Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda kompletně odhalila svůj program na nadcházející pařížský autosalon, kde představí hned několik novinek a jednou z nich bude také modernizované CR-V. To nabídne přepracovaný design a především modernější techniku, díky které se odebere do důchodu stávající diesel 2.2 i-DTEC.

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Přepracované CR-V se představí s novými světlomety, jinou mřížkou chladiče, upravený je také nárazník, koncové svítilny, páté dveře i zadní nárazník. To nejdůležitější, co přinesl aktuální facelift, ale hledejme pod kapotou.

Honda představuje spolu s faceliftem pro CR-V výkonnější verzi dieselové šestnáctistovky i-DTEC řady Earth Dreams. Ta je naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm, přičemž v nabídce pro CR-V nahradí dosavadní čtyřválec 2.2 i-DTEC, který je s výkonem 110 kW (150 k) slabší než nový a menší agregát. Výsledkem samozřejmě bude výrazné snížení emisí i spotřeby.

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou ovšem můžete nově vyměnit za devítistupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport nebo Jeepu Cherokee je tak CR-V dalším modelem, který tento automat nabídne. Verze s pohonem přední nápravy bude spolupracovat pouze s manuální převodovkou.

Omlazené CR-V se představí na trhu na jaře příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Protože americké zastoupení zveřejnilo o faceliftu CR-V podstatně více fotek, přikládáme ještě fotogalerii americké verze
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 152 759 km
Cena: 202 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2004
Stav: 72 977 km
Cena: 76 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2016
Stav: 32 320 km
Cena: 600 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 18 031 km
Cena: 540 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 37 099 km
Cena: 206 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků