Opat jedno neforemne a skarede auto bez vlastnej tvare a bez odkazu na nejaku dizajnovu minulost. FuuuuuujB-]
odkedy sikmoocka mali dizajnovu minulost, su schopny pajcu podla toho co leti, akurat vacsinou sa ani netrafia. vid honda, kia atd. motory vedia, ale to je jedine.
Oni prostě jen mají jinak nastaveno vnímání estetična. Co je lesklé je hezké a když to není lesklé, tak to musí alespoň blikat...
Koukám, že z kdysi sportovní značky se stala značka pro tatíky a chalupáře. Vzhled jak pytel brambor, na zadku torzka, nejsilnější diesel 88kW, nejsilnější benal 104kW, ale má největší kufr ve třídě. Úžasné. :-)
500k za kombik s 1.6 vam prijde "za dobre penize" ???
Jak uz jsem psal kvlita se plati. Je i rozdil mezi hondou vyrobenou v japonsku a anglii.
..................až bude tahle obluda v základu od 349tis., dejte vědět, do té doby si testujte co chcete :-D:-D
za ty prachy těžko protože tam nejsou ložiska a nápravy z hliníku jak koncern to mi stačí. Přeskakující řetězy atd.
Ano, všichni musí mít kombíky a pak se člověk diví, že na parkovišti není kde zastavit. Ideálně ještě všichni koule. A pak člověk vidí, že z rodiny (kde mají dva kombíky) jezdí každý do práce jedním (prázdným) vozem. Říkám si, že i s Liftbackem (Laguna II) mám velké auto, ale bohužel, kratší se nedělá.
Jak často jezdíte autem a jak často jezdíte s plným kufrem. Zatím se mi zdá, že většina lidí u nás převáží hlavně vzduch. Většina lidí se vymlouvá stylem "co kdyby", ale to je stejné jako tvrdit, že nutně potřebuji tahač s návěsem, co kdybych náhodou vyhořel. Jasně, nutně potřebuji Airbus A330, sice v něm budu 90% času sám, ale co kdybych náhodou potřeboval převézt 2 autobusy německých turistů. Nebo jednou za rok k moři do Chorvatska, ale jděte, autobus je moc drahej. Mnohem pohodlnější je nacpat se v 5 lidech do kombíku a pařit se tam pár hodin, hlavně, že je to o 1000,- levnější (klimatizace samozřejmě plive jak myška s astmatem, bylo moc drahý nechat ji naplnit, protože kombi žere tak o litr víc, ale proč bych to nedal, ten vzduch se zadarmo nepřeveze). No a po zbytek léta to auto přetěžuji vezením fošen na chatu kdesi v lesích, výpůjčka vlečňáku přece stojí 4 stovky, to raději pojedu víckrát s prknama v kufru a vlaječkou. Tu kouli vzadu bych taky asi nakonec i odřel a stejně ji mám jen proto abych při couvání rozbil jen sousedovo auto.Vzhledem k posledním událostem kolem prezidenta, pro ty co nepochopili, přejděte sem http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie... a těm co pochopili, blahopřeji a pokud nevěří, zkuste se rozhlédnout kolem sebe, alespoň část z textu výše sedí na velkou spoustu lidí.
Nad takovým kufrem budou čeští zahradkáři a redaktoři asi onanovat. Máš naprostou pravdu. Měl jsem Mondeo s kufrem asi 500l. Je to k ničemu. Věčně jsem hledal nákup za zadními sedadly a byl jsem jak prase, když jsem se opřel o zadní nárazník. Kdy už skončí tato honba za litry? Vžtyť dneska vám všechno zboží dovezou a zadarmo. A vymlouvat se, že jedu jednou do roka na dovolenou je docela ubohé. A kočár se vleze i do menšího auta. Nač tahat za sebou takovou prdel.
Turbo doba !?..bohužel turbo doba, samé problémy(1,4 tsi loni v německu nejporuchovější motor..)líbí se mi leon st, ale koncern nemá normální motor, zlatí japonci a korejci s atmosférama. Tato 1,8 je skvělá, "umí" jezdit za 6 (dálnice 130 za 7) a "umí" být i zábavná když ji pěkně vytáčíte a nesežere vás (na rozdíl od turba, kde je rozptyl spotřeby obrovský), jistě že pocitová dynamika je slabší. Jo a hodnoty které uvádím jsou z hatchbacku, u kombi to bude jistě o nějakou desetinku víc.
Nejen pocitova dynamika. Pokud pojedes tak, ze te turbobenzin sezere, tak ta atmosfera bude jeste v garazi a turbobenzin v cili
Je to presne tak. Ovsem je to treba ponekud upresnit:Zatimco atmosfera jeste dli v garaziturbo jednu, druhou a treti pumpu obrazi.V servisu skvi se v plne sve krase pakrovnez jako prvni turbo maniak.:-D
Vykonove a hmotnostne podobna auta (turbo benzin vs. benzin) nebudou mit v zadnem pripade takovy rozdil v dynamice jak s nadsazkou popisujes....
Tohle auto je určitě praktické a svezení s ním taky nebude špatné, ale proč je tak hnusné? Nevěřím tomu, že se bude dobře prodávat. I třeba ve srovnání s Aurisem.
Je zajimave, ze kdekoliv ctu o tomto kombiku, autori venuji podstatne vice pozornosti prazdnemu prostoru uvnitr nez vozu samotnemu.
Předpokládám že ti je jasné proč!?:-D
Jasne! Protoze na pocatku vseho byl prece prave ten prazdny prostor. Pak se z niceho nic zhmotnil VW a stvoril Octavii plnou prazdneho prostoru. Aby ji nebylo smutno, stvoril VW z zebra jeji prevodovkove skrine zakaznika. A aby je neco na veky pojilo, i zakaznik mel more prazdneho prostoru. I videl VW ze je to dobre, neb na zacatku i na konci je stale prazdny prostor a zakon zachovani prazdneho prostoru nebyl porusen. :-D
A jak auto vypadá zezadu si můžeme jen představovat.
Jedno je jisté že na Octavii v žádném případě nemá! B-]
Tak ty jsi opravdu pacient - kdy už ty ochcávkáři pochopí, že jezdí v průměrnym, předraženym a nudnym autě.
Na takový průměrný německý auto má v pohodě. :-D:-D:-D:-DB-]
to hej Hondu porovnávať s oktáviou sa môže tak akurát v česku a slovensku, kde octa je modla, ale na západ tam by ich ani nenapadlo porovnávať.
A to hej, to sis dovolil docela dost!
V pohodli lepsiho podvozku a kvalitnejsiho motoru urcite. Na okresce s prehledem. Tuhle jsem se drzel za oktavkou a moc jsem to nehnal frajer to malem v zatacce hodil na boudu a ua v honde pohoda.
Prazdneho prostoru jako v Octavii. :-)
No zaujikmave by bolo aj porovnanie pohodlia jazdy. Tlmic je na naprave tiez uplne vzadu. A podvozok je uplne zakrytovany.Puls za fotky podvozka.http://www.team-bhp.com/forum/test-drives-initial... ...
"Nakonec maximum točivého momentu je k dispozici při 4300 ot./min a vrchol výkonu dostanete až úplně v nejvyšších otáčkách (6500 ot./min). V dnešní turbo-době už tento styl jízdy není příliš oblíbený."... já tento styl miluji ........... B-]
Přesně tak, je to super svezení, to už se snad ty novináři domluvili a melou pořád dokola tyhle cancy - bez turba to nejede - to je snad úplná mánie - není turbo, tak si podřadim a jedu.
lenže väčšina z nás jazdí v bežnej premávke a tam je podstatne pohodlnejšie iba zošliapnuť a ísť, než neustále podraďovať... najmä v meste a na okreske pri predbiehaní.je to návykové.
nevěřim že tak jezdíš trvale: zaprvé je to velmi unavující a zadruhé velmi nákladné
Co je unavující? To že řadim v 2200ot a jedu pohodičku, bez neustálýho kopání jak se roztočí turbo kolem 1500 nebo 1800ot? Pro mě je unavující právě ten projev turba!Velmi nákladné je honit turbo benzín, kde je rozptyl spotřeby jinde než u atmosféry...A řeči o tom jak turbo nežere a jede, hm hm, když nemá turbo žrát tak řadíš asi tak 300ot za hranicí kde se roztočí a to není žádná dynamická jízda, stejně jako u atmosféry, na tohle mám opačný názor.
já jsem Pilotovi napsal jak mu nevěřím že jezdí pilu a ty tady bleješ něco o 2200ot/min, máš vůbec papíry?
Pilot nikde nepise ze jezdi pilu, jen ze mu vyhovuje styl prubehu vykonu tocivy atmosfery, tak si ty tvoje blitky utri a sedni na autobus.
že nechápeš psanej text to ses pěkně odkopal - dostat z atmosferickýho benzinu nějakej zážitek jinak než pilou nelze, ale to jako abonent mastný tyče nemůžeš tušit
.. zeptej se mojí ženy ..... :-DVážně ... samozřejmě že nejezdím nonstop s motorem 6000+ rpm .... ale vůbec se jej nebojím točit pokud je to potřeba, a moc mě to baví ..... :-)Přitom, neskromě, mám zpravidla menší nebo maximalně stejnou spotřebu (dlouhodobrý trend - roky) než moje žena ... Proč? protože na druhou stranu vím jak palivem šetřit ... a taky .. je to atmosféra ... A ještě menší detail ... ono strašně záleží na průběhu krouťáku ... Tady je stroj kterým jezdím ... je to očištěno od čísel, aby jste mi moc nezáviděli .. :-)http://tinyurl.com/torque-profile... Je to trochu psychologie ... pokud se stoupajícíma otáčkama se zvyšuje i krouťák ... to znamená že je více slyšet, narustá frekvece a motor nabírá větší a větší sílu (táhne) je to skutečné blaho pro smysly, a pro zážitek z auta ... to je esence "auta které baví" .... (samozřejmě spodek apod. teď opomíjím)
Sice mam ted turbobenzin 1.6 118kW a ver mi je to navykove, stejne mi obcas chybi ten pocit, jak u atmosfery stoupaji otacky a roste kroutak, coz jsem zazival se starickou 1.8 96kW.
Když už, tak turbo se točí pořád, pouze plnící tlak roste až od nějakých otáček motoru (třeba 1400 otáček), kde už je cítit. Dnešní turbomotory rozhodně efektem kopance netrpí. Naopak, jízda s nimi je podstatně pohodlnější, jak vlažný projev atmosferického motoru, který pro výkon musíte podřadit o 2 stupně a dupnout na plyn.
Co je pohodlneho na neustalem "zabirani" v nizkych otackach? Pokud myslis dnesni malorazky tak rozhodne nestaci neradit a pridat plyn, to musis za vyssim obsahem, to turbo neni vsemocny u malyho motoru!
Peter ty si honis na tom, ze mas pod clankom vypisane vsetky haraburdy, ktore vlastnis? Daj si tan aj dlzku péra.B-]
To je skutecne velice kvalitni argument pro turbo.Jen tak premyslim: K cemu jinemu by tam byla prevodovka, nez prave k tomu razeni? Myslim, ze smyslem turba opravdu neni to, co pises. A rozhodne neni pravda, ze u turba (oproti atmosfere) nemusis tak moc radit. Staci se projet v osobaku s dieselem bez turba a hned uvidis sam.Dnesni turbo motory jsou vyladene a skutecne nekopou. Tuto nereset jejich predchudcu se totiz podarilo nahradit celou radou jinych problemu. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.