Honda Civic Type R brzy dostane vylepšení od společnosti Mugen

Honda Civic Type R brzy dostane vylepšení od společnosti Mugen

Honda Civic Type R coby nejrychlejší předokolka na Nürburgringu se zdá být automobilem, který mnoho dalších vylepšení nepotřebuje, ale lidé od společnosti Mugen jsou opačného názoru. Po internetu už koluje první ochutnávka toho, jak bude vylepšený Civic Type R vypadat. Na technické podrobnosti si ale musíme zatím ještě počkat.

Honda Civic Type R: Na českém trhu od září s cenou 859 900 Kč

Honda Civic Type R: Na českém trhu od září s cenou 859 900 Kč

Civic Type R dostal sadu prvků pro lepší aerodynamiku, které byly údajně vyvíjeny v aerodynamickém tunelu, takže by měly být opravdu funkční. Kromě pořádného spoileru vzadu jde také o spoiler pod předním nárazníkem nebo prvky na předních blatnících. Technické změny se ještě stále vyvíjí, podrobnosti o všech dostupných úpravách bychom se měli dozvědět nejpozději na přelomu roku.

Honda Civic Type R: 310 koní, 400 Nm, 5,7 s na sto a 270 km/h

Honda Civic Type R: 310 koní, 400 Nm, 5,7 s na sto a 270 km/h

Pro připomenutí dodáme, že už sériová verze dává řidiči k dispozici výkon 228 kW (310 k) a vrchol točivého momentu 400 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h proběhne za 5,7 s a maximální rychlost, která je daná omezovačem, dosahuje na 270 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků