Honda Civic X: Toto je evropská verze, dostane tříválec

19 komentářů

feroj
12. dubna • 13:26

:-D však tam stále je aj ten preplňovaný 4valec 1,5l...
škoda že sa vytratili atmosferické...

Antiautomat
19. září • 7:25

...a startovat to bude len otocene cumakom do mekky a 5x denne. Okrem ramadanu.

Neurotic
17. září • 22:37

Když se podívám na to jak to auto vypadá tak se musím smát. To je jako O1 s SDI v tuzingu:-D

Momo Belia Deviluke
17. září • 23:06

Jestli ti připadá nový Civic s pěkným a dynamickým designem stejný, nebo podobný jako k uzoufání nudný a hnusný traktor od škodovky, doporučuji navštívit očního lékaře.

Neurotic
18. září • 10:51

Právě, že to má dynamický design, ale už nezbylo na dynamický motor! Ten design vypadá jak kdyby v tom byl minimálně 5válec ne sekačka:-D

Josef
18. září • 21:25

Pokud bys nebyl "neurotik" a trošku více četl a sbíral informace, tak bys věděl, že i v novém Civicu se počítá s verzí Type R - současných 310 koní a 400Nm stávajícího motoru se ti zdá být sekačka? (lze předpokládát, že do nového Civicu ten motor vývojáři ještě trochu vyladí...)

Adolf
17. září • 19:37

Kdyby nebylo dobroserů z Bruselu,tak by takové auto mělo v základu 1,6 Atmo. Ještě neuškrcené atmo,které by jeloB-]

Acco. VII
17. září • 16:43

asi mě H+ ukamenujou ..ale je to hnus,něco jako 15 let starý Hyundai
Coupé ..je mi jasný že svezení bude jistě požitek ale ta prdel ..ta prdel

JC
18. září • 20:46

Máš pravdu - zadek je překomplikovaný. Takový kolotočářský :-/

pcwifi
17. září • 8:57

peklo jmenem 3 valec, tezka propaganda Octavky 3 valec litr TSI v Autosalonu na Coolu, mereni spotreby cik cak 160km sem tam lehky tezky a hned padejte na prdel jak to zere 5 resp 5,9L... ale v realnem svete se nejezdi predpisove 50/90/130, takze nehrozi ze by auto bralo snově namerenych max 6L se zatezi. Kdyby byl ten motor tak genialni, tak uz usekli vyrobu 1.2 a vsude po nedeli zacli rvát ten litr. Jinak je krasne, jak vyrobce uvadi dokonce spotrebu 4,5L, cislo uplne vycucane z prstu... to by melo byt uz trestné.

stealth01
17. září • 10:58

Každy výrobce potřebuje dostat průměrně emise na co nejnižší úroveň, aby neplatil drsné pokuty za překročení CO2. Proto musí byt v nabídce trivalec s nějakou spotřebou a nějakými emisemi (nezáleží jaká je realita te spotřeby a tech emisi). Výrobce se dostane na průměr a jede se dal. Druha možnost je orezat tu druhou stranu nabídky motoru. V případě škody vyhodit dvoulitry ze Superbu a Octavie RS.

Pepa
17. září • 9:20

Jednou budes na trivalci jezdit i ty!

Adolf
17. září • 19:35

Já budu jezdit na velboudu:-D

Pepa
18. září • 9:27

To jezdis uz ted, kdyz sednes na svoji starou...

pcwifi
17. září • 9:28

dokud pujde sehnat O1/2 TDI v slusnem stavu, tak ani nahodou kamarade B-] to radeji osedlam kolo nebo se budu pritahovat jazykem po zemi...

Axel Toronto (xax41)
17. září • 20:28

Jestli je to pro tebe vrchol techniky, tak ...

Acco. VII
17. září • 20:59

kompromis pane ..na běžnou jízdu ideaál rotačka 1,9 ..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Momo Belia Deviluke
17. září • 23:00

Jezdit zemědělským strojem místo auta bych kompromisem nenazýval.

Acco. VII
18. září • 2:10

Pleteš si pojmy popleto...

Doporučujeme

Články odjinud