Honda Civic Tourer vypadá jako koncept a má větší kufr než Octavia

36 komentářů

Manik
15. listopadu • 13:25

Koncept dobrý, doufám že 1.6 81kw bude dostatečná motoráž, doporučují ho i autobazary..
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/honda-civic/ar... ...

Andreas
21. listopadu • 12:06

musím říct že je to dobrá recenze ;-)

červa
15. srpna • 1:25

honda civic tourer vypadá jako pohřebák :D

civic 8g
5. září • 20:10

Tak ja nevim,civica mam 3 roky,odvezl jsem vzadu spoustu lidi,ale nikdo si na nedostatek mista nestezoval.
Kdyz jsem vezl byvalou sefku v podnapilem (ona) stavu z vecirku, tak rikala Tady je tolik mista...
Ale mozna to myslela jinak a ja ji spatne pochopil :-D
Ani me to nemrzi,nebyla nejmladsi.

james
12. srpna • 21:10

kludne nech to ma velky kufor ale uz z pohladu je jasne za aku dan, vzadu sediet s vyhladom ako z ponorky z tych oknach a to som este zvedavy ako to bude s miestom na sedenie a priestorom nad hlavou, ale to realita ukaze. argument, ktory tu dal jeden HONDApositive ze ved vzadu vozi iba deti tak to je super, hlavne ze uz pri okte 1 padali poznamky ze sediet vzadu je pre dospeleho sediet utrpenie kvoli priestoru usposobene hlavne kufru, a tu je to zrazu OK. ako vzdy japoncofili ma neprekvapuju oni by aj servirovane hovno dokazali ospevovat staci aby bolo pod znackou japonca

v.sp
13. srpna • 14:40

Oktávka I má mín místa než Civic. Ten sice není zrovna nadprůměrný, ale pořád je ještě v pohodě (do 1.80m zcela bez problému, a pak stejně spíš vadí místo na hlavu - což Tourer prý zlepší).
Výhled je v pohodě, až do C sloupek je to auto stejné s hatchbackem.

Mirek
13. srpna • 19:33

To rozhodně ne. V Octavii I jsem cestoval na zadních sedadlech do Německa a nedovedu si představit stejnou cestu v Civicu. Již jen poloha pro sezení je lepší a mít chodidla strčené v podstatě pod sebe, to se dlouho vydržet nedá. Když jsem si na místě řidiče udělal dobrou polohu, tak vzadu chodidla nešly vůbec vsunout pod sedačku řidiče.

dave_007
12. srpna • 15:32

Podle meho nazoru je krajne nezodpovedne zverejnovat informaci, ze nejake auto ma vetsi kufr nez Octavia!Zavani to sirenim poplasne zpravy (a je zhola jedno, zda je to pravda, ci nikoliv)! Uvedomte si, ze jste v Cechach a hrozi zde nebezpeci hromadnych sebevrazd clenu skodovacke sekty. Je prece nad Slunce jasnejsi, ze mnohym z nich se s takovou novinkou zhrouti svet.

rousini
12. srpna • 9:32

Kdyby to bylo indické auto, tak si z toho děláte všichni p*del. Ale je to Honda, tak vám visí slina. Vždyť ty blatníky vypadají jako by tomu bouchly gumy. Ten ponton karoserie... taky takové divné.
Uznávám uniformu koncernu, ale tohle je mimo pohledů přesně z profilu tak trochu chlívek. A pokud chtěli udělat mega kufr a mají na na malém půdorysu metr hlubokou rokli, tak to nazdar praktičnosti něco v tom hledat.

Stefan
12. srpna • 8:30

Samozrejme,keby som bol kočovný cigán s takým kufrom,lenže ked si kupim niečo tak mi to aj vacsinou zadarmo donesú! dovezu!je to nový dizajn,nie ako derivát VW octavia s tými istými šedými tvarmi- také šedé-všedné NIČ!B-]

pd
11. srpna • 21:57

vám se to fakt líbí? fakt by jste za tohle dali svoje, opakuji, svoje peníze? joo, jasně, dali, cenu neznáte, ale tahle intrergalaktická loď je pro vás jasná volba.

Atomas
12. srpna • 8:36

Civica bych si nekoupil. Ale jsem rád, že se najdou tací, kteří ano. Mám rád rozmanitost a auta, u kterých je design k zamyšlení. Nedávno jsem stál v koloně na Nuseláku a kolem mne stál samý koncern a to bylo něco tak nepředstavitelně nudné, vepředu Octa, Fabia, vedle Golf ani nevím jaké generace, vzadu škodovka, taky nějaké audi (LED světla, singleframe - ani nevím co to bylo, vše je zaměnitelné) - prostě hrozná uniformita...

homer
13. srpna • 2:32

zeptej se svýho dealera na nějakej hustější matroš a pak uvidíš tvary jako nikdy...

leon
12. srpna • 7:05

nebojte,....myslím, že je více lidí, co se jim tento desing nelíbí, mimochodem ten přední nárazník , to je šílenost !!!!!, ale ona stejně základní cena bude úplně jinde než zbožných 349 tis.

Mino
12. srpna • 9:18

Základní cena bude nejspíše tak 440-450 tisíc, neboť základním motorem je 104kW benzin (mít to tu čtrnáctistovku, asi by se to dostalo někam ke 370-380 tisícům).

mirek
11. srpna • 14:44

Jsem naprosto spokojeným majitelem Hondy Jazz 2012. Kupoval jsem právě pro variabilitu sedadel a naprosto rovné plochy po sklopení sedadel, protože sice o víkendech vozím objemné sportovní vybavení, ale chtěl jsem malé auto do města na každý den.
Příjemné překvapení pak bylo navíc za výborné sezení za volantem, a ovládání na přístrojové desce a kvalitou výroby. Trochu slabší tlumiče náprav.
Když jsem viděl první fotky konceptu Civic Tourer a teď, když se ukázal interiér a zcela rovný kufr po sklopení sedadel, jsem jedním z budoucích potenciálních kupců.
Mám sice výhrady k podobě přístrojové desky, která mi připadá zbytečně komplikovaná, mám i výhrady k boulím na blatnících ale celkový tvar karoserie je pro můj osobní vkus nádherný a krásně dynamický.
Navíc jsem velmi kritický k současné podobě Octavia III, protože tak fádní, nevýrazný a až nemoderní design si Škodovka po svých výrazných úspěších a po výrazném rozvoji absolutně nezasloužila a byl to od VW podpásový úder, takto na škodovce šetřit...

Mirek
11. srpna • 18:13

Nazdar jmenovče. Pokud jsi četl, co jsem napsal kousek výše, tak ti k tomu můžu ještě dodat, že po projetí byla manželka jednoznačně pro koupi, ale po přesednutí na zadní sedadla byla jednoznačně proti. Toto se vztahuje samozřejmě na krátkou verzi.

aeon
11. srpna • 14:00

ale ved je to hnusneeee 3-[

.
11. srpna • 11:17

škoda, že honda nenasadí do tohoto modelu pro eu trh i svůj 2.2 nafťák. tím si myslím, že je konkurence mezi octávkou a civicem částečně vyřešená. k tomu ještě rozhodne cena a výbava. pro kufrology nějakých 20l nehraje už podstatný rozdíl. výhodou pro hondu (narozdíl od nabídky motorů pro octavii) mohou být adaptivní tlumiče (záleží ovšem na tom, jak to technici naladili, jde přeci jen o jednu nápravu) a samozřejmě i dosavadní menší zájem zlodějů (což se ale může třeba změnit). takže cena, motor, jízdní vlastnosti.... podle fotek se verdikt nedá určit

fogel
11. srpna • 12:04

Verdikt je jasný.Honda i přes své,co se týká pravděpodobně lepší variability zavazadelníku a u kombi dosti důležitých adaptivních tlumičů nebude v Česku prodávanější než octavia.

Jozef Kostelansky
11. srpna • 11:05

Wow! Praktické XXL Ufo pre IT-ho :-D .
Myslím, že nastala doba maxikufrová. Prvá s touto filozofiou začala škodovka a dlho sa nič nedialo. Ale teraz každé nové auto od nižšej strednej triedy vyššie musí mať okolo 600 litrov - viď Jetta kombi, Leon kombi, Civic kombi.
Inak by ma veľmi zaujímalo, na čom dizajnéri a ich šéfovia od Hondy fičia. Nájsť u Hondy auto s normálnymi tvarmi je prakticky nemožné.

Kpt. Silver
11. srpna • 10:35

Myslim ze vzhladom na kufor Hondy v sidle Skodovky vztycili ciernu zastavu. Ako posledna vyhoda ostava uz len skrabka. Poznamka - jazdim Octaviu a je to dobre auto. Chcel som otestovat Hondu - tak vychvalenu 1,6 diesel lebo uvazujem o novom aute, bol som nemilo prekvapeny ze som sa nevosiel za volant tak, aby som sedel OK. Mam 193cm a hlavu som mal pod strechou, sedadlo neslo dost dolu, nemal som z auta normal vyhlad - velke sklamanie.

michalH
11. srpna • 11:16

Jo, jo, to u Hondy nevyřešili... Kvůli nádrži pod předními sedáky jsou sedáky ukotvené hodně vysoko... Taky mi to nevyhovovalo... Nemám tu výšku, takže spíše pocitově než že by vysloveně překáželo...

Mirek
11. srpna • 13:00

Možná jednou budeš mít problémy se zády a najednou zjistíš, že není vůbec špatné nesedět hodně nízko, či dokonce v poloze ležmo, jak docela často vídám. Nemám naštěstí problémy s výškou, mám těsně pod 180 cm, a tudíž jsem v Civicu neměl problémy s hlavou ve střeše a našel jsem si bezproblémově polohu za volantem. Pocit z jízdy jsem měl hodně dobrý. Problémy nastaly až při sednutí si na zadní sedadla. Tam jsem se cítil stísněně, hlavu jsem měl u stropu, chodidla nebylo kam dát, není místo pod předními sedadly, pociťoval jsem krátké sedáky a místo tam bylo opravdu jen pro dva. Nejsou to místa pro delší jízdu. Pokud zadní místa zůstanou v tomto provedení beze změny, tak tomu nepředpokládám moc velké prodeje. Navíc nechápu, proč se všichni honí za obrovským kufrem, když jej prakticky nejsou schopni nikdy využít. Samozřejmě bude také záležet na ceně a místní představě, že kdo nemá Octavii, tak je nula.

pepavasa
25. srpna • 18:11

Já mám 8g Civica Hybrid a jezdím v pohodě se čtyřmi lidmi na palubě, z toho vzadu sedí chlapi 196 a 186 cm.

v.sp
11. srpna • 22:06

No, já teda v autě mnohem často vozím děti (které se do Civica i s autosedačkami bohatě vejdou) nebo spousty krámů - ale snad ještě nikdy 4 dospělé. Takže za mě je krátký Civic ideální - za tu variabilitu a velký kufr (na hatchback) tyhle nevýhody rád dám.
U kombíku to vidím podobně,. někdo na ty krámy pro děti potřebuje velký kufr.Čímž nijak nerozporuju, že kdo chce vozit vzadu dospělé, má si poříit jiné auto.

Mirek
12. srpna • 13:58

Problém je, že děti rostou. Můj syn má v patnácti stejnou výšku jako já.

Kpt. Silver
11. srpna • 11:46

Ten isty problem som mal Kia Ceed kombi, ktoru som bol skusit - ma to dost prekvapilo. Sefdizajner europan skoro vsade a do auta si Janosik nesadne?

Milan
11. srpna • 9:40

Tak sakra že bych dal přednost před Oktávkou!!!
Octavia se mi nelíbila nikdy a názor jen tak nezměním...a navíc (a klidně mě za to ukamenujte) nejvíc idiotů a bezohledných magorů potkávám bohužel právě v tuctových Oktávkách ´´ f dýzlu voe´´....
Takže pro mě, pokud bych potřeboval kombi, by Civic byl samozřejmě jasná volba!!
Honda se odvázala a je to nádhera!!

Saj
13. srpna • 8:03

Jako by octavie (jakkoliv je podle názoru soploijdů tuctová) mohla z člověka udělat magora. Vzpamatuj se

peter
14. srpna • 12:38

V mnohych pripadoch so silou motora rastie i arogancia. A prave tym, ze tu jazdi vela Oct. sa sa toto auto spaja s aroganciou az hlupostou. Inak i ja mam v poslednom.obdobi pocit, ze magory presadli z Golf IV do Oct.II

puk123
12. srpna • 7:50

Nemusí se ti Octa líbit, ale idiota a magora z tebe žádné auto neudělá.

Martin Motyčka
11. srpna • 20:42

tak jasně... protože tuctových oktávek f dýzlu je oblíbený firemní auto... A není lepší auto na prasení, než to firemní..Ale jinak souhlas, já bych si asi spíš vybral mazdu 6, ale tenhle kombík je taky krásnej.. úplně něco jinýho než koncernový auta ( i když mi jeden "lidovej vůz" stojí před barákem a nemám důvod si zatím stěžovat)

ACE
11. srpna • 9:19

Pokud bude cena srovnatelná s O tak je Honda jasná volba. (Kdybych ten kufr potřeboval)

Atreus
11. srpna • 19:05

Otázka je, jakou metodou je ten kufr změřen, přes šestset litrů má i Peugeot dle výrobce, jenže to je spočítaný způsobem, jako by jsi ten kufr zaplnil vodou, standardní metodou má náhle nějakých 530 :)

puk123
12. srpna • 8:31

Nejde jen o metodu, ale taky, jak jsou ty litry nahnány. Tady mám obavy, že je velký objem díky hódně vysoko umístěnému vrchnímu platu. Zadní okna jsou tak jen úzké štěrbiny. Mám proto obavy o výhled vzad. I tak ale bude kufr velmi slušný. Pokud někdo potřebuje hlavně plochu, musí obejít autosalóny s metrem nebo se svou psí smečkou.

Doporučujeme

Články odjinud