Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda se rozhodla ke zvýšení atraktivity jednoho ze svých nejsilnějších modelů. Měl by dostat pohon všech čtyř kol.
Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda hodlá na trh poslat další varianty Civicu Type-R. Tento tah se totiž vyplácí, stejnou taktiku používají i jiné automobilky, například Porsche u svého modelu 911. A právě to by chtěla Honda napodobit.

Hideki Matsumoto, hlavní inženýr pro Civic uvedl, že Honda doufá, že přidání dalších variant pomůže k udržení objemu prodeje,  a navíc se projeví ve větší ziskovosti. Cena u speciálních kusů bude pochopitelně vyšší.

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Honda údajně pracuje na silnější verzí, dále na verzi, která by měla být měkčí, spíše jako GT, a také na již avizované variantě s pohonem 4x4. Ta by měla přispět k větší konkurenceschopnosti proti Fordu Focus RS, Subaru Impreze WRX STI a Volkswagenu Golf R.

Současný Civic Type-R je dostupný pouze ve variantě s motorem o výkonu 306 koní, turbodmychadlem, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol.

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků