Honda Civic Type R Euro: v Evropě ji nechtějí, Japonci plesají

Automobilka Honda představila na domácím trhu „hot hatch“ Civic Type R modelového roku 2011 z britské produkce s označením „Euro” v návzu. Stalo se tak poté, co musely být prodeje tohoto modelu v Evropě zastaveny s ohledem na skutečnost, že vysokootáčkový zážehový čtyřválec 2,0 VTEC nebyl schopen bez citelné regulace svého výkonu splnit bruselské emisní parametry Euro V. Zakázané ovoce tak čekal vývoz.

Již vloni z Velké Británie přivezla do Japonska Honda 1 850 vozů řady Civic Type R, nyní zde objednala dalších 1 500 kusů. Od svých nepatrně starších sourozenců se budou vozy modelového roku 2011 lišit novým odstínem laku dostupným též v černé metalíze Crystal Black Pearl, drobnými úpravami interiéru a specifickými plaketami s pořadovými čísly.

A že by snad Japonci nesmýšleli dostatečně ekologicky? To spíše naopak, bez záplavy dieselů se v japonských městech žije mnohem lépe než v těch evropských bez pár Civiců Type-R...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Honda Civic Type R Euro
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků