Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

5 komentářů

Dr.Norge
1. října • 14:26

..to je fakt, lenze v r.1981 sa projektovalo inak ! Priekopnici turbo koncepcie, napr. SAAB mam dva krat sirsiu stenu bloku motora a pat-krat ulozeny kluk.hriadel : peniaze neboli na prvom mieste ako dnes ! Tym nechem povedat, ze Honda robi zlu techniku, to urcite nie, HONDA je motorarsky kral, ...jednak si, ale treba uvedomit, ze prislusenstvo motora je od subdodavatelov..a to jeto co je otaznik ...napr.turboduchadlo, cerpadla, dpf-filtre atd. ...
V rokoch minulych existovali vozidla ako MB W115,124 ..., SAAB 9000, NISSAN MAXIMA 3.0 V6, VOLVO serie 9,7 a 2, ktore zvladili motoricky davky km rovnajuce sa dnesným dvom obmenam v motorovom priestore.
Prikladom nedavnim pripad VW s jeho rozvodnmi ci prevodovkami ..., atd.

Fero
1. října • 12:39

tak v roku 1981 mal najvykonnejsi diesel v aute vykon 92 kw z objemu 3.0 od MB, pokrok nezastavis, asi aj vtedy si ludia vraveli to iste..

Had
1. října • 10:52

Udávané výkony těchto maloobjemových motorů vypadají lákavě, ale mělo by se ještě udávat na jaký kilometrový výkon jsou tato motory počítané a kolik desítek kilometrů v běžném provozu pak zvládnou bez problémů než kleknou!??? B-]

Jiří Hlisnikovský
1. října • 13:20

Hondí motory byly a jsou nejspolehlivější na světě, to je doloženo i výstupy pojišťovny. Jestli bych u Hondy o něčem pochyboval, ne o motorech.

dave_007
1. října • 16:45

Ja bych se klidne bal i u Hondy. A vite proc? Protoze ti, jez maji dnes posledni slovo pri vyvoji cehokoliv, jsou statni urednici, marketingovi experti, ekonomove a obchodnici. Technicka reseni se proto 'ohybaji' podle jejich pozadavku. Nejaka technicka vyspelost a meritelna kvalita je to posledni, co je zajima. :-(

Doporučujeme

Články odjinud