Honda Civic Type R už je jen krůček od sériové výroby

Ne, ještě neotevírejte šampaňské a nenazouvejte si nedočkavostí řidičské boty. Tohle je pořád ještě jenom koncept, i když se od sériové verze, která se snad ukáže na autosalonu v Ženevě 2015, vlastně už neliší. Honda nicméně Civic Type R ještě dokončuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zlověstněji se už asi ostrý hatchback tvářit nemůže. Foukaný dvoulitr nabídne 280 koní ve vysokých 7000 ot./min.

Ovšem právě to by mohlo napodívat, že si dá s nastavením podvozku skutečně záležet, a tak bychom se mohli dočkat velmi rychlé kapesní stíhačky. Ostatně, s výkonem 280 koní, který nabídne vůbec poprvé v historii Hondy foukaný dvoulitr i-VTEC, šestistupňovým manuálem a snad i poctivým samosvorem mezi předními koly tohle nebude žádné ořezávátko a wannabe sportovec.

Honda Civic Type R dostane přes 280 koní a manuální převodovku

Honda Civic Type R dostane přes 280 koní a manuální převodovku

Honda Civic Type R dostane také adaptivní podvozek a systém zavěšení s oddělenou těhlicí pro lepší odezvu, přesnost vedení auta a hlavně omezení přenosu točivého momentu do řízení. Ještě k motoru, dvoulitr nabízí nejvyšší výkon ve vysokých 7000 ot./min.

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Výroba Hondy Civic Type R bude spuštěna v roce 2015 a z toho, co lidé z automobilky říkají, se máme těšit na auto prakticky připravené pro závodní okruhy. Nezbývá než jim věřit a doufat, že tomu tak skutečně bude a že to přímo obscénní zadní křídlo bude skutečně k něčemu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky