Honda Civic živě: nová generace se blíží

12 komentářů

alpha
3. března • 3:58

mno masku ma hoodne podobnou s odyssey takze nejspis novy civic ponese stejny prvky

delph
2. března • 20:53

no sedan se mi líbí mnohem víc než hatchback.....ale pořad vypáadá HB hezky

Martin
2. března • 19:50

Design skutence novatorsky a krasny, libi se mi taky. Akorat to obrovske a brutalne zesikmene sklo udela v lete z auta hotove pareniste, ani klima to nevytrhne, kdyz vam to pres sklo smazi primo na ruce a telo. OK, mozna jsem vyjimka silne nesnasejici vedro, ale prave z tohto duvodu jsem po zkusebni jizde nesel do soucasneho Civicu 3D, uz tam to bylo totiz hrozny. Jinak Hondam zdar, skvele motory i podvozky za rozumnou cenu, Golf by se mel ucit!

Merlin
2. března • 18:51

Tak takto urcite novy cicvic nebude vyzerat. Toto je len studia ktora ma velmi daleko do finalneho produktu.

Mem_
5. března • 11:06

Musim bohuzel souhlasit. Studie vypada nadherne, 5dverovy sedan bych bral hned (zatim jezdim v Civicu 5. generace ), ale co bude skutecne v roce 2006, to zatim krome Hondy asi netusi nikdo

doubt
2. března • 15:58

tak tohle je naprostá hrubost, doufám, že to vydrží i do série

bubo
2. března • 15:43

To je krása !!! V mých očích fakt povedený kousek :)))
Jen nechápu co vede výrobce k těm divným klikám zadních dveří ve stylu Alfy. Včera to byl Yeti, dnes Civic ... :( Já se nestydím, že jezdím v pětidveřovém autě, nestojím o to opticky budit dojem 3D nebo snad dokonce kupé. Mě tam ty kliky z estatického hlediska nějak chybí a když si je tam nakopíruju z předních dveří, tak se mi ta auta líbí ještě více :)))

igi
2. března • 14:12

ziadna siska na kolesach,konecne, skoda ze uz aj na slovensku poistovne prechadzaju na povine rucenie od vykonu, taka 1,6 VTi so 160 konmi bola divocina a platil si ako za 1.4 44kW vo Fabii

rool50
2. března • 14:59

Koncept je to nádherný, aby ale takový zůstal i v sérii. To se týče pojistky, platit by se mělo podle hmotnosti auta, těžká kráva udělá mnohem víc škody když někam narazí než lehký prcek.

ITTI
3. března • 8:49

rool50:Částečně je to pravda, ale co když malé auto způsobí nehodu, že jejím výsledkem bude vysoká škoda a nedobré následky na zdraví-autíčko, třeba P107, vejde do cesty autobusu s cizinci ze záp. části EU, on se bude snažit vyhnout a obrátí to...bavím se teď o povinném ručení. Přece Fabia s nějakým SDI zapříčiňuje vyšší škody než ta s HTP? Pokud ano, chybí statistika. Ale obecně spíš dělit - a to s hmotností souvisí a proto souhlasím - na osobní - užitková atd.Jenom u těch osobáků se mi nezdá dobrým kritériem Vz motoru. Koncept Hondy je nádherný, co víc dodávat ....

puck
2. března • 13:35

dufam ze ozivia aj vti

puck
2. března • 13:33

ja som vedel ze na japoncov sa da spolahnut. ziadne uchylne experimenty, ale kde su obrazky sedanu ?

Doporučujeme

Články odjinud