Honda CR-V Hybrid dorazila do Česka. Náhrada dieselu nevyjde lacino

Assasin  |  24. 10. 2018 20:03

Je to ranec ale ty prachy za to stoji. Bohuzel Honda v EU nabizi pekne auto pouze toto CR-V. A ja SUV tuuuze nerad. Tak zatim G30 a uvidime co prinese budoucnost. Mohli by nasledovat Toyotu a jeji Camry.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  25. 10. 2018 12:45

Hybridy si kupují hlavně přiteplené homoklády.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  25. 10. 2018 14:02

Svým příspěvkem si dokázal, že TY (a nikdo jiný) jsi tvrďák nejhrubšího zrna.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 23:51

Hybridy ovladli Le Mans a Formulu 1.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 10. 2018 07:55

1. Nauč se jazyk, píše se hybridY ovládlY
2. Ovládly, protože jsou nařízené předpisy FIA, kdyby byla volná soutěž koncepcí, tak si ani neškrtnou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 10. 2018 08:14

Je to psané slovensky a je to tak správně. Příště se nesnaž poučovat o nečem, o čem nemáš páru, protože se akorát ztrapňuješ

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  29. 10. 2018 06:47

na panica z učnovky si drsnýýýýýýýýýyý

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:45

Homoklády jako ty si kupujou jedině gay auto roku a tím je Mustang
http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasn... ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 10. 2018 20:13

Hodil by se srovnávací test s RAV 4 (ideálně tou novou). Pořád mi připadá, že Toyota to má ve své jednoduchosti nejpromyšlenější. Moc teda nechápu to lpění Toyoty na NiMh bateriích, když všichni ostatní (jako třeba tato Honda) mají lionky, ale třeba pro to mají nějaký důvod... ale jaký? Napadá mě cena a recyklovatelnost (tedy ekologičnost), ale tyto důvody mi nepřipadají dostatečně pádné

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 10. 2018 01:37

Toyota dává lionky do Priusu Pluska a do pluginu.
Lionky bejvali z 97 % recyklovatelné, ale teď už budou skoro 100%
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 08:51

Europska verzia Prius Plus ma Li-ion baterie.

Z hladiska sposobu, akym funguje klasicky HSD, vratane manazmentu vyuzivania kapacity baterie a cyklovania, je NiMH na tento ucel asi vhodnejsia - najma pri usili udrzat cenu na prijatelnej urovni pri modeloch ako Auris ci Yaris.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:14

Myslím ale, že NiMH používají i v Lexusech (RX, IS, GS...) kde o tu cenu už ani tak nejde.

Jinak dotaz... je to tak, že hybridní systém Lexus a Toyota je úplně stejný? Myslím tím princip, jednoduchost, spolehlivost a nenáročnost na servis. Nebo jsou tam nějaké rozdíly? Uvažuji o Lexusu a když už, tak asi hybrid, ideálně 450h (RX, GS).

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  25. 10. 2018 14:39

Je rovnaky. Rozdiel je vo vykonnejsom spalovaku a pri LS/LC je predradena 4st prevodovka za ucelom sportovej jazdy (Multi Stage Hybrid System).
Hlavny rozdiel voci Toyote je vo vyssej kvalite vyroby, materialov, pevnejsom sasi, lepsom odhlucneni, atd. Plus, Lexus sa vyraba priamo v Japonsku.
Vacsina Lexov pouziva spolahlive a ekologicke NiMh. Top modely LS/LC maju Li-Ion.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:47

Super, díky.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  25. 10. 2018 15:09

Rozdil toy vs lex je krásně videt na současné rav4 hybrid a lexus 300h. Hmotnost o vic nez 100kg vyssi u lexusu, výztuhy a odhlucneni nevazi malo... Ale zas je to bezpecnejsi a vyrazne tissi vuz.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 15:15

Jasně, tyto rozdíly ve zpracování a odhlučnění jsou mi jasné, proto taky koukám na Lexus a ne Toyotu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:48

Toyotí hybridy jsou dělaný na spotřebu, Lexusí jsou na výkon.

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  24. 10. 2018 20:47

Jak jste si mohli dovolit nezminit, ze se jedna o japonsky Kodiaq?! Jak tohle vasemu chlebodarci vysvetlite?

Odpovědět  |   | 
komik  |  24. 10. 2018 23:19

Protože Kodiaq je třída sama pro sebe . Eště by se ukázalo že to stojí v podstatě stejně jako Kodiaq na slabším dieselu (110kw) tak by nemohli psát, že je to drahé...

Odpovědět  |   | 
tom  |  25. 10. 2018 06:56

Teda chlapi, vim, ze trollite, ale sedeli jste v tom? To crv je uvnitr o dost mensi, hlavne na zadnich sedadlech. A peotoze jsem nekolikrat videl eozborku minulw verze tak muzu rict, ze ta japonska kvalita uz je taky je povest...

Odpovědět  |   | 
renda4  |  25. 10. 2018 07:06

Jenomže česká pověst nikdy nebyla a nebude

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  25. 10. 2018 08:30

tak predstav si sedel som v oboch.. A kludne ti poviem že kecas.. Alebo rovno - vymyšlaš si. Su zrovnatelné a myslím že v honde je vzadu dokonca o chlp viac miesta.. Dalsie otazky ?

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 10. 2018 09:36

jop. keca!

Odpovědět  |   | 
KuliHrach  |  25. 10. 2018 10:53

V danem segmentu neni nic tak vrzajiciho jako Kodiaq. Takze s tou kvalitou jste se moc netrefil.

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 07:52

Proč píšete pořád že je zde CVT převodovka? Žádná zde není.

Odpovědět  |   | 
Beno  |  25. 10. 2018 11:25

Asi protože to píše Honda, nicméně dle mého chápání je mezi spalovákem a kolama pevný převod přes spojku (mód jízda po dálnici)

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 12:42

Přesně tak, převod je přes spojku.

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  25. 10. 2018 08:34

Japonsky Karoq! Proč není toto zmíněno v titulku?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 61 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A