Honda Civic Type R už je jen krůček od sériové výroby

Honda Civic Type R už je jen krůček od sériové výroby

Ne, ještě neotevírejte šampaňské a nenazouvejte si nedočkavostí řidičské boty. Tohle je pořád ještě jenom koncept, i když se od sériové verze, která se snad ukáže na autosalonu v Ženevě 2015, vlastně už neliší. Honda nicméně Civic Type R ještě dokončuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zlověstněji se už asi ostrý hatchback tvářit nemůže. Foukaný dvoulitr nabídne 280 koní ve vysokých 7000 ot./min.

Ovšem právě to by mohlo napodívat, že si dá s nastavením podvozku skutečně záležet, a tak bychom se mohli dočkat velmi rychlé kapesní stíhačky. Ostatně, s výkonem 280 koní, který nabídne vůbec poprvé v historii Hondy foukaný dvoulitr i-VTEC, šestistupňovým manuálem a snad i poctivým samosvorem mezi předními koly tohle nebude žádné ořezávátko a wannabe sportovec.

Autosalony | Sportovní auta | Hatchbacky | Paříž 2014 | Honda

Honda Civic Type R dostane přes 280 koní a manuální převodovku

Honda Civic Type R dostane také adaptivní podvozek a systém zavěšení s oddělenou těhlicí pro lepší odezvu, přesnost vedení auta a hlavně omezení přenosu točivého momentu do řízení. Ještě k motoru, dvoulitr nabízí nejvyšší výkon ve vysokých 7000 ot./min.

Video | Hatchbacky | Honda

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Výroba Hondy Civic Type R bude spuštěna v roce 2015 a z toho, co lidé z automobilky říkají, se máme těšit na auto prakticky připravené pro závodní okruhy. Nezbývá než jim věřit a doufat, že tomu tak skutečně bude a že to přímo obscénní zadní křídlo bude skutečně k něčemu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků