Podľa váš je Cotavia polorodinné auto, Jo????To sú veci! B-]Tak sa mi už k tomu vyjadrite!
Octavia som myslel! Do čerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!!!!! RADEK ONDRASIK RULEZ !!!!!!UZ SOM SA DLHO TAK DOBRE NEZABAVIL !!!! POKRACOVAT !!!! :-)):-D:-)):-D:-))
:-O
pan ondrasik ma podle me pravdu. iniciativa EU na snizovani emisi je naprosto nesmyslna, protoze plyn CO2 je naprosto prirozeny, vznika i pri pestovani ryze napriklad, kdezto diesel produkuje i plyny, jako CO, ktrere jsou jedovate, a pevne castice, ktere podporuji vznik rakoviny, a tohle jiz tak prirozene neni...
na jednu stranu nesmyslne, na druhou to najednou vede k tomu, jak se automobilky predhani v tom, kdo nabidne mensi spotrebu s danym vykonem... bohuzel je to taky o lidech, kdy si nekdo koupi 3valcove tdi a jezdi s nim rally popr. je king dalnice, pze z toho vyzvejkne 180 ale pak tady blije, ze je to motor o nicem a ze to zere.... no a pokud nekdo jezdi s autem jako prase , popr cipuje jak magor, tak bohuzel - dyzl bude hulit, benzin ne, ale to neznamena, ze ten benzin vypousti o moc min sracek... navic v dobe DPF (FAP aj.) jsme zase nekde jindeA Radku, stejne budem jezdit jednoho dne vsichni na elektriku, popr na vodik z palivovych clanku, takze tvuj milovany kultivovany (a pri drceni nadherny sound) ti bude auto poustet do repraku... Benzin je dnes opravdu vhodny tak akorat do super-sport aut, kde to ma smysl... vsechno ostatni je lepsi v nafte at uz v jakemkoliv ohledu see ya
filtr pevných částic je z hlediska zdraví taky k ničemu, ptž ty jemné částečky, které jsou pro člověka nebezpečné, ptž je nedokáže sliznice zachytit a dostanou se až do plic, stejně projdou...
ano, td má co2 nižší, ale co to ostatní???? pokud vím tak kysličník uhličitý rakovinu nezpůsobuje..... a na oteplování má osobní doprava velmi malý podíl. z hlediska přímého vlivu na lidské zdraví je td mnohem nebezpečnější.
A co takhle kuřák v benzínovém autě, který doma láduje pet-lahve do kamen? Ten ti nevadí? ;)
Chcel by som vás, pán Ondrášik, úprimne poprosíť(NAOZAJ), aby ste mi odpovedali:Viete kto je to Jureňa? Je to minister pôdohospodárstva SR. Samozrejme si určite myslíte čo to tu za kraviny splietam, že!:-O Ale ono je to inak. Bývalý mister pôdohospodárstva ohováral Jureňu. A Jureňa sa vyjadril-povedal, že sú to Šimonovyny!A keď Simon(bývali minister) zase "vystrkoval" rožky, zase po povedal.A presne takto môžem nazvať aj já vaše články!-ONDRÁŠIKOVYNY!!!: -ONazvať Octaviu polorodinným autom, to nech sa nikto nehnevá, ale to mi chcete dokázať, že (aj keď to tak možno nieje) máte naozaj mrňavé IQ????To, že ju nazvete nudným ešte viem ako tak pochopiť. Dobre, ľudia sú rozny a nikto nemôže zato, že vy si svoje nemožné názory hovoríte do sveta v článku! Ktorý však nieje o názore.Ale to , že ju pomenujete polorodinným, to je fakt Tráápnéé!!!B-]Ďalšia vec: pozrite sa na auto.cz! Aké sú tam články! A tu? Tu je jediný článok, ktorý je naozaj dlhý akurát tak o teste! Samozrejme nehorím, že auto.cz má každý článok tak dlhý ako vy na testoch. ;-)Len tým hovorím, že iba toto sú pomerne rozsiahle články. Samozrejme, nevadilo by ak by boli krátke! Ale načo toľko Blábol???????Čo takto napísať niečo k veci? A nie stále hovoriť váš názor na to, že dali do Hondy Civic Type-R diesel!!!!:-O3-[(teraz som sem dal smajlíkov, ktorý sa zhodujú s vaším názorom)V ostatnom s vami súhlasím!;-)Je naozaj pravda, že v Type-R nemá čo diesel hľadať. Tiež si ho neviem predstaviť v Golfe GTI. A myslím si, že je to niečo ako by malo diesel Ferrari. Len som chcel povedať, že píšte viac k veci. A prosím vás, nestrapňujte sa výrokmi: Octavia je polorodinné auto...8-s O to horšie, že ste novinár aut!
Neco z toho je opravdu smutna pravda. To ze RO nemusim je pravda, tojo. Jeho clanky jsou v podstate vzdy naklonene k jeho nazoru a to tak ze hodne. At si mysli co chce, do to nikdo kecat nesmi, ale nemel by takhle okate prezentovat svoje nazory na serveru kterej je zameren na auta vseobecne. Az to bude server pana RO tak opet zadny problem. Mozna by neskodilo psat pod jeho clanky neco ve smyslu, jako ze ''clanej vyjadruje nazor pouze pana RO a ne redakce autorevue.''
Myslím, že je to chyba tvého pohledu. Na AR nevyjde nic, co by se nelíbilo šéfredaktorovi. Pokud by se s tím článkem (názorem) neztotožnil, tak to nevyjde. Navíc na většinu témat máme v podstatě totožný názor a to je také důvod, proč pracujeme spolu. Když tedy někdo něco vydá, nemusí strčit druhý hlavu do písku, že se za to stydí.Navíc mám dotaz - kde bereš jistotu, že to vyjadřuje názor jen mne? Ano, je tam uvedeno mé jméno, jako autora, ale to neznamená, že se s tím článkem nemohou ztotožnit i kolegové.Server to sice není můj, ale vychází zde to, co chceme, aby vyšlo. Množné číslo vyjadřuje jak mne, tak i ty ostatní, kteří jsou za AR zodpovědni. AR je prostě dost názorové médium a nepíšu tak jen já. Nepřinášíme jen strohé faktické informace, ale velmi často do nich mícháme i osobní názory a subjektivní dojmy. To sice přináší problém v tom, že daný názor nemusí každému vyhovovat, ale nejsme alespoň čistě strohé informační médium, kterých je na českém internetu poměrně dost.Takže AR je takové a zřejmě takové zůstane ještě dlouho. Je tím dost specifické, má mnoho fanoušků i odpůrců a ten Ondrášík ty články bude psát pořád stejně. Tedy sem tam stroze informativně a sem tam (třeba většinově) s vlastní vsuvkou.A jak sám vidíš i v této diskusi. Jsou zde takoví, kterým to vadí a jsou zde takoví, kteří ten článek ocenili. AR je prostě zaměřeno na určitý typ čtenářů, ostatně jako každé médium. A co se týká odbornosti, nebo nějaké prestiže, pak v tom nevidím problém, protože tou se pořád ohání jen vybraní nespokojení čtenáři, kteří si z cizího dělají něco, co by chtěli mít. Máme určité věci, které nám může celá CZ auto internet scéna závidět a některé nemáme (skvělé testy vs. absence videa).
3 veci:To, že sa to páči šéfovi znamená, že je automaticky dobré????8-sChyba môjho pohľadu?:-OMôžem sa vás spýtať koľko máte rokov? Už videl veľa krát , že ste sa dohadovali s jedným MAGOROM, ktorý hovoril, že ste si úspech Scouta vymysleli. A čudujem sa , že to niekomu za to stojí...Nechcem vás uraziť. Len sa to pýtam.:-D
Pokud se to líbí šéfovi, tak to neznamená, že je to dobré, ale to, že máme na věc stejný názor. Otázkou také je říci "co je dobré" a to je kámen úrazu. Pro každého to bude něco jiného a každý má rád něco jiného. Chcete sterilní info - běžte na auto.cz, chcete vidět i pohled někoho jiného - běžte na autorevue.cz. Každý má volbu, aby si vybral jaké médium bude číst. Jsem na AR od roku 2001 a zažil jsem zde mnoho redaktorů, různých stylů apod. ale nikdy jsem si nedovolil někomu říci, že ničí toto médium, protože jsem jako čtenář měl vždy možnost jít jinam a najít si to, co se mi líbi.Takže pokud zde něco vyjde, nemusí to být pro každého dobré, ale pro redakci je ten článek dobrý.Každopádně pokud by byl styl mých článků pro AR na obtíž, věřte, že ti nahoře budou první, kteří to zarazí.
Pozrite, sa já auto.cz až tak neuznávam. Len so sa pýtal.;-)
Ja som nepovedal, že vyžadujem sterilné. Už som sakra povedal, že mi nevadí, že vyjadríte svoj názor!!!LEN DO TOHO!!!!!Už som povedal, že by som ho vyjadril aj já. Ale tak, aby z toho nebol 60ˇ% článku. A furt o tom istom. Bavime sa predsa o aute. Nie o nazore.;-)Takže žiadne sterilné názory!!!;-);-):-D
Čtené články bezpochyby máte, čemuž se ani nedivím. Spíše by mě zajímal věkový průměr Vašich čtenářů. Tipoval bych to na 15-21 let. Tedy lidé s nulovou kupní silou zde převládající reklamy.
Pokud budeme vycházet ze stejných dat jako konkurence, tedy ze standardních soc.-demografickych vyzkumu, ktere prubezne probihaji na vsech mediich, pak je to zcela jinak. Kazdopadne presne informace vam o tomto poskytne makretingove oddeleni CP.
V tuto chvíli bych se rád zastal autora. To, že do článku vnese své znalosti, zkušenosti a svůj názor myslím ničemu vůbec nevadí. Naopak zcela sterilní článek může napsat člověk, který tomu absolutně nerozumí a nemá svůj názor. Výsledkem je to, že se čtenář nedozvěděl nic víc než vám řekne prodejce na salonu nebo reklamní prospekt, což je případ zmíněného auto.cz. Testy na autorevue.cz a na autoweb.cz (kde je i navíc skvělé video) jsou jedny z nejlepších.
Pan sefreadktor,kedy uz konecne zabanujete tomu psychopatovi jeho aktualne IP? Prosim Vas o to,ako iste aj dalsich 99.9 % citatelov autorevue...
Ty máš neuveriteľné množštvo nickov!Prečo ma musíš kritizovať za každú cenu??Ja by som ta s pálkou...3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[FAKT!!!
OK,daj adresu,mozme sa stretnut
Môžem sa vás niečo spýtať:Autorevue.cz uznávam. A máte veci, ktoré som na auto.cz nevidel. Ale , čo vám môže auto.cz závidieť?Autorevue.cz uznávam. Ste naozaj aktuálny server. Nemyslím si, že máte na auto.cz, (PPRETOŽE: má zaujímavé videa, info, ktore som na autoreuve.cz nikdy nevidel-Týmto by som aj chcel dať taký dotaz-necchcete hovotiť o tom ako Porsche odmeňovalo zamestnancov???)Samozrejme, také Ferrari Dino nové som napr. na auto.cz nevidel. Teda aspoň nie pred 3 mesiacmi.Dobre! Nieje to síce len váš článok, ako hovoríte. Ale ste pod ním podpísaný a teda zaň zodpovedný. Takže čo má povedať? Redakcia, alebo Ondrášik???? A hlavne prečo tam teda nieje autor-Autorevue.cz ako je to napr. u toho BMW, ktoré ste testovali.Kľudne si môžete povedať názor. Ja si ho rád prečítam, pretože ak by som mal tu možnosť-písať články-tiež si ho napíšem. Ale nie za cenu toho, že o aute poviete ponekud, ehmmm, Málo!:-OInak niesom váš odporca. To v žiadnom prípade! Práveže naopak. A nikdy som doteraz nenapísal nejaký závažný príspevok ohľadom vás. Ako to robí už dlho väčšina diskutujúcich.;-)Nie preto, že by som mal pevné nervy. Ale vaše články sa mi zdajú úplne normálne. Ale niečo je aj na mňa veľa.Alebo snáď naozaj obhajujete názor-že Octavia je polorodinné auto????
Co nám může závidět?- obsahovou kvalitu testů. Zde si skromně dovolím říci, že na nás v ČR nikdo nemá (již výše jsme přiznal, že nám chybí video, ale to není o obsahu testu)- vlastní názory, kdy nepapouškujeme vždy to, co kdo vypustí (máme vlastní názor a nepotřebujeme se každému zalíbit)- diskuse pod testy. Nebojíme se konfrontace s čtenáři- věrnost čtenářů (garáž)- kolegu Jandu, Vašíčka, Babiče, Klama, Šikla, Duchoně a mnestačí?
Ale no tak???Už som ocenil auto.cz!!!Nepýtal som sa to ironicky. Len som to chcel vedieť. Tak nemusíte byť arogantný. Já som nebol v tomto ohľade!!!!;-)
Presne si to vystihol!!Ozajstný HRDINA!To som chcel napísať. A vlastne som to aj skrátene napísal. Pán Ondrášik venuje celé(!) dve tretiny(!!!) článku len samým blábolám!:-/Teda takým čo vyjadrujú jeho názor. POZOR!Nie jednu ale dve tretiny!:-(:-/Zaujímavé, že už na môj príspevok nereagoval!:-(Asi za to už naozaj hambí!:-O
S autorovými články problém nemám, jen opravdu nechápu jeho až fanatický odpor k dieselům.Poud bych měl (vedle $$$ ještě čas, prostor, ...) na to mít dvě slušná auta, tak si na hraní koupím silnej kompaktní benzíňák.Ale žiju ve městě, druhý auto není kam dát a ani neni čas si cíleně někam na okresky ject zařádit. Z tohoto důvodu lidi maj jen jedno auto. A i kdyby benzíňák byl 10x lepší, hrát si s ním člověk bude tak v 1% najetejch km, takže při výběru hrají roli jiné parametry - dnes hlavně ta spotřeba.A k tomu co vadí:Metrák na přední nápravě v jízdních vlastnostech opravdu vadí. Na druhou stranu když už automobilky trvaj na předohrabu, není od věci tu nápravu trochu zatížit :-D - zvlášt při výkonnějším motoru.Ale kritiku turbodíry nějak neberu. Mívával jsem nafťák dolující 136kW z objemu 1.9, čili díra asi byla veliká, jako celá Afrika, ale nijak mi to nevadilo (a ani z perspektivy benzínové V6 na ni nevzpomínám ve zlém). Člověk se se svým autem většinou sžije, ví jak reaguje a přizpůsobí se tomu. Když jsem při 70km/h z šestky podřadil na 3 s meziplynem a pak hned plyn zamáčk do podlahy, žádná registrovatelná prodleva se neděla, naopak dělo se poměrně zásadní zrychlení. Prostě mi přijde, že autor kritizuje vždy na základě okamžitého dojmu. A diesel má tu nevýhodu, že se na něj musí zvykat. Když jsem měl nafťáka poprvé (66kW TDI), trvalo mi dost dlouho, než jsem se s tím naučil jezdit a hlavně rozjíždět. A pak stačilo na pár dní mít třeba náhradní auto s benzínem (na který jsem si zvykl okamžitě) a pak jsem v TDI zase měl problémy. Čili podle mne na TDI si člověk musí opravdu dlouho zvykat a pokud si do toho sedne jen na test, musí bejt zhrozenej. Ale pokud si na to někdo zvykne, je to docela dobrý. Na benzín si zvykat není potřeba, je prostě takovej přirozenější. Ale pro lidi, kteří jezdí jen tím svým dieselem, to už problém není.
Ja už som to nazval-ONDRÁŠIKOVYNY!:-D:-D:-D
Já s0m zaSe chcel ísť písať, že ako začal s naFtou, že už nepatrý len traktorum!A ty tu splietaš Somároviny)!!!!!!!
jediny kto tu splieta si ty kamo ;-)
Autor naftové auto vlastní, takže zkušenosti pramení z dlouhodobé praxe. Jednoduše jsem doposud nezažil žádný naftový motor, který by byl v ovladatelnosti tak dobrý, jako benzínový bez přeplňování. Obdobné problémy jako TD mají i Turbo benzíny, i když zde to není většinou tak citelné.
No asi jsem divnej, ale me TDI docela vyhovovalo. Asi to budu muset zkusit znovu - treba si na lepsi clovek rychle zvyka a na to spatne zapomina. Nicmene i kdyz jsem z TDI onehda na chvilku presedl do dokonale velkoobjemoveho atmosferickeho zazraku 6.0 W12, tak mi ani tehdy navrat do TDI neprisel nejak dramaticky tragickej. Proste to asi vidim jinak, treba vsichni nejsme stejni. Fakt myslim, ze bych radeji BMW 535d, nez 530i :-D (a navic s X-kem)
Já tomu prostě na chuť nepřišel a asi nikdy nepřijdu. Vadí mi např. skutečnost, že u naftového motoru je doslova tragédie, pokud člověk chce cokoli, než se roztočí turbo. Říká se, že benzínový motor netáhne dole, to je sice pravda, ale má chuť se vyhrabat i když to člověk zkusí někde od 1500 ot. Nafta? Ta se začně jakoby dusit, vibrovat, dunět a s chrapotem se po půl hodině dostane tam, kde začne účinkovat turbo a konečně se něco děje. Takže jak člověk jede po dálnici někde na 1500 ot. a chce zrychlit, má prostě smůlu, protože žádná pružnost neexistuje. (bavím se o dizlech do 4válců).To už nehovořím o tom, jak je diskomfortní to neustále řazení např. ve městě. Než člověk najede z vedlejší na hlavní, musí třikrát řadit, protože ty převody jsou extrémně krátké. Většinou je třeba řadit alespoň jednou při předjíždění na okresce, protože ta benzínová trojka, co se umí pořádně rozjet tu chybí.A takto bych mohl pokračovat dál. To, že si člověk na turbodíru zvykne je částečně fakt, ale blbé je, když člověk jede za autem, má podřazeno a čeká, až se uvolní pruh, aby mohl předjet, jakmile chce vyrazit v okamžiku, kdy půl sekundy dopředu nepřišlápl pedál, tak čeká a čeká...
Chtel bych videt,ktery idiot jezdi na vyssi kvalty na 1500ot??Jestli vy,tak se omlouvam ale jste prase.Ten motor by vam nejradsi nafackoval.A je jedno jestli diesel nebo benzin.Samozrejme neberu busy,nakladaky atd...
Jel jste někdy s automatem? Tam byste viděl, jak motor točí. Nevidím jediný problém v tom jet s jakýmkoli motorem na 1500 otáček, pokud nejde do horlivého záběru. Rovinky, mírné "zkopce" apod.
Vy jste to psal tak ze chcete z 1500ot maximalne zrychlovat!Coz je hovadina nemyslite?Pokud jde o udrzovani rychlosti nebo mirne zrychlovani tak ano,ale takhle jste to nepsal.B-]
Přesně tak, Dave nejen že se nevyzná v autech, ale ani v zoologii, když takového řidiče hned považuje za prase. Můj automat tam strká i nejvyšší kvalty okamžitě, jakmile to jde a po městě víceméně jinak než v rozmezí 1500-1800 nejedu.
No tak to stačí prostě nepřipustit situaci, kdy se turbo netočí. Každý motor má nějaké minimální otáčky. Tak holt u TDI si stačí říct, že minimálními otáčkami nejsou ty volnoběžné, ale třeba 1800ot/min. A pod ně to nepuštět.Navíc atmosferickej víceventilovej benzín zase rozumně táhne jen ve vyšších otáčkách. Prostě u TDI se nárůst výkonu koná ve 2500 a u 16v benzínu třeba v 5000ot.Mimochodem - nepamatuju se, že bych kdy po dálnici točil jen 1500ot :-D a pak musel čekat na turbo. Při 130ti to myslím točilo víc a pak to i na šestku dál hezky akcelerovalo.Řazení po městě diskomfortní je. Ale spíše u slabých kusů. S TDI 66kW jsem řadil určitě častěji, než s TDI 110kW chiplým na 136kW (a ta Honda, o které se tu vlastně bavíme, má blíž k tomu druhému, navíc při větším objemu, čili asi vyšší pružnosti a menší "přeturbovanosti"). Na druhou stranu mimo město člověk s TDI prakticky řazení nezná - obec neobec, furt na nejvyšší kvalt - spolujezdci se me ptali, jestli nemam automat, protoze me za celou jizdu nevideli sahnout na klacek. A převody extrémně krátké (kromě jedničky) zas být nemohly, protože pak by to nejelo (při původním nechipovaném výkonu) papírově 215kmh. A to tam furt byla rezerva (daleko do červeného), neb chip maximálce určitě ještě pomohl - krátké převody měly verze 4x4 (Leon TDI 110kW 4x4), tam při původní maximálce člověk už u omezovače byl, čili chip neměl šanci maximálku zvednout.Turbodíra tedy možná vadí, ale řekl bych, že zdržuje méně, než čekání na kickdown u tiptronicu :-))
Lépe to snad napsat nešlo, testuju teď Civica sedana 1.6 benzín pochopitelně a tak kultivovaný chod nemůže prostě v životě žádný diesel nabídnout. Já když sednu do nafty tak nevím zda se něco v motoru přihodilo, jestli se rozskočí za chvíli nebo co bude. Honda je super, podvozek bez chyby. Co mě ale vadí při přechodu z VW tak jsou páčky stěračů, zapínaní světel, mlhovek a zkrátka drobné ovládací změny. Nevím jak je to u ostatních modelů, ale dost často nevím jestli mám rozsvícené světla nebo ne ( auto stmívání podsvícení budíků pro mne výhoda není ). Ale to nejsou závady, spíš opravdový nezvyk na japonce :-)A negativa? Z pohledu dnešní doby žádná nejsou. Koho by zajímal metrák váhy navíc nad přední nápravou, turboefekt, kouřová clona za autem a nulová zvuková kulisa při jízdě.Pokud toto všechno nevadí tak pak doporučuju ZETOR - tam máte požitek z jízdy maximální a že by motor nebyl slyšet o tom nemůže být ani řeč :-D :-DTak vzhůru k pumpě pro bionaftu ať si trysky užijou :-)Smrkac
hele smrkáči a myslíš že tvoje kultivovaný vojetiny někoho zajímají??
protože je s ním nejvíce zábavy. Suchaři nechť se jdou bavit někam jinam :-D
milujem Ondrasikov styl, to snad ani lepsie napisat neslo.
Máš pravdu, že to horšie ani nešlo...!!!!!!!!!§:-/
Konečně dostane Fabia RS konkurenta :))))))
Tento článek je pouze provokace p. Óndrášíká...
Nesmíš Autocaru všechno věřit. ;-) Mimochodem, už jsi někdy viděl hondí i-CTDi čoudit? B-]
Ano, viděl.
Docela by mne zajímal zdroj.....
Vymrdej.
!!!
???
3-[
Hm,to o tretej pustaju na psychiatrii pacientov na internet?
A ty jsi Honda-fan nebo TDIčkař? :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.