Honda Civic Type R už je jen krůček od sériové výroby

Ne, ještě neotevírejte šampaňské a nenazouvejte si nedočkavostí řidičské boty. Tohle je pořád ještě jenom koncept, i když se od sériové verze, která se snad ukáže na autosalonu v Ženevě 2015, vlastně už neliší. Honda nicméně Civic Type R ještě dokončuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zlověstněji se už asi ostrý hatchback tvářit nemůže. Foukaný dvoulitr nabídne 280 koní ve vysokých 7000 ot./min.

Ovšem právě to by mohlo napodívat, že si dá s nastavením podvozku skutečně záležet, a tak bychom se mohli dočkat velmi rychlé kapesní stíhačky. Ostatně, s výkonem 280 koní, který nabídne vůbec poprvé v historii Hondy foukaný dvoulitr i-VTEC, šestistupňovým manuálem a snad i poctivým samosvorem mezi předními koly tohle nebude žádné ořezávátko a wannabe sportovec.

Honda Civic Type R dostane přes 280 koní a manuální převodovku

Honda Civic Type R dostane přes 280 koní a manuální převodovku

Honda Civic Type R dostane také adaptivní podvozek a systém zavěšení s oddělenou těhlicí pro lepší odezvu, přesnost vedení auta a hlavně omezení přenosu točivého momentu do řízení. Ještě k motoru, dvoulitr nabízí nejvyšší výkon ve vysokých 7000 ot./min.

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Výroba Hondy Civic Type R bude spuštěna v roce 2015 a z toho, co lidé z automobilky říkají, se máme těšit na auto prakticky připravené pro závodní okruhy. Nezbývá než jim věřit a doufat, že tomu tak skutečně bude a že to přímo obscénní zadní křídlo bude skutečně k něčemu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků