Honda CR-V: čtvrtá generace vstoupí do prodeje v prosinci

Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video

Autosalon v Los Angeles je v plném proudu. Kromě jiného si zde odbyla svou premiéru také čtvrtá generace Hondy CR-V. Jak bude novinka vypadat, to naznačil už v září představený koncept. Sériové provedení se od něj po stránce designu nijak zásadně neliší, což se nakonec dalo očekávat.

Nová generace měří na délku 4534 mm, vysoká je 1653 mm a široká 1818 mm. Rozvor náprav činí 2618 mm. To, zda se vám nejnovější Honda CR-V líbí nebo ne, necháme na vás. K dispozici máte kompletní fotogalerii a tři videa. Designem auto navazuje na svého předchůdce a podle našeho názoru nevypadá vůbec špatně.

Interiér by podle vyjádření automobilky měl působit kvalitněji, luxusněji a těšit se můžeme také na bohatší výbavu. Na americkém trhu se mimo jiné zákazníci dočkají možnosti přehrávat hudbu přes internetové rádio Pandora, samozřejmostí je navigace a nově si může řidič číst prostřednictvím multimediálního systému a Bluetooth příchozí SMS zprávy. Pětimístné SUV nabídne zadní sedadla dělená v poměru 60/40 a systém Easy Fold-Down.

O technice o toho víme stále celkem málo. Zatím jediný potvrzený motor je benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 185 koní. Točivý moment vrcholí na hodnotě 221 Nm. Nezdá se příliš pravděpodobné, že by se tato pohonná jednotka ukázala také v Evropě. Na přesné informace týkající se evropské verze si musíme ještě chvíli počkat.

Americkým standardem je pětistupňová automatická převodovka a na výběr bude jak provedení s pohonem přední nápravy, tak verze AWD. Ta využívá nový systém pohonu všech kol u Hondy označovaný jako Real Time AWD. Prodej začíná v Americe už během prosince. Evropa přijde na řadu později. 
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků