Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda se rozhodla ke zvýšení atraktivity jednoho ze svých nejsilnějších modelů. Měl by dostat pohon všech čtyř kol.
Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda hodlá na trh poslat další varianty Civicu Type-R. Tento tah se totiž vyplácí, stejnou taktiku používají i jiné automobilky, například Porsche u svého modelu 911. A právě to by chtěla Honda napodobit.

Hideki Matsumoto, hlavní inženýr pro Civic uvedl, že Honda doufá, že přidání dalších variant pomůže k udržení objemu prodeje,  a navíc se projeví ve větší ziskovosti. Cena u speciálních kusů bude pochopitelně vyšší.

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Honda údajně pracuje na silnější verzí, dále na verzi, která by měla být měkčí, spíše jako GT, a také na již avizované variantě s pohonem 4x4. Ta by měla přispět k větší konkurenceschopnosti proti Fordu Focus RS, Subaru Impreze WRX STI a Volkswagenu Golf R.

Současný Civic Type-R je dostupný pouze ve variantě s motorem o výkonu 306 koní, turbodmychadlem, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků