Honda CR-V: facelift a nový motor 2.2 i-CTDi

Honda CR-V: facelift a nový motor 2.2 i-CTDi

V novém modelovém roce 2005 dostala Honda CR-V, nejlépe prodávané benzínové SUV v Evropě, nový naftový motor. Ten má svůj původ v Accordu, proto nepřekvapí objem: 2.2 i-CTDi. Ten se svým výkonem 103 kW a točivým momentem 340 Nm doplňuje benzínový dvoulitr i-VTEC s výkonem 110 kW. Oba motory lze kombinovat s pětistupňovým manuálem a čtyřstupňovým automatem.

Kromě nového motoru má CR-V rovněž upravený vzhled a vylepšený systém pohonu všech kol. Ve standardu se pak navíc objeví 16" kola, která dokáží „pohltit“ větší brzdové kotouče, a VSA, tedy systém jízdní stability. V interiéru si budete moci pohovět na kvalitnějších sedačkách a užívat si nového čalounění. Nové CR-V bude v prodeji v březnu 2005.  

Tip: Krátký test současné verze

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Doplněno plné znění tiskové zprávy:

Model CR-V pro rok 2005 prošel celou řadou úprav designu jak přední tak zadní části karoserie a taktéž vylepšením interiéru. Také bezpečnost tohoto modelu byla zvýšena instalováním  hlavových airbagů a stabilizačního systému VSA.

Změny designu přední části karoserie zahrnují výraznější přední nárazník a nově upravená mlhová světla, nové tříprvkové přední světlomety a novou mřížku přední masky, opatřenou dvěma chromovanými lamelami. Podobně byl upraven i zadní nárazník a zadní světla jsou nyní umístěna výrazně výše, směrová světla jsou opatřena čirými bezbarvými kryty a zpětná světla jsou nyní větší. Další - méně nápadné - změny představují nový pevný kryt náhradního kola, nové kliky dveří, nové olištování prahů a středního sloupku, upravené ochranné podběhy předních i zadních blatníků.

Interiér vozu CR-V podstoupil rovněž úpravy například ve smyslu zvýšení kvality potahového materiálu sedadel. Mezi  novinky patří nový volant, upravené loketní opěrky na dveřích, nová odpružená madla s odkládacím prostorem, chromované vnitřní kliky dveří, regulátory větrání a topení a také volant a rukojeť řadící páky potažené kůží. Výhled směrem dozadu byl zlepšen zavedením “kapkovitých” opěrek hlavy u zadních sedadel, které výhled - pokud jsou plně zasunuty – nijak neomezují.

Nové hlavové airbagy pro cestující na zadních sedadlech rozšiřují bezpečnostní opatření, čidla jsou programována tak, aby k nafouknutí bočních airbagů došlo v případě převrácení vozidla. Snahy firmy Honda postavit jeden z nejbezpečnějších vozů třídy SUV na trhu byly zhodnoceny, když vůz CR-V získal při zkouškách EuroNCAP ocenění 4 hvězdičkami za bezpečnost posádky a 3 hvězdičkami za bezpečnost chodců a stal se jediným současným vozem typu 4x4, který dosáhl podobného výsledku.

Modernizované CR-V bude představené na Pařížském autosalonu v expozici společnosti Honda v září 2004 a prodej jeho dieselové verze bude zahájen začátkem roku 2005.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků