Královna okresních silnic dostala tužší tlumiče a lepší brzdy. Získá svůj rekord zpět?

Ne, že by to bylo vidět, ale nejrychlejšímu Civicu jsou už tři roky.

Současná Honda Civic Type R platí za jednu z nejlepších předokolek současnosti a spoustě nadšenců do japonských aut nedá spát. Není tak divu, že na ni Honda patřičně myslí. Vedle lehkého omlazení standardních modelů se tak pohled vývojářů upřel i na tuto třešničku na dortu.

Jmenuje se Vandal One, má 340 koní a jde po krku okruhovým hračkám

Jmenuje se Vandal One, má 340 koní a jde po krku okruhovým hračkám

Novinkou je třeba plastová hokejka, která opticky zostřuje přední část masky. Nasávací otvor mezi předními světlomety je nyní větší, aby mohl přivést více čerstvého vzduchu k přeplňovanému dvoulitrovému motoru VTEC. Ten zůstal beze změn a stále produkuje 320 koní.

Honda navrch přidává další barvu karoserie Boost Blue, která je o něco světlejší než současně nabízená Sporty Blue Metallic. Po mechanické stránce se také dost změnilo. Type R má lepší brzdy, které mají snížit opotřebovávání brzdových destiček a zvýšit účinnost při brzdění ve vyšších rychlostech.

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Zadní náprava dostala tužší tlumiče a přední náprava prošla lehkým přepracováním pro ještě přímočařejší řízení. Obyčejná jízda má nyní být pohodlnější, čímž Honda odpovídá na negativní ohlasy ohledně slabého komfortu při cestovních rychlostech. Příjemnější má být i volant nově potažený Alcantarou a kratší dráhy řazení šestistupňové převodovky.

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Inovace ostré Hondy Civic vybízí k další jízdě na Nürburgringu. Předchozí verze zde totiž držela rekord předokolek, ovšem jen do té doby než ji ze trůnu sesadil Renault Mégane RS Trophy-R.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků