Honda Civic Type R přichází. Ve Frankfurtu se ale zřejmě nepředstaví

Honda Civic Type R přichází. Ve Frankfurtu se ale zřejmě nepředstaví

Minulý rok během pařížského autosalonu slíbila Honda návrat modelu Civic Type R s tím, že půjde o nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu. Sériový vůz by měl dorazit do showroomů v roce 2015. Jenže nedávno se na internetu objevilo špionážní video zachycující nový Civic Type R při testech právě na Nordschleife, což dávalo jistou naději, že by se ostrý hatchback mohl ukázat výrazně dříve, a to dokonce snad i ve Frankfurtu.

Honda Civic Type R v Evropě končí, poděkovat můžeme v Bruselu

Honda Civic Type R v Evropě končí, poděkovat můžeme v Bruselu

Na Type R pak upozornila také samotná Honda, které vydala nové oficiální video. Sice na něm neuvidíte nic kromě člověka, který kreslí na trať Nürburgringu nápis Type R, ale opět to může být důkazem toho, že se něco začíná dít. Na oficiálních stránkách ale stále Honda uvádí rok 2015 s tím, že letos ve Frankfurtu se během tiskové konference dovíme spoustu nových zajímavých informací.

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Podle neoficiálních zdrojů to zatím vypadá, že nová Honda Civic Type R dostane pětidveřovou karoserii a pod kapotu přeplňovaný motor s výkonem až 300 koní. Spekuluje se také o šestistupňové manuální převodovce. Nechme se překvapit, s čím na nás Honda vyrukuje ve Frankfurtu. Třeba se dočkáme nějakého překvapení.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 38 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků