako ty si kupujou jedině gay auto roku a tím je Mustang
http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasn... ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 10. 2018 20:13

Hodil by se srovnávací test s RAV 4 (ideálně tou novou). Pořád mi připadá, že Toyota to má ve své jednoduchosti nejpromyšlenější. Moc teda nechápu to lpění Toyoty na NiMh bateriích, když všichni ostatní (jako třeba tato Honda) mají lionky, ale třeba pro to mají nějaký důvod... ale jaký? Napadá mě cena a recyklovatelnost (tedy ekologičnost), ale tyto důvody mi nepřipadají dostatečně pádné

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 10. 2018 01:37

Toyota dává lionky do Priusu Pluska a do pluginu.
Lionky bejvali z 97 % recyklovatelné, ale teď už budou skoro 100%
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 08:51

Europska verzia Prius Plus ma Li-ion baterie.

Z hladiska sposobu, akym funguje klasicky HSD, vratane manazmentu vyuzivania kapacity baterie a cyklovania, je NiMH na tento ucel asi vhodnejsia - najma pri usili udrzat cenu na prijatelnej urovni pri modeloch ako Auris ci Yaris.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:14

Myslím ale, že NiMH používají i v Lexusech (RX, IS, GS...) kde o tu cenu už ani tak nejde.

Jinak dotaz... je to tak, že hybridní systém Lexus a Toyota je úplně stejný? Myslím tím princip, jednoduchost, spolehlivost a nenáročnost na servis. Nebo jsou tam nějaké rozdíly? Uvažuji o Lexusu a když už, tak asi hybrid, ideálně 450h (RX, GS).

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  25. 10. 2018 14:39

Je rovnaky. Rozdiel je vo vykonnejsom spalovaku a pri LS/LC je predradena 4st prevodovka za ucelom sportovej jazdy (Multi Stage Hybrid System).
Hlavny rozdiel voci Toyote je vo vyssej kvalite vyroby, materialov, pevnejsom sasi, lepsom odhlucneni, atd. Plus, Lexus sa vyraba priamo v Japonsku.
Vacsina Lexov pouziva spolahlive a ekologicke NiMh. Top modely LS/LC maju Li-Ion.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:47

Super, díky.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  25. 10. 2018 15:09

Rozdil toy vs lex je krásně videt na současné rav4 hybrid a lexus 300h. Hmotnost o vic nez 100kg vyssi u lexusu, výztuhy a odhlucneni nevazi malo... Ale zas je to bezpecnejsi a vyrazne tissi vuz.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 15:15

Jasně, tyto rozdíly ve zpracování a odhlučnění jsou mi jasné, proto taky koukám na Lexus a ne Toyotu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:48

Toyotí hybridy jsou dělaný na spotřebu, Lexusí jsou na výkon.

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  24. 10. 2018 20:47

Jak jste si mohli dovolit nezminit, ze se jedna o japonsky Kodiaq?! Jak tohle vasemu chlebodarci vysvetlite?

Odpovědět  |   | 
komik  |  24. 10. 2018 23:19

Protože Kodiaq je třída sama pro sebe . Eště by se ukázalo že to stojí v podstatě stejně jako Kodiaq na slabším dieselu (110kw) tak by nemohli psát, že je to drahé...

Odpovědět  |   | 
tom  |  25. 10. 2018 06:56

Teda chlapi, vim, ze trollite, ale sedeli jste v tom? To crv je uvnitr o dost mensi, hlavne na zadnich sedadlech. A peotoze jsem nekolikrat videl eozborku minulw verze tak muzu rict, ze ta japonska kvalita uz je taky je povest...

Odpovědět  |   | 
renda4  |  25. 10. 2018 07:06

Jenomže česká pověst nikdy nebyla a nebude

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  25. 10. 2018 08:30

tak predstav si sedel som v oboch.. A kludne ti poviem že kecas.. Alebo rovno - vymyšlaš si. Su zrovnatelné a myslím že v honde je vzadu dokonca o chlp viac miesta.. Dalsie otazky ?

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 10. 2018 09:36

jop. keca!

Odpovědět  |   | 
KuliHrach  |  25. 10. 2018 10:53

V danem segmentu neni nic tak vrzajiciho jako Kodiaq. Takze s tou kvalitou jste se moc netrefil.

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 07:52

Proč píšete pořád že je zde CVT převodovka? Žádná zde není.

Odpovědět  |   | 
Beno  |  25. 10. 2018 11:25

Asi protože to píše Honda, nicméně dle mého chápání je mezi spalovákem a kolama pevný převod přes spojku (mód jízda po dálnici)

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 12:42

Přesně tak, převod je přes spojku.

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  25. 10. 2018 08:34

Japonsky Karoq! Proč není toto zmíněno v titulku?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A