Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda se rozhodla ke zvýšení atraktivity jednoho ze svých nejsilnějších modelů. Měl by dostat pohon všech čtyř kol.
Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda hodlá na trh poslat další varianty Civicu Type-R. Tento tah se totiž vyplácí, stejnou taktiku používají i jiné automobilky, například Porsche u svého modelu 911. A právě to by chtěla Honda napodobit.

Hideki Matsumoto, hlavní inženýr pro Civic uvedl, že Honda doufá, že přidání dalších variant pomůže k udržení objemu prodeje,  a navíc se projeví ve větší ziskovosti. Cena u speciálních kusů bude pochopitelně vyšší.

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Honda údajně pracuje na silnější verzí, dále na verzi, která by měla být měkčí, spíše jako GT, a také na již avizované variantě s pohonem 4x4. Ta by měla přispět k větší konkurenceschopnosti proti Fordu Focus RS, Subaru Impreze WRX STI a Volkswagenu Golf R.

Současný Civic Type-R je dostupný pouze ve variantě s motorem o výkonu 306 koní, turbodmychadlem, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol.

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků