Honda Civic Tourer stojí v ČR skoro půl milionu, chybí jí levný motor

Honda Civic Tourer stojí v ČR skoro půl milionu, chybí jí levný motor

Honda zveřejnila, kolik bude od českých zákazníků žádat za nový Civic Tourer. Kombi s rekordním zavazadlovým prostorem vyjde nejméně na 487 900 Kč. Za tuto cenu zájemci získají zážehový motor 1.8i-VTEC a výbavu Comfort, která obsahuje mj. rádio, automatickou klimatizaci a tempomat.

Teoreticky je základním stupněm výbavy Civic Tourer „S“, který ale dovozce nabízí výhradně s dieselem 1.6 i-DTEC. Proto stojí 502 900 Kč, přičemž nemá ve výbavě klimatizaci.

Honda Civic Tourer vypadá jako koncept a má větší kufr než Octavia

Honda Civic Tourer vypadá jako koncept a má větší kufr než Octavia

Adaptivní zadní tlumiče, o kterých Honda hovoří jako o prvních na světě, najdete až ve stupních Lifestyle a Executive. V prvním z nich dostanete také parkovací senzory na obou koncích a vyhřívaná sedadla, Executive má i výbojkové světlomety, bezklíčové odemykání a kožená sedadla.

Nejdražší ceníkovou verzí nové Hondy Civic Tourer je 1.6 i-DTEC Executive za 654 900 Kč. Je tak o devadesát tisíc dražší než (pravda, slabší a hůře vybavená) Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77 kW Elegance.

Větším problémem je ale opticky vysoká základní cena. Honda totiž nemá v nabídce žádný levný motor, který by jí umožnil napsat si na billboardy magicky nízkou částku „již od...“.  Čtrnáctistovku z hatchbacku, která by tento účel splnila, japonská automobilka ve větším kombíku s vyšší nosností nenabízí.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 67 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků