Honda Civic Type R dostane nový dvoulitr o výkonu 280 koní

10 komentářů

xy
19. listopadu • 19:20

To byl hodně odborný názor na Japonce,rozhlédni se doma ať víš co dokáží.A motory,to nejlépe uvidíte u Mazdy. A wankel dokázali jako jediní udržet ve výrobě. Ale na druhou stranu můžete argumentovat takovými unikáty jako je HTP od koncernu.

Gouda
19. listopadu • 17:53

Když už jste tak neschopní, že neumíte skloňovat cizí jména (a některá jsou těžká, Tarquini nikoliv), alespoň pište inkriminované věty takovým způsobem, abyste je skloňovat nemuseli.

Zelí
19. listopadu • 15:08

Typické japonské zpoždění deset let. Konec novinářských tlachů o nepřekonatelných atmosférách a o japoncích, kteří jediní udržují tradici správných motorů. Pravda byla jako obvykle jinde. Japonci začali ztrácet kontakt s konkurencí. Dokonce i frantíci i fordíci je předstihli.
Japonci nikdy nic nevymyslí, oni vždy jen kopírují. A protože teprve od okamžiku, kdy pochopí, že jim ujíždí vlak začnou s vývojem a následně s technologickou přípravou hromadné výroby uplyne standardně deset let. Mezi tím to překlenou tak, že hustí do hlav novinářů a svých fandů hrůzné demagogie ......
V okamžiku, kdy s velkým zpožděním něco předvedou, nastane neskutečná propaganda, takže někteří slaboduší jedinci nabudou přesvědčení, že danou věc japonci vymysleli.
Toto se netýká jen hondy, ale stejně je na tom i toyota a další japonští výtečníci (o jižních kimovcích to platí v bledě růžovém).

kakafko
21. listopadu • 9:31

Aaach chlape,najväčším odbytom pre japonských výrobcov je USA,Austrália,Ázia,tomu sa hlavne nastavuje výroba..Honda ako najväčší výrobca motorov na svete,nemá problém poskladať čokoľvek na čo si zmyslí.A keďže v krajinách,ktoré som vymenoval majú úplne iné nároky na motorizaciu,ako euronormami zaskrtena európa,tak sa montuje to,čo chce trh.Alebo si myslíš že sa mimo EU niekto bije o tie zázraky ako je TSI,HTP,THP,TCE,DCI a podobne?:-) tieto motory su mimo európy na okraji záujmu,to len marketing ti vyplachol mozog...Vieš o tom,že Honda ako jediná značka v globále prežila svetovú krízu bez straty? Prečo asi? Lebo sú 10rokov pozadu? Vieš o tom že tí zaostali japonci mali benzínové turbomotory na vysokej úrovni už v 80tych rokoch,kedy v európe v podstate pre civilných vodičov neexistovali? Daj si dole klapky z očí a vystrč nos mimo slovenska,optimálne aj mimo európy a možno pochopíš ako to v celosvetovom merítku funguje...

kamilo
20. listopadu • 19:10

Asi preto VAG začal dovážať retaze do svojich TSI od zaostalých japoncov ...

Karas
19. listopadu • 20:58

Tak ty jseš dobrej pacient, Ty to opravdu nemáš v hlavě v pořádku:-D

Jirka
19. listopadu • 18:03

tak tahle blbě blbej názor jsem už dlouho nečetl.kde jsi přišel na to,že Japonci jsou pozadu????3-[.ten kdo je pozadu je Evropa a to o notný kus.a v technice obzvlášť.japonská a i ta korejská technika je na takové ůrovni,že evropské automobilky tak dobře na tom nebudou ještě nějaký ten pátek.to,že renault,ford a další mají přeplňované jednotky ještě nesvědčí nic o japonské "zastaralosti".naopak bych řekl,že tohle všechno je velice dobře promyšlený.proč by se sem měli hrnout s moderní technikou,když ta stávající je a ještě dlouho bude na hoooodně vysoké úrovni.všichni znalí ví kam to s tou moderností dotáhl takový VW.Honda a nejen tato jap.značka nám v poslední době ukazuje jak se dělají a mají dělat moderní pohony.a krom Hondy a Fiatu,který tomu taky hoví a vesměs to taky umí tak jinak nikdo tak dobré a hlavně trvanlivé jednotky nedělá.

dedekMMC
19. listopadu • 16:34

tebe se.., že to neumí koncern viď

Venouch
19. listopadu • 15:46

Ty jsi fakt kedlubna

Kasprik
19. listopadu • 14:25

Spíš kdyby to dostalo novou kastli. Ten design je odpornej.

Doporučujeme

Články odjinud