Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda se rozhodla ke zvýšení atraktivity jednoho ze svých nejsilnějších modelů. Měl by dostat pohon všech čtyř kol.
Honda Civic Type-R v dohledné době dostane také pohon všech kol

Honda hodlá na trh poslat další varianty Civicu Type-R. Tento tah se totiž vyplácí, stejnou taktiku používají i jiné automobilky, například Porsche u svého modelu 911. A právě to by chtěla Honda napodobit.

Hideki Matsumoto, hlavní inženýr pro Civic uvedl, že Honda doufá, že přidání dalších variant pomůže k udržení objemu prodeje,  a navíc se projeví ve větší ziskovosti. Cena u speciálních kusů bude pochopitelně vyšší.

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Honda údajně pracuje na silnější verzí, dále na verzi, která by měla být měkčí, spíše jako GT, a také na již avizované variantě s pohonem 4x4. Ta by měla přispět k větší konkurenceschopnosti proti Fordu Focus RS, Subaru Impreze WRX STI a Volkswagenu Golf R.

Současný Civic Type-R je dostupný pouze ve variantě s motorem o výkonu 306 koní, turbodmychadlem, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol.

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků