Honda CR-V: čtvrtá generace vstoupí do prodeje v prosinci

Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video

Autosalon v Los Angeles je v plném proudu. Kromě jiného si zde odbyla svou premiéru také čtvrtá generace Hondy CR-V. Jak bude novinka vypadat, to naznačil už v září představený koncept. Sériové provedení se od něj po stránce designu nijak zásadně neliší, což se nakonec dalo očekávat.

Nová generace měří na délku 4534 mm, vysoká je 1653 mm a široká 1818 mm. Rozvor náprav činí 2618 mm. To, zda se vám nejnovější Honda CR-V líbí nebo ne, necháme na vás. K dispozici máte kompletní fotogalerii a tři videa. Designem auto navazuje na svého předchůdce a podle našeho názoru nevypadá vůbec špatně.

Interiér by podle vyjádření automobilky měl působit kvalitněji, luxusněji a těšit se můžeme také na bohatší výbavu. Na americkém trhu se mimo jiné zákazníci dočkají možnosti přehrávat hudbu přes internetové rádio Pandora, samozřejmostí je navigace a nově si může řidič číst prostřednictvím multimediálního systému a Bluetooth příchozí SMS zprávy. Pětimístné SUV nabídne zadní sedadla dělená v poměru 60/40 a systém Easy Fold-Down.

O technice o toho víme stále celkem málo. Zatím jediný potvrzený motor je benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 185 koní. Točivý moment vrcholí na hodnotě 221 Nm. Nezdá se příliš pravděpodobné, že by se tato pohonná jednotka ukázala také v Evropě. Na přesné informace týkající se evropské verze si musíme ještě chvíli počkat.

Americkým standardem je pětistupňová automatická převodovka a na výběr bude jak provedení s pohonem přední nápravy, tak verze AWD. Ta využívá nový systém pohonu všech kol u Hondy označovaný jako Real Time AWD. Prodej začíná v Americe už během prosince. Evropa přijde na řadu později. 
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků