To auto je v reálu srovnatelné s fábií kombi. Pokud odečtete 117 litrů místo rezervy a snížíte výšku pod platem na výšku pod platem ve fábii, tak jste na tom s kufrem stejně jako ve fábii. To auto je malé.
:-D:-D:-D:-D ty jsi prostě borec
Nebo blbec? :-P
Takže bych to zkonkrétnil. Tento neforemný japončík má objem kufru po odečtení prostoru rezervy 624-117=507 litrů. Fabia kombi má objem kufru 505 litrů. Čili stejně. Vzhledem k tomu, že objem u japončíka je navíc zkreslen nadprůměrnou výškou pod platem, bude kufr v reálu menší než u fabie.
Chlapci, hlavně si nic nenamlouvat a nepodléhat autosugesci.
Paráda. Kombi jako fík. Japonci umí. Devátej Civic je povedený a zábavný auto a i když jsou dneska moderní oturbené motory, tak atmosférická 1,8 se nemá vůbec za co stydět - prostě skvělý.
Drak: Zábavný auto? Myslíš s tou dýchavičnou atmosférickou 1.8? Nebo snad s dehtovou 1.6? :-D No, každý máme jiný představy o zábavnosti. Jinak k autu samotnému, pro mě designově naprosto nestravitelný. Motorová "paleta" nekonkurenceschopná, jeden základní benzín a nafta je prostě nonsens, a cenová hitparáda se taky nekoná. Za 467t. je k mání třeba Leon ST ve výbavě Style s 1.4 TSI 103kW/250Nm, který bude dynamikou o level jinde. A to se vůbec nebavíme o tom, že Honda nemá co nabídnout v klíčové cenové hladině +/- 350t. a o sportovnější variantě s řekněme 200 kobylama (Renault Megane GT220) si taky můžeme nechat jenom zdát.
S dizajnom suhlasim, je to uplny des bes, vcera som to videl nazivo a radsej som sa otocil inam aby som nevidel svoj obed este raz. Ale napisat na jednaosmicku ze je dychavicna znaci ze pan ma problem s tou vecou tam dolu napravo a tym pedalo tam dolu nalavo. Stavim sa ze hondacky benzinak este nazivo nevidel.
Antiautomat: Žádný problém s pravačkou ani levačkou nemám, ba naopak. S 8G Civicem 1.8 jsem měl tu čest a proto vím, co píšu. Žádná dynamická hitparáda se nekoná. Kdysi to byl dokonce kandidát do mé garáže, ale právě po zkušenostech jsem to zavrhl. Jó CTR to byla jiná liga.
Problém s hlavou ale asi máte, motory od Hondy se musí točit dost vysoko aby to jelo. Do nějakých 4000ot. jsou prostě ty motory letargické a vhodné na klidné cestování, kdy má auto výkonu dost, ale motor je tichý a enormně to s autem nehází. Až nad tuhle hranici ten motor začíná táhnout až do omezovače, jenže to by jste to musel zkusit a k tomu evidentně nedošlo
Dyt jo mam accorda 3.0 v6 pak mam civica 1,5 oba vtec a mel jsem i prelude 2.0 kdyz chci predjizdet ppodrazim o dva stupne a jede.
Rover623: No ty kráso, já se picnu :-D:-D:-D:-D Dneska fakt všici perlíte. Jasně, já si půjdu vyzkoušet atmo 1.8 i-VTEC od Hondy, abych ho točil do 4000 ot./min. místo toho, abych vyzkoušel všemi opěvovaný systém VTEC. Kurňa lidi myslete, než něco napíšete! Samozřejmě, že jsem byl zvědavý na to, jak to pracuje a jak se to za jízdy projevuje. Samozřejmě, že jsem ho točil do omezovače, což mimochodem dělám u kteréhokoliv jiného benzínového auta. Ale ten motor mě jednoduše nijak nepřesvědčil, tečka.P.S.: Jinak já opravdu nemám náladu denně při cestě do práce točit motor do omezovače, aby to aspoň trochu jelo. Když už atmosféru, tak od 6 válců nahoru, zbytek je pro mě, až na pár výjimek, prostě mrtvola. Asi mám holt posazený nároky na motor někde jinde než většina.
Ještě jsem zapoměl nová honda NSX nebo li acura.
tak 1.8 je dýchavičná a rozplíváš se na 1.4 tsi. Ta 1.8 má ty samý koně a spotřeba průměr 7.5 a když na to šlápneš tak přes deset nepolezeš ale ta 1.4 tsi klidně i 14. Fakt bomba že. a diesel jezdíš a leješ. Koncern jezdíš a občas zavoláš do servisu kvůli motoru. A že honda nemá co nabídnout. co třeba nová hodna accrod coupe 3.5 atmosféra 310 koní. Tady si někdo nevidí do huby.
jirka: Já se někde rozplývám nad 1.4TSI? Kde? To byl pouhý příklad, tam žádný emoce nebyly, neboj ;-) A spotřeba? Co s ní? Já chci především, aby to auto jelo a to, že si za to něco řekne, to je snad nad fyzikální slunce jasný. A ohledně té nabídky, bavíme se v kontextu Civica a nižší střední třídy, tak co sem motáš atmo 3.5, NSX a Acuru?
motám sem acoorda protože ty tam motáš seat leon to není sportovní auto to je rychej rodinej vůz. sportovní e nsx atd. Když přišla první nsx tak to natřela i ferrari hihi. A civic po každý přišel s erkem co má 200 ps atmo. a ne jako wrs škoda dvoulitr s trubem 200 ps ted po novu 220 a chystá se civic benzín 1.6 s turbem 280 k. Nazdar.
jirka: Jirko, ty se do toho zamotáváš čím dál tím víc. Já do toho "motám" Leona ST, páč je to přímý konkurent Civica kombi a o "sportovním autě" nepadlo v této souvislosti ani slovo. Kam na ty hlody chodíš? Zkus nejprve chápat psaný text a až potom piš. Mimochodem, když už jsme u toho Leona, tak co může Honda nabídnout jako alternativu k Leonu 1.2TSI za +/- 350t.? Nic! A k Leonu 1.8TSI? Zase nic! Nebo třeba k Focusu, Meganu, Astře, 308, atd. v klíčové ceně do 400t.? Nic! Nic, nic, nic. Prostě průser. A ano, už i Honda chystá foukaný malorážky, kupodivu. On jim sice v tomto směru ujel rychlík, ale aspoň něco.
Rychlik jim v tom neujel jen evropa je zblbla.A na vic japonska kvalita neco stoji plus japonci napravy nedelaj z hliniku a loziska taky ne jako koncern. Koncern kdyby to mel delat poctive tak zacina na 400 tis. Taky mi naprava na honde vydrzi 200 az 250 tis nez zacnu menit vselihaky tycky.
Typická reakce zaslepenýho koncernisty - VW a nic víc, jděte už do hajzlu s těma sterilníma a nudnýma autama, který vidíš na každym rohu - /marketing funguje na jedničku, plno oveček na to skočí/ všechno na jedno brdo, chrochta v kombajnu, golf v kombajnu, seat v kombajnu - nuda a šeď. Paleta motorů, který mají ve finále hromadu technických problémů, výbavy, za který zaplatíš pořádnej ranec. Prostě průměr. :-D
Drak: Klídek Draku, mně stojí v garáži už nějaký ten rok Opel a před ním to byl Ford, takže já nemám opravdu nic společného s VW ;-) Mimochodem na toho Megana si v záchvatu nějak zapomněl, že? Nicméně jaký konkrétní problém, respektive hromady problémů, je s motory 1.4TSI, 1.8TSI a 2.0TSI? Dehet neřeším, páč ten mě nezajímá, ale ani tam nejsou hromady technických problémů.P.S.: Lepší sterilita než kýč na entou.
" Leon ST ve výbavě Style s 1.4 TSI 103kW/250Nm, který bude dynamikou o level jinde."... víš vůbec co jsi řekl ... ? ... :-DVýkon je úplně stejný ... chtělo by to srovnat profil průběhu krouťáku ... číslo 250Nm bez křivky průběhu neříká k dynamice vůbec nic ..
Pilot: K tomuhle ti řeknu asi toliko, páč já fakt nemám chuť tady všechno všem vysvětlovat. Stav se u nejbližšího prodejce Seat a Honda a projeď si Leona s 1.4TSI 103kW a hned potom Civica 1.8. Jedna věc jsou tabulkový hodnoty, Korejci by mohli vyprávět, a druhá je reál. Jestli ani po tomhle "neprozřeš", tak už je veškerá snaha marná. A pokud bys náhodou zkusil i verzi s 1.8TSI, tak ti garantuju, že na atmo 1.8 v tu ránu zapomeneš. Já vím, je to motorové jablko a hruška, ale Seat ti tu možnost aspoň dá.
... ono .. jak se znimuje v dnešním článku, za což jsem rád ... totiž málokdo z mainstreamu umí dostat z Hondy to co v ní je ... je to dobře, je to špatně?.. nevím jestli na vyzkoušení budu mít čas, a auto teď nekupuji ... ale jsem si jist, že dynamika bude úplně stejná .. jen jizdní styl je jiný ... motory od Hondy jsou motory točivé .. a není hned všem od začátku jasné jak s takovým motorem pracovat ... ale věř mi, že ta dynamika tam je ... Číslo krouťáku je irelevantní .. ale to už bych se opakoval .....
Skodofilove aby presedlali. Kufr jak ve skladu, bezporuchove motory.Kvalita a na vic prijemna ena vozu.
Jen jestli FAP nestoji 100tisic Kč
Ano FAP je u hondy drahy ale koupit koncern je drazzsi protoze u koncernu kazdou chvili resit turbo trysky prosakujici turbo atd.Na to je mnoho diskuzi ale ne u hondy acordy 2.2 dctiuplne v poho
FAP? K čemu FAP. Nafta patří do kamen.
Noa? benznín zase do zapalovače... At si každej jezdí na co chce:D Já mam rad obojí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.