Honda CR-V Hybrid dorazila do Česka. Náhrada dieselu nevyjde lacino

Assasin  |  24. 10. 2018 20:03

Je to ranec ale ty prachy za to stoji. Bohuzel Honda v EU nabizi pekne auto pouze toto CR-V. A ja SUV tuuuze nerad. Tak zatim G30 a uvidime co prinese budoucnost. Mohli by nasledovat Toyotu a jeji Camry.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  25. 10. 2018 12:45

Hybridy si kupují hlavně přiteplené homoklády.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  25. 10. 2018 14:02

Svým příspěvkem si dokázal, že TY (a nikdo jiný) jsi tvrďák nejhrubšího zrna.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 23:51

Hybridy ovladli Le Mans a Formulu 1.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 10. 2018 07:55

1. Nauč se jazyk, píše se hybridY ovládlY
2. Ovládly, protože jsou nařízené předpisy FIA, kdyby byla volná soutěž koncepcí, tak si ani neškrtnou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 10. 2018 08:14

Je to psané slovensky a je to tak správně. Příště se nesnaž poučovat o nečem, o čem nemáš páru, protože se akorát ztrapňuješ

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  29. 10. 2018 06:47

na panica z učnovky si drsnýýýýýýýýýyý

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:45

Homoklády jako ty si kupujou jedině gay auto roku a tím je Mustang
http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasn... ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 10. 2018 20:13

Hodil by se srovnávací test s RAV 4 (ideálně tou novou). Pořád mi připadá, že Toyota to má ve své jednoduchosti nejpromyšlenější. Moc teda nechápu to lpění Toyoty na NiMh bateriích, když všichni ostatní (jako třeba tato Honda) mají lionky, ale třeba pro to mají nějaký důvod... ale jaký? Napadá mě cena a recyklovatelnost (tedy ekologičnost), ale tyto důvody mi nepřipadají dostatečně pádné

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 10. 2018 01:37

Toyota dává lionky do Priusu Pluska a do pluginu.
Lionky bejvali z 97 % recyklovatelné, ale teď už budou skoro 100%
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 08:51

Europska verzia Prius Plus ma Li-ion baterie.

Z hladiska sposobu, akym funguje klasicky HSD, vratane manazmentu vyuzivania kapacity baterie a cyklovania, je NiMH na tento ucel asi vhodnejsia - najma pri usili udrzat cenu na prijatelnej urovni pri modeloch ako Auris ci Yaris.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:14

Myslím ale, že NiMH používají i v Lexusech (RX, IS, GS...) kde o tu cenu už ani tak nejde.

Jinak dotaz... je to tak, že hybridní systém Lexus a Toyota je úplně stejný? Myslím tím princip, jednoduchost, spolehlivost a nenáročnost na servis. Nebo jsou tam nějaké rozdíly? Uvažuji o Lexusu a když už, tak asi hybrid, ideálně 450h (RX, GS).

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  25. 10. 2018 14:39

Je rovnaky. Rozdiel je vo vykonnejsom spalovaku a pri LS/LC je predradena 4st prevodovka za ucelom sportovej jazdy (Multi Stage Hybrid System).
Hlavny rozdiel voci Toyote je vo vyssej kvalite vyroby, materialov, pevnejsom sasi, lepsom odhlucneni, atd. Plus, Lexus sa vyraba priamo v Japonsku.
Vacsina Lexov pouziva spolahlive a ekologicke NiMh. Top modely LS/LC maju Li-Ion.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:47

Super, díky.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  25. 10. 2018 15:09

Rozdil toy vs lex je krásně videt na současné rav4 hybrid a lexus 300h. Hmotnost o vic nez 100kg vyssi u lexusu, výztuhy a odhlucneni nevazi malo... Ale zas je to bezpecnejsi a vyrazne tissi vuz.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 15:15

Jasně, tyto rozdíly ve zpracování a odhlučnění jsou mi jasné, proto taky koukám na Lexus a ne Toyotu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:48

Toyotí hybridy jsou dělaný na spotřebu, Lexusí jsou na výkon.

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  24. 10. 2018 20:47

Jak jste si mohli dovolit nezminit, ze se jedna o japonsky Kodiaq?! Jak tohle vasemu chlebodarci vysvetlite?

Odpovědět  |   | 
komik  |  24. 10. 2018 23:19

Protože Kodiaq je třída sama pro sebe . Eště by se ukázalo že to stojí v podstatě stejně jako Kodiaq na slabším dieselu (110kw) tak by nemohli psát, že je to drahé...

Odpovědět  |   | 
tom  |  25. 10. 2018 06:56

Teda chlapi, vim, ze trollite, ale sedeli jste v tom? To crv je uvnitr o dost mensi, hlavne na zadnich sedadlech. A peotoze jsem nekolikrat videl eozborku minulw verze tak muzu rict, ze ta japonska kvalita uz je taky je povest...

Odpovědět  |   | 
renda4  |  25. 10. 2018 07:06

Jenomže česká pověst nikdy nebyla a nebude

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  25. 10. 2018 08:30

tak predstav si sedel som v oboch.. A kludne ti poviem že kecas.. Alebo rovno - vymyšlaš si. Su zrovnatelné a myslím že v honde je vzadu dokonca o chlp viac miesta.. Dalsie otazky ?

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 10. 2018 09:36

jop. keca!

Odpovědět  |   | 
KuliHrach  |  25. 10. 2018 10:53

V danem segmentu neni nic tak vrzajiciho jako Kodiaq. Takze s tou kvalitou jste se moc netrefil.

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 07:52

Proč píšete pořád že je zde CVT převodovka? Žádná zde není.

Odpovědět  |   | 
Beno  |  25. 10. 2018 11:25

Asi protože to píše Honda, nicméně dle mého chápání je mezi spalovákem a kolama pevný převod přes spojku (mód jízda po dálnici)

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 12:42

Přesně tak, převod je přes spojku.

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  25. 10. 2018 08:34

Japonsky Karoq! Proč není toto zmíněno v titulku?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A