Honda Civic Type R na dalším obrázku. Jak jí sluší červená?

Honda Civic Type R na dalším obrázku. Jak jí sluší červená?

Za pár hodin představí Honda na ženevském autosalonu novou generaci Civicu Type R. O co zhruba půjde, to už v nedávné minulosti naznačily oficiální i neoficiální materiály. Dnes můžeme přidat ještě jeden předpremiérový snímek, který ukazuje ostrý Civic v podstatě celý.

Sériová Honda Civic Type R odhalena na prvních fotkách

Sériová Honda Civic Type R odhalena na prvních fotkách

Fotografie údajně unikla přes polskou pobočku automobilky Honda, která vypustila do éteru společný snímek klasického Civicu, Civicu Sport a sériového Civicu Type R. Ten je ve výsledku velmi podobný dřívějším konceptům, přestože v některých detailech automobilka nakonec trochu ubrala. Řeč je především o zadním křídle.

Honda Civic dostala menší facelift a sportovní variantu

Honda Civic dostala menší facelift a sportovní variantu

Vše ostatní budeme znát velmi brzy. Jisté je, že Honda Civic Type R pojede maximálně 270 km/h a že bude mít pod kapotou přeplňovaný dvoulitr. Zatím to vypadá, že se máme hodně na co stěšit. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: gtspirit.com

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků