Honda Civic Type-R stanovila rekordy na pěti závodních okruzích

6 komentářů

Karel.
16. června • 16:35

Zase marketing Hondy, sériový CTR dal NS za 8:15, takže kecy, sliby, ale skutek utekl.

Stewee
15. června • 8:47

Autor článku je chudák, nepochopil, že Golf mal oproti sériovej Honde vyhodené sedadla a kto vie čo ešte, aby hmotnosť stlačili nadol. Ako sa potom môžu takto dvoch rozdielnych áut zrovnávať?! Takže Honda nič nevzdala, stanovila čas aj v zelenom pekle, ktorý by Golf v sériovej podobe nedal, preto sa poistil úpravami, ktoré sériové ani náhodou nie sú, no aj tak čas Hondy len o sekundu a niečo lizol. Takže, ak by ostal v pôvodnej verzii od výroby, mohol by nad svojím časom len plakať. Odporúčam pseudonovinárovi, ktorý článok písal, aby sa naučil vnímať realitu a rozlišoval skutočnosti za ktorých sa jednotlivé časy dosiahli!

zkw
15. června • 10:37

Honda to dala so seriovym autom alebo este s predseriovym prototypom? Hm?

Toper
15. června • 10:37

Nikdo tu tvoji "sériovou" Hondu na Nürnburgringu neviděl.
Civic se již nějaký mesíc prodává, ale nikdo s ním nedokázal zajet slibovaný čas. Oprávněně tedy vystávají otázky, co za auto ten čas vlastně zajelo, když ty normálně koupené to nedají.

ACE
15. června • 7:58

Třeba zrovna vyndávají zadní sedačky, tuní motor a povozek, aby měli jako Golf sériovou-limitovanou edici.

Dušan
14. června • 21:24

To je článek jako od investigativního novináře z vlády či poslanecké sněmovny.
1) Golf nebyl seriový ale Honda dle přání autora být má
2) Není jedno jestli je první či druhý? Vždy je to špička. On stačí vítr či teplota a hned je výsledek jiný.
3) Vteřina z necelých 8 minut jsou 2 promile. Má smysl o tom "rozdílu" mluvit, obzvlášť, když nejeli "proti sobě" tedy ve stejný den za stejných podmínek?

Doporučujeme

Články odjinud