Honda CR-V: čtvrtá generace vstoupí do prodeje v prosinci

Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video

Autosalon v Los Angeles je v plném proudu. Kromě jiného si zde odbyla svou premiéru také čtvrtá generace Hondy CR-V. Jak bude novinka vypadat, to naznačil už v září představený koncept. Sériové provedení se od něj po stránce designu nijak zásadně neliší, což se nakonec dalo očekávat.

Nová generace měří na délku 4534 mm, vysoká je 1653 mm a široká 1818 mm. Rozvor náprav činí 2618 mm. To, zda se vám nejnovější Honda CR-V líbí nebo ne, necháme na vás. K dispozici máte kompletní fotogalerii a tři videa. Designem auto navazuje na svého předchůdce a podle našeho názoru nevypadá vůbec špatně.

Interiér by podle vyjádření automobilky měl působit kvalitněji, luxusněji a těšit se můžeme také na bohatší výbavu. Na americkém trhu se mimo jiné zákazníci dočkají možnosti přehrávat hudbu přes internetové rádio Pandora, samozřejmostí je navigace a nově si může řidič číst prostřednictvím multimediálního systému a Bluetooth příchozí SMS zprávy. Pětimístné SUV nabídne zadní sedadla dělená v poměru 60/40 a systém Easy Fold-Down.

O technice o toho víme stále celkem málo. Zatím jediný potvrzený motor je benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 185 koní. Točivý moment vrcholí na hodnotě 221 Nm. Nezdá se příliš pravděpodobné, že by se tato pohonná jednotka ukázala také v Evropě. Na přesné informace týkající se evropské verze si musíme ještě chvíli počkat.

Americkým standardem je pětistupňová automatická převodovka a na výběr bude jak provedení s pohonem přední nápravy, tak verze AWD. Ta využívá nový systém pohonu všech kol u Hondy označovaný jako Real Time AWD. Prodej začíná v Americe už během prosince. Evropa přijde na řadu později. 
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků