Královna okresních silnic dostala tužší tlumiče a lepší brzdy. Získá svůj rekord zpět?

Ne, že by to bylo vidět, ale nejrychlejšímu Civicu jsou už tři roky.

Současná Honda Civic Type R platí za jednu z nejlepších předokolek současnosti a spoustě nadšenců do japonských aut nedá spát. Není tak divu, že na ni Honda patřičně myslí. Vedle lehkého omlazení standardních modelů se tak pohled vývojářů upřel i na tuto třešničku na dortu.

Jmenuje se Vandal One, má 340 koní a jde po krku okruhovým hračkám

Jmenuje se Vandal One, má 340 koní a jde po krku okruhovým hračkám

Novinkou je třeba plastová hokejka, která opticky zostřuje přední část masky. Nasávací otvor mezi předními světlomety je nyní větší, aby mohl přivést více čerstvého vzduchu k přeplňovanému dvoulitrovému motoru VTEC. Ten zůstal beze změn a stále produkuje 320 koní.

Honda navrch přidává další barvu karoserie Boost Blue, která je o něco světlejší než současně nabízená Sporty Blue Metallic. Po mechanické stránce se také dost změnilo. Type R má lepší brzdy, které mají snížit opotřebovávání brzdových destiček a zvýšit účinnost při brzdění ve vyšších rychlostech.

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Zadní náprava dostala tužší tlumiče a přední náprava prošla lehkým přepracováním pro ještě přímočařejší řízení. Obyčejná jízda má nyní být pohodlnější, čímž Honda odpovídá na negativní ohlasy ohledně slabého komfortu při cestovních rychlostech. Příjemnější má být i volant nově potažený Alcantarou a kratší dráhy řazení šestistupňové převodovky.

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Inovace ostré Hondy Civic vybízí k další jízdě na Nürburgringu. Předchozí verze zde totiž držela rekord předokolek, ovšem jen do té doby než ji ze trůnu sesadil Renault Mégane RS Trophy-R.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 90. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 2. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 3. a středu 4. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 5. do neděle 15. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
Přehled očekávaných novinek

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků