Honda Civic Type R brzy dostane vylepšení od společnosti Mugen

Honda Civic Type R brzy dostane vylepšení od společnosti Mugen

Honda Civic Type R coby nejrychlejší předokolka na Nürburgringu se zdá být automobilem, který mnoho dalších vylepšení nepotřebuje, ale lidé od společnosti Mugen jsou opačného názoru. Po internetu už koluje první ochutnávka toho, jak bude vylepšený Civic Type R vypadat. Na technické podrobnosti si ale musíme zatím ještě počkat.

Honda Civic Type R: Na českém trhu od září s cenou 859 900 Kč

Honda Civic Type R: Na českém trhu od září s cenou 859 900 Kč

Civic Type R dostal sadu prvků pro lepší aerodynamiku, které byly údajně vyvíjeny v aerodynamickém tunelu, takže by měly být opravdu funkční. Kromě pořádného spoileru vzadu jde také o spoiler pod předním nárazníkem nebo prvky na předních blatnících. Technické změny se ještě stále vyvíjí, podrobnosti o všech dostupných úpravách bychom se měli dozvědět nejpozději na přelomu roku.

Honda Civic Type R: 310 koní, 400 Nm, 5,7 s na sto a 270 km/h

Honda Civic Type R: 310 koní, 400 Nm, 5,7 s na sto a 270 km/h

Pro připomenutí dodáme, že už sériová verze dává řidiči k dispozici výkon 228 kW (310 k) a vrchol točivého momentu 400 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h proběhne za 5,7 s a maximální rychlost, která je daná omezovačem, dosahuje na 270 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků