Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda kompletně odhalila svůj program na nadcházející pařížský autosalon, kde představí hned několik novinek a jednou z nich bude také modernizované CR-V. To nabídne přepracovaný design a především modernější techniku, díky které se odebere do důchodu stávající diesel 2.2 i-DTEC.

Život řidiče | Škoda | Autosalony | Cestování | Nová Fabia | Paříž 2014

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Přepracované CR-V se představí s novými světlomety, jinou mřížkou chladiče, upravený je také nárazník, koncové svítilny, páté dveře i zadní nárazník. To nejdůležitější, co přinesl aktuální facelift, ale hledejme pod kapotou.

Honda představuje spolu s faceliftem pro CR-V výkonnější verzi dieselové šestnáctistovky i-DTEC řady Earth Dreams. Ta je naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm, přičemž v nabídce pro CR-V nahradí dosavadní čtyřválec 2.2 i-DTEC, který je s výkonem 110 kW (150 k) slabší než nový a menší agregát. Výsledkem samozřejmě bude výrazné snížení emisí i spotřeby.

Testy | SUV | Honda

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou ovšem můžete nově vyměnit za devítistupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport nebo Jeepu Cherokee je tak CR-V dalším modelem, který tento automat nabídne. Verze s pohonem přední nápravy bude spolupracovat pouze s manuální převodovkou.

Omlazené CR-V se představí na trhu na jaře příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Protože americké zastoupení zveřejnilo o faceliftu CR-V podstatně více fotek, přikládáme ještě fotogalerii americké verze
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků