Honda Civic Type S: sportovní třídvířko je tu

Type S je sportovněji laděná verze Civicu. Má nejen tři dveře, ale i větší rozchod, jinou charakteristiku podvozku a agresivnější vzhled.
Honda Civic Type S: sportovní třídvířko je tu

Honda ukázala první fotografie nového třídveřového hatchbacku Civic Type S, který vznikl zcela jednoduše: pětidveřovému Civicu ubyla jedna řada dveří. Oproti němu byla také změněna charakteristika pružin a tlumičů a rozchod zadních kol byl rozšířen o 20 mm. Pod kapotou najdete dva motory, 1.8 103 kW a 2.2 i-CTDi se stejným výkonem. Oba motory mají manuální šestikvalt.

Nabízena budou dvě provedení. Výbava standardního modelu Type S zahrnuje 17" kola z lehkých slitin, stabilizační systém VSA, klimatizaci, chladicí schránku, dálkové ovládání audiosystému a boční okenní airbagy. Type S Plus přidává dvouzónovou klimatizaci, tempomat, přední mlhové světlomety, sklopná vnější zpětná zrcátka, stěrače s dešťovým senzorem a světlomety se světelným senzorem. Na některých trzích budou nabízeny také xenonové světlomety, vyhřívaná přední sedadla a panoramatická skleněná střecha.

Interiér zušlechtí sedadla čalouněná černou Alcantarou, kůží potažený volant (obojí se stříbrnými kontrastními švy), hliníkové pedály a sportovní sedačky. Zadní sedadla jsou vybavena systémem pro sklápění jedním pohybem.

Rozsáhlý výčet bezpečnostních prvků zahrnuje protiblokovací systém ABS, elektronické rozdělování brzdné síly s brzdovým asistentem, stabilizační systém VSA, přední a boční airbagy, hlavové airbagy po celé délce kabiny vozidla, dvojité předpínače bezpečnostních pásů na obou předních sedadlech a aktivní opěrky hlavy. Honda očekává zisk 5 hvězdiček EuroNCAP.

Novinka bude mít premiéru na britském mezinárodním autosalónu, který se bude konat na londýnském výstavišti ExCeL v červenci 2006, do prodeje pak půjde začátkem roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků