Honda CR-V Hybrid dorazila do Česka. Náhrada dieselu nevyjde lacino

Assasin  |  24. 10. 2018 20:03

Je to ranec ale ty prachy za to stoji. Bohuzel Honda v EU nabizi pekne auto pouze toto CR-V. A ja SUV tuuuze nerad. Tak zatim G30 a uvidime co prinese budoucnost. Mohli by nasledovat Toyotu a jeji Camry.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  25. 10. 2018 12:45

Hybridy si kupují hlavně přiteplené homoklády.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  25. 10. 2018 14:02

Svým příspěvkem si dokázal, že TY (a nikdo jiný) jsi tvrďák nejhrubšího zrna.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 23:51

Hybridy ovladli Le Mans a Formulu 1.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 10. 2018 07:55

1. Nauč se jazyk, píše se hybridY ovládlY
2. Ovládly, protože jsou nařízené předpisy FIA, kdyby byla volná soutěž koncepcí, tak si ani neškrtnou.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  26. 10. 2018 08:14

Je to psané slovensky a je to tak správně. Příště se nesnaž poučovat o nečem, o čem nemáš páru, protože se akorát ztrapňuješ

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  29. 10. 2018 06:47

na panica z učnovky si drsnýýýýýýýýýyý

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:45

Homoklády jako ty si kupujou jedině gay auto roku a tím je Mustang
http://www.colourplanet.cz/gay-autem-roku-2015-krasn... ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 10. 2018 20:13

Hodil by se srovnávací test s RAV 4 (ideálně tou novou). Pořád mi připadá, že Toyota to má ve své jednoduchosti nejpromyšlenější. Moc teda nechápu to lpění Toyoty na NiMh bateriích, když všichni ostatní (jako třeba tato Honda) mají lionky, ale třeba pro to mají nějaký důvod... ale jaký? Napadá mě cena a recyklovatelnost (tedy ekologičnost), ale tyto důvody mi nepřipadají dostatečně pádné

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 10. 2018 01:37

Toyota dává lionky do Priusu Pluska a do pluginu.
Lionky bejvali z 97 % recyklovatelné, ale teď už budou skoro 100%
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2018 08:51

Europska verzia Prius Plus ma Li-ion baterie.

Z hladiska sposobu, akym funguje klasicky HSD, vratane manazmentu vyuzivania kapacity baterie a cyklovania, je NiMH na tento ucel asi vhodnejsia - najma pri usili udrzat cenu na prijatelnej urovni pri modeloch ako Auris ci Yaris.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:14

Myslím ale, že NiMH používají i v Lexusech (RX, IS, GS...) kde o tu cenu už ani tak nejde.

Jinak dotaz... je to tak, že hybridní systém Lexus a Toyota je úplně stejný? Myslím tím princip, jednoduchost, spolehlivost a nenáročnost na servis. Nebo jsou tam nějaké rozdíly? Uvažuji o Lexusu a když už, tak asi hybrid, ideálně 450h (RX, GS).

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  25. 10. 2018 14:39

Je rovnaky. Rozdiel je vo vykonnejsom spalovaku a pri LS/LC je predradena 4st prevodovka za ucelom sportovej jazdy (Multi Stage Hybrid System).
Hlavny rozdiel voci Toyote je vo vyssej kvalite vyroby, materialov, pevnejsom sasi, lepsom odhlucneni, atd. Plus, Lexus sa vyraba priamo v Japonsku.
Vacsina Lexov pouziva spolahlive a ekologicke NiMh. Top modely LS/LC maju Li-Ion.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 14:47

Super, díky.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  25. 10. 2018 15:09

Rozdil toy vs lex je krásně videt na současné rav4 hybrid a lexus 300h. Hmotnost o vic nez 100kg vyssi u lexusu, výztuhy a odhlucneni nevazi malo... Ale zas je to bezpecnejsi a vyrazne tissi vuz.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 10. 2018 15:15

Jasně, tyto rozdíly ve zpracování a odhlučnění jsou mi jasné, proto taky koukám na Lexus a ne Toyotu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 10. 2018 10:48

Toyotí hybridy jsou dělaný na spotřebu, Lexusí jsou na výkon.

Odpovědět  |   | 
Pigliatti  |  24. 10. 2018 20:47

Jak jste si mohli dovolit nezminit, ze se jedna o japonsky Kodiaq?! Jak tohle vasemu chlebodarci vysvetlite?

Odpovědět  |   | 
komik  |  24. 10. 2018 23:19

Protože Kodiaq je třída sama pro sebe . Eště by se ukázalo že to stojí v podstatě stejně jako Kodiaq na slabším dieselu (110kw) tak by nemohli psát, že je to drahé...

Odpovědět  |   | 
tom  |  25. 10. 2018 06:56

Teda chlapi, vim, ze trollite, ale sedeli jste v tom? To crv je uvnitr o dost mensi, hlavne na zadnich sedadlech. A peotoze jsem nekolikrat videl eozborku minulw verze tak muzu rict, ze ta japonska kvalita uz je taky je povest...

Odpovědět  |   | 
renda4  |  25. 10. 2018 07:06

Jenomže česká pověst nikdy nebyla a nebude

Odpovědět  |   | 
prhometeus  |  25. 10. 2018 08:30

tak predstav si sedel som v oboch.. A kludne ti poviem že kecas.. Alebo rovno - vymyšlaš si. Su zrovnatelné a myslím že v honde je vzadu dokonca o chlp viac miesta.. Dalsie otazky ?

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 10. 2018 09:36

jop. keca!

Odpovědět  |   | 
KuliHrach  |  25. 10. 2018 10:53

V danem segmentu neni nic tak vrzajiciho jako Kodiaq. Takze s tou kvalitou jste se moc netrefil.

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 07:52

Proč píšete pořád že je zde CVT převodovka? Žádná zde není.

Odpovědět  |   | 
Beno  |  25. 10. 2018 11:25

Asi protože to píše Honda, nicméně dle mého chápání je mezi spalovákem a kolama pevný převod přes spojku (mód jízda po dálnici)

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  25. 10. 2018 12:42

Přesně tak, převod je přes spojku.

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  25. 10. 2018 08:34

Japonsky Karoq! Proč není toto zmíněno v titulku?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A