Design přístrojové deska slovenského designéra, která se poprvé objevila v roce 2004 v passatu se nakonec po mazdě a lexusu objevila i v hondě a to konkrétně v tomto civicu. Trvalo to jedenáct let než to japonci v hondě pajcli. Stále pozadu. I v motorech... samozřejmě.
Kolik let to tady již píšeš? A stále tě ten trapný příspěvek baví? :-D
10let jejich zaostávání je velmi, velmi milosrdný odhad.
Ano Zelí se "pajcnul" a poskytl "zelnatý" odhad...Ach jo Zelí, Zelí,... O zaostalosti Hondy může uvažovat jedině někdo, kdo je hodně zaostalý. Ale tvoji zaostalost, Zelí, nelze rozhodně časově vyjádřit. Ani časovým měřítkem v rozsahu desetiletí.
Zelí | 17. 09. 2015 10:45 | [78.80.205.xxx] - už v několika příspěvcích jsem ti poskytl řadu důkazů, že Honda nepotřebuje nic pajcovat. Stejně tak jsem ti poskytl řadu důkazů, že tvoje tvrzení o zaostalosti automobilového trhu v USA a o zaostalosti výrobců osobních automobilů v USA je zcela mimo realitu. A ty znovu a zkoušíš to s Hondou a jejím "pajcováním". Že v hlavě nic nemáš a vypouštíš jen slovní průjem, to už zde všichni vědí. Jen asi ty ne. Když jsi tak "chytrý", tak proč neposkytneš důkazy pro tvá tvrzení? Tvoje hloupost je prostě neomezená.
Takhle zhulený už dopoledne...:-))Spíše VW kopíruje prvky od Hondy. Viz např. gril passatů.Srovnávat bezporuchové motory Hondy s VW, navíc po aférách se sračkoidními TSI (řetězy), to chce velký kus mentální nedostatečnosti.
hle expert promluvil... Jdi do zelí
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.