Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda kompletně odhalila svůj program na nadcházející pařížský autosalon, kde představí hned několik novinek a jednou z nich bude také modernizované CR-V. To nabídne přepracovaný design a především modernější techniku, díky které se odebere do důchodu stávající diesel 2.2 i-DTEC.

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Přepracované CR-V se představí s novými světlomety, jinou mřížkou chladiče, upravený je také nárazník, koncové svítilny, páté dveře i zadní nárazník. To nejdůležitější, co přinesl aktuální facelift, ale hledejme pod kapotou.

Honda představuje spolu s faceliftem pro CR-V výkonnější verzi dieselové šestnáctistovky i-DTEC řady Earth Dreams. Ta je naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm, přičemž v nabídce pro CR-V nahradí dosavadní čtyřválec 2.2 i-DTEC, který je s výkonem 110 kW (150 k) slabší než nový a menší agregát. Výsledkem samozřejmě bude výrazné snížení emisí i spotřeby.

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou ovšem můžete nově vyměnit za devítistupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport nebo Jeepu Cherokee je tak CR-V dalším modelem, který tento automat nabídne. Verze s pohonem přední nápravy bude spolupracovat pouze s manuální převodovkou.

Omlazené CR-V se představí na trhu na jaře příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Protože americké zastoupení zveřejnilo o faceliftu CR-V podstatně více fotek, přikládáme ještě fotogalerii americké verze
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky