Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda se rozhodla ke zvýšení atraktivity jednoho ze svých nejsilnějších modelů. Měl by dostat pohon všech čtyř kol.
Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda hodlá na trh poslat další varianty Civicu Type-R. Tento tah se totiž vyplácí, stejnou taktiku používají i jiné automobilky, například Porsche u svého modelu 911. A právě to by chtěla Honda napodobit.

Hideki Matsumoto, hlavní inženýr pro Civic uvedl, že Honda doufá, že přidání dalších variant pomůže k udržení objemu prodeje,  a navíc se projeví ve větší ziskovosti. Cena u speciálních kusů bude pochopitelně vyšší.

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Honda údajně pracuje na silnější verzí, dále na verzi, která by měla být měkčí, spíše jako GT, a také na již avizované variantě s pohonem 4x4. Ta by měla přispět k větší konkurenceschopnosti proti Fordu Focus RS, Subaru Impreze WRX STI a Volkswagenu Golf R.

Současný Civic Type-R je dostupný pouze ve variantě s motorem o výkonu 306 koní, turbodmychadlem, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky