To byl hodně odborný názor na Japonce,rozhlédni se doma ať víš co dokáží.A motory,to nejlépe uvidíte u Mazdy. A wankel dokázali jako jediní udržet ve výrobě. Ale na druhou stranu můžete argumentovat takovými unikáty jako je HTP od koncernu.
Když už jste tak neschopní, že neumíte skloňovat cizí jména (a některá jsou těžká, Tarquini nikoliv), alespoň pište inkriminované věty takovým způsobem, abyste je skloňovat nemuseli.
Typické japonské zpoždění deset let. Konec novinářských tlachů o nepřekonatelných atmosférách a o japoncích, kteří jediní udržují tradici správných motorů. Pravda byla jako obvykle jinde. Japonci začali ztrácet kontakt s konkurencí. Dokonce i frantíci i fordíci je předstihli. Japonci nikdy nic nevymyslí, oni vždy jen kopírují. A protože teprve od okamžiku, kdy pochopí, že jim ujíždí vlak začnou s vývojem a následně s technologickou přípravou hromadné výroby uplyne standardně deset let. Mezi tím to překlenou tak, že hustí do hlav novinářů a svých fandů hrůzné demagogie ...... V okamžiku, kdy s velkým zpožděním něco předvedou, nastane neskutečná propaganda, takže někteří slaboduší jedinci nabudou přesvědčení, že danou věc japonci vymysleli.Toto se netýká jen hondy, ale stejně je na tom i toyota a další japonští výtečníci (o jižních kimovcích to platí v bledě růžovém).
Aaach chlape,najväčším odbytom pre japonských výrobcov je USA,Austrália,Ázia,tomu sa hlavne nastavuje výroba..Honda ako najväčší výrobca motorov na svete,nemá problém poskladať čokoľvek na čo si zmyslí.A keďže v krajinách,ktoré som vymenoval majú úplne iné nároky na motorizaciu,ako euronormami zaskrtena európa,tak sa montuje to,čo chce trh.Alebo si myslíš že sa mimo EU niekto bije o tie zázraky ako je TSI,HTP,THP,TCE,DCI a podobne?:-) tieto motory su mimo európy na okraji záujmu,to len marketing ti vyplachol mozog...Vieš o tom,že Honda ako jediná značka v globále prežila svetovú krízu bez straty? Prečo asi? Lebo sú 10rokov pozadu? Vieš o tom že tí zaostali japonci mali benzínové turbomotory na vysokej úrovni už v 80tych rokoch,kedy v európe v podstate pre civilných vodičov neexistovali? Daj si dole klapky z očí a vystrč nos mimo slovenska,optimálne aj mimo európy a možno pochopíš ako to v celosvetovom merítku funguje...
Asi preto VAG začal dovážať retaze do svojich TSI od zaostalých japoncov ...
Tak ty jseš dobrej pacient, Ty to opravdu nemáš v hlavě v pořádku:-D
tak tahle blbě blbej názor jsem už dlouho nečetl.kde jsi přišel na to,že Japonci jsou pozadu????3-[.ten kdo je pozadu je Evropa a to o notný kus.a v technice obzvlášť.japonská a i ta korejská technika je na takové ůrovni,že evropské automobilky tak dobře na tom nebudou ještě nějaký ten pátek.to,že renault,ford a další mají přeplňované jednotky ještě nesvědčí nic o japonské "zastaralosti".naopak bych řekl,že tohle všechno je velice dobře promyšlený.proč by se sem měli hrnout s moderní technikou,když ta stávající je a ještě dlouho bude na hoooodně vysoké úrovni.všichni znalí ví kam to s tou moderností dotáhl takový VW.Honda a nejen tato jap.značka nám v poslední době ukazuje jak se dělají a mají dělat moderní pohony.a krom Hondy a Fiatu,který tomu taky hoví a vesměs to taky umí tak jinak nikdo tak dobré a hlavně trvanlivé jednotky nedělá.
tebe se.., že to neumí koncern viď
Ty jsi fakt kedlubna
Spíš kdyby to dostalo novou kastli. Ten design je odpornej.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.