Honda Civic Type R dostane nový dvoulitr o výkonu 280 koní

Světu se brzy představí dlouho očekávaný hot-hatch. Honda připravuje nový Civic Type R, který má ty nejvyšší ambice. Chce se stát ve své kategorii tím nejlepším, co bude k dispozici, což by mělo být potvrzeno nejrychlejším časem na Nürburgringu (samozřejmě v kategorii hot-hatchů, které aktuálně vládne Mégane RS).

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Japonská automobilka zveřejnila oficiální video, oficiální fotografie a také první informace. Na fotkách si můžeme prohlédnout už téměř sériové vydání ostré novinky a nutno podotknout, že vypadá velmi dobře. Pod kapotou se objeví nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec vybavený technikou přímého vstřiku paliva, systémem přeplňování a výkonem 280 koní. Norma Euro 6 už je samozřejmou nutností. Mimochodem jde o zcela nový agregát VTEC Turbo a Type R bude prvním automobilem, který jej dostane.

Tím bohužel protentokrát zásadní informace končí. Honda ještě přidává názor Gabrieala Tarquini, který se s autem již svezl a označil ho za fantastické. Vzhledem k tomu, že jde o továrního jezdce týmu Hondy v seriálu WTCC, by ale bylo zvláštní, kdyby říkal něco jiného.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků