Honda Civic Type R Mugen 200: jen pro Brity

Honda ve spolupráci se svým britským importérem představuje novou edici modelu Civic Type R. U nás se ji bohužel nedočkáme.

Novinka je inspirována evropskými modifikacemi Type R od Mugenu a omezena bude počtem 200 kusů. Pod kapotou se nachází čtyřválec Honda i-VTEC s výkonem 201 koní (148 kW), kdežto karosérie bude okrášlena optickými ladičskými díly Mugen, devatenáctipalcovými litými ráfky ve stylu Lightning, znakem Mugen na zádi a plaketou s pořadovým výrobním číslem a podvozek pak použitím diferenciálu s omezenou svorností. Karosérie je lakována v odstínu Championship White a zpětná zrcátka jsou leskle černá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Bohužel, tedy alespoň pro místní fanoušky značky Honda, série Type R Mugen 200 zůstane výhradně ostrovní záležitostí, společnost Mugen totiž sídlí v Northamptonu a vozy řady Civic sjíždějí z výrobních pásů továrny ve Swindonu. Do prodejů se tyto automobily v Albionu dostanou letos v dubnu, přičemž bude možno připlatit si za řadu dalších doplňků ze sortimentu Mugen, jež se hodí jak pro nové, tak i pro starší vozy.

Sada aerodynamických doplňků sestává ze specifického předního a zadního nárazníku s nástavci, ve vzhledu celého vozu se zračí 36 let trvající zkušenost Mugenu s laděním vozů Civic a jejich nasazováním v motoristickém sportu. Výše popsaná dvousetkusová edice je zároveň jakousi oslavou nasazení dvoučlenného týmu vozů Honda v šampionátu BTCC pro rok 2010, jejím představením zároveň končí prodeje standardních automobilů Championship White Type R.

Všechny příplatkové prvky bude možno zakoupit přímo u oficiálních dealerů Honda a kromě různých spoilerů zde najdeme i sady sportovního pérování, specifických ráfků a obklady interiéru. Ceny budou zveřejněny až v březnu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Civic Type R Mugen 200
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků