Po včerejším úniku dvou nepříliš kvalitních fotek se Honda rozhodla oficiálně zveřejnit veškeré podrobnosti o svém ostrém civiku ještě před odhalením na ženevském autosalonu.

Po včerejším úniku dvou nepříliš kvalitních fotek se Honda rozhodla oficiálně zveřejnit veškeré podrobnosti o svém ostrém civiku ještě před odhalením na ženevském autosalonu.

Vypadá přesně tak šíleně, jak všichni fanoušci japonských vozů doufali. Masivní nárazníky a zadní spoiler, červené doplňky a tři koncovky výfuku dodávají civiku tu správnou atmosféru hot-hatche.

Vypadá přesně tak šíleně, jak všichni fanoušci japonských vozů doufali. Masivní nárazníky a zadní spoiler, červené doplňky a tři koncovky výfuku dodávají civiku tu správnou atmosféru hot-hatche.

Světlomety i svítilny jsou složeny z LED. Elektrony mají rozměr dvaceti palců a jsou obuty do pneumatik Continental ContiSportContact o rozměru 245/30.

Světlomety i svítilny jsou složeny z LED. Elektrony mají rozměr dvaceti palců a jsou obuty do pneumatik Continental ContiSportContact o rozměru 245/30.

Pod kapotou najdeme inovovaný dvoulitr z předchozí generace, přesně, jak se očekávalo. Přeplňovaný je turbodmychadlem a výkon v evropské specifikaci dosahuje 235 kW, tedy 320 koňských sil.

Pod kapotou najdeme inovovaný dvoulitr z předchozí generace, přesně, jak se očekávalo. Přeplňovaný je turbodmychadlem a výkon v evropské specifikaci dosahuje 235 kW, tedy 320 koňských sil.

Potřebnou trakci na výjezdech ze zatáček se bude snažit udržet samosvorný diferenciál. Přední náprava je lichoběžníková, zadní multi-link. Standardně jsou k dispozici také adaptivní tlumiče. Nejen ty, ale i řízení, stabilizaci či mapu motoru lze ovládat pomocí režimů comfort, sport a +R.

Potřebnou trakci na výjezdech ze zatáček se bude snažit udržet samosvorný diferenciál. Přední náprava je lichoběžníková, zadní multi-link. Standardně jsou k dispozici také adaptivní tlumiče. Nejen ty, ale i řízení, stabilizaci či mapu motoru lze ovládat pomocí režimů comfort, sport a +R.

Poctivou výbavu doplňují brzdy Brembo, které na přední nápravě mají 13,8 palce, vzadu najdeme dvanáctipalcové. Dle Hondy najdeme tohle všechno již v základní výbavě.

Poctivou výbavu doplňují brzdy Brembo, které na přední nápravě mají 13,8 palce, vzadu najdeme dvanáctipalcové. Dle Hondy najdeme tohle všechno již v základní výbavě.

Type-R podle všeho nebude jen víkendovým a okruhovým rváčem, nabídne také spoustu komfortní výbavy včetně sedmipalcového dotykového displeje s navigací, "prémiového" ozvučení či konektivity se smartphony.

Type-R podle všeho nebude jen víkendovým a okruhovým rváčem, nabídne také spoustu komfortní výbavy včetně sedmipalcového dotykového displeje s navigací, "prémiového" ozvučení či konektivity se smartphony.

Vůbec poprvé se můžeme podívat i do interiéru, který zdobí typické červené doplňky včetně sedadel ve stejné barvě. S novou generací civiku se váže i pozměněný kokpit, který již nespoléhá na vertikálně řazenou přístrojovou desku.

Vůbec poprvé se můžeme podívat i do interiéru, který zdobí typické červené doplňky včetně sedadel ve stejné barvě. S novou generací civiku se váže i pozměněný kokpit, který již nespoléhá na vertikálně řazenou přístrojovou desku.

Jako všechny civiky s karosérií hatchback, i Type-R bude sjíždět z továrny v britském Swindonu. Jeho motor však bude Honda vyrábět v americkém Ohiu. Jako vůbec první Honda s odznaky Type-R se právě tato generace podívá do Spojených států.

Jako všechny civiky s karosérií hatchback, i Type-R bude sjíždět z továrny v britském Swindonu. Jeho motor však bude Honda vyrábět v americkém Ohiu. Jako vůbec první Honda s odznaky Type-R se právě tato generace podívá do Spojených států.

Vypadá přesně tak šíleně, jak všichni fanoušci japonských vozů doufali. Masivní nárazníky a zadní spoiler, červené doplňky a tři koncovky výfuku dodávají civiku tu správnou atmosféru hot-hatche.
Světlomety i svítilny jsou složeny z LED. Elektrony mají rozměr dvaceti palců a jsou obuty do pneumatik Continental ContiSportContact o rozměru 245/30.
Pod kapotou najdeme inovovaný dvoulitr z předchozí generace, přesně, jak se očekávalo. Přeplňovaný je turbodmychadlem a výkon v evropské specifikaci dosahuje 235 kW, tedy 320 koňských sil.
Potřebnou trakci na výjezdech ze zatáček se bude snažit udržet samosvorný diferenciál. Přední náprava je lichoběžníková, zadní multi-link. Standardně jsou k dispozici také adaptivní tlumiče. Nejen ty, ale i řízení, stabilizaci či mapu motoru lze ovládat pomocí režimů comfort, sport a +R.
9
Fotogalerie

Honda Civic Type-R oficiálně: Nabídne 320 koní a bohatou výbavu

Honda odhalila podrobné informace a kompletní fotogalerii modelu Civic Type-R.

Po včerejším úniku dvou nepříliš kvalitních fotek se Honda rozhodla oficiálně zveřejnit veškeré podrobnosti o svém ostrém civiku ještě před odhalením na ženevském autosalonu.

Vypadá přesně tak šíleně, jak všichni fanoušci japonských vozů doufali. Masivní nárazníky a zadní spoiler, červené doplňky a tři koncovky výfuku dodávají civiku tu správnou atmosféru hot-hatche.

Světlomety i svítilny jsou složeny z LED. Elektrony mají rozměr dvaceti palců a jsou obuty do pneumatik Continental ContiSportContact o rozměru 245/30.

Pod kapotou najdeme inovovaný dvoulitr z předchozí generace, přesně, jak se očekávalo. Přeplňovaný je turbodmychadlem a výkon v evropské specifikaci dosahuje 235 kW, tedy 320 koňských sil.

Potřebnou trakci na výjezdech ze zatáček se bude snažit udržet samosvorný diferenciál. Přední náprava je lichoběžníková, zadní multi-link. Standardně jsou k dispozici také adaptivní tlumiče. Nejen ty, ale i řízení, stabilizaci či mapu motoru lze ovládat pomocí režimů comfort, sport a +R.

Bohatou výbavu doplňují brzdy Brembo, které na přední nápravě mají 13,8 palců, vzadu najdeme dvanáctipalcové. To všechno již v základní výbavě.

Vůbec poprvé se můžeme podívat i do interiéru, který zdobí typické červené doplňky včetně sedadel ve stejné barvě. S novou generací civiku se váže i pozměněný kokpit, který již nespoléhá na vertikálně řazenou přístrojovou desku.

Type-R podle všeho nebude jen víkendovým a okruhovým rváčem, nabídne také spoustu komfortní výbavy včetně sedmipalcového dotykového displeje s navigací, "prémiového" ozvučení či konektivity se smartphony.

Jako všechny civiky s karosérií hatchback, i Type-R bude sjíždět z továrny v britském Swindonu. Jeho motor však bude Honda vyrábět v americkém Ohiu. Jako vůbec první Honda s odznaky Type-R se právě tato generace podívá do Spojených států.

Více informací a fotky přímo z představení přineseme během tiskové konference Hondy. Sledujte náš online přenos:

Kompletní fotogalerie zde:

2017-honda-civic-type-r (2).jpghonda-civic-type-r.jpg2017-honda-civic-type-r (1).jpg

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud